Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het wel eens meegemaakt, en ben er eigelijk nog nooit op in gegaan.
Ik vind als vrouwen het doen nog veel zieliger dan mannen die het doen. Het zegt al gelijk wat over de persoonlijke eigenschappen van die persoon. Wat ik helemaal zielig vind is dat 15 jarige meisjes je in het centrum je gaan achtervolgen en roepen naar je , ik heb dit 2 keer meegemaakt en dat is zo ongelooflijke triest. Over mannen die dat doen zie ik alleen maar als voordeel want dan heb ik weer iets wat mij overtreft aan mensen die dat doen. |
![]() |
|
hangt er van af wat voor man het is als het zo een lolbroek bouwvakker is ga ik soms met hem in discussie hangt ook van mijn bui af maar meestal is het idd gewoon KANSLOOS stak vroeger mn middelvinger opof keek heeeeel arrogant maar nu negeer ik het wel pff wel triest hoor t zijn namelijk 9 van de 10 keer van die mannen die mn vader hadden kunnen zijn.
||
![]() |
Citaat:
by the way: ik doe dat nooit hoor. ![]() ik vind het heel irritant voelt aan alsof je een object bent of zo,kan ik niet goed tegen,zeker niet waneer je bij bijna elke stap je zet een gefluit of opmerking hoort,daar word ik kei-pissig van |
![]() |
|
Ontzettend zielig.
![]() Laatst ook... ik stond bij het stoplicht, iets achter me stonden twee meisjes van een jaar of 15 ofzo. Ineens een hoop getoeter, gefluit en blij geschreeuw: "Damezzzzz!" Ja hoor, dat komt dan weer uit één of andere ouwe kutauto met drie Marokkanen erin. Overdreven gedoe zeg...
|
Fluiten... Ik ben geen hond! En dat 'lekker wijf'- gebeuren is al helemaal erg, alsof je een stuk vlees uit de Appie Heijn bent!
Zeg toch gewoon 'Ik vind je wel een leuke meid', dan reageer ik misschien nog. Zelf fluit en roep ik ook niet naar kerels, ik maak liever een opmerking.
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 17:16. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt superirritant dat fluiten. Het ergste is dat ik dan soms ook nog een rooie kop krijg ook. Mijn tactiek is als er zoiets gebeurt of straal de andere kant opkijken of glimlachen.
Maar nog zieliger vind ik het dat al die mannen opeens hard optrekken met de auto als je langs fietst of dat ze gaan schreeuwen/zwaaien/toeteren. Soms vind ik het best leuk en maak ik er een soort spelletje van, maar vaak is het best wel irri. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het superirritant om nagefloten of nageroepen te worden.. ik ben geen stuk vlees..
Veel vervelender is het nog om lastiggevallen te worden door een jongen met vragen als 'hoe heet je?' en 'mag ik je telefoonnummer?'
||
Citaat:
fluiten naar mannen doek zelf nie, alsk samen mé een vriendin int stad loop en we zien ne schone gast, doe we wel es onnozel enzo ma beginne nie te fluite of die gast lastig te vallen, totaal nie! I'm a good girl ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind fluiten wel irritant... maar wat ik nog irritanter vind is als ze r0epen: heY meisje, heY meisje... 0hhh echt erg.. 0f als je met zn tweeen l0opt van: heey dameszzzz
maar als ik een mo0ie jongen zie l0pen waarvan ik zie dat hij ind0 is... dan r0ep ik meestal in het ind0nesisch wat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongens roepen&fluiten KleinePrinses | 9 | 08-04-2012 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Seksualiteit |
weinig sexuele drive?? gewoonmax | 38 | 19-07-2006 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Liefde & Relatie |
"Meisjes met stijl haar zijn leuker dan meisjes met krullen" NY | 68 | 04-11-2002 18:14 |