Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 12:03
druiveke
druiveke is offline
schrubben julie regelmatig julie benen?

ik zou het graag eens doen maar weet niet goed hoe ik hieraan begin?

hoevaak per week mag men het doen?
voor je in de zon gaat of erna?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:21
Verwijderd
bedoel je scrubben?!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 12:37
marlies
marlies is offline
Citaat:
byebye schreef op 04-06-2003 @ 13:21:
bedoel je scrubben?!
ik denk dat ze dit bedoelt ja
Oud 04-06-2003, 13:00
Verwijderd
ok, voor het zonnen lijkt me dan..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet goed om te scrubben net voor je gaat zonnen want dan is de kans op huidkanker (iets) groter. Ik doe het niet zo vaak, een keer in de maand ofzow. Het is niet aan te raden om te gaan scrubben als je net je benen hebt geschoren of andersom (eerst scrubben dan scheren).

Op mijn scrub staat dat je die maximaal een keer per week moet gebruiken en niet te ruw, ik heb zo'n scrubspons en dat in combinatie met scrub werkt erg goed. Het is wel verstandig om je benen daarna goed in te smeren met bodylotion ofzoiets.
Oud 06-06-2003, 12:30
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-06-2003 @ 15:45:
Het is niet goed om te scrubben net voor je gaat zonnen want dan is de kans op huidkanker (iets) groter. Ik doe het niet zo vaak, een keer in de maand ofzow. Het is niet aan te raden om te gaan scrubben als je net je benen hebt geschoren of andersom (eerst scrubben dan scheren).

Op mijn scrub staat dat je die maximaal een keer per week moet gebruiken en niet te ruw, ik heb zo'n scrubspons en dat in combinatie met scrub werkt erg goed. Het is wel verstandig om je benen daarna goed in te smeren met bodylotion ofzoiets.
het is juist beter als je gaat scrubben voor t zonnen want dan krijg je mooie bruine beentjes...

Ik scrub me wel leke week.. en me gezicht ook.. smeer me altijd in me een goeie bodylotion en gezichtscreme dus ook na t scrubben...
Oud 06-06-2003, 14:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 06-06-2003 @ 13:30:
het is juist beter als je gaat scrubben voor t zonnen want dan krijg je mooie bruine beentjes...

Ik scrub me wel leke week.. en me gezicht ook.. smeer me altijd in me een goeie bodylotion en gezichtscreme dus ook na t scrubben...
Wat heb je liever, een grotere kans op huidkanker of iets bruinere benen dan wanneer je niet gescrubt had??? (ik denk dat ik het antwoord wel weet)
Oud 06-06-2003, 14:09
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
druiveke schreef op 04-06-2003 @ 13:03:
schrubben julie regelmatig julie benen?

ik zou het graag eens doen maar weet niet goed hoe ik hieraan begin?

hoevaak per week mag men het doen?
voor je in de zon gaat of erna?
op elk flesje scrubspul staat precies hoevaak je t mag gebruiken. verder doe ik t heeeeeeeel soms. en vraag aan de drogist of je t t beste voor het zonnen of erna kan doen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten