Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 21:36
Maddan
Maddan is offline
Ok luister kga het helemaal goed uitleggen.

Toen ik ongeveer anderhalve maand met mijn vriendin had wouden we het gaan doen, maar mijn "pielemuisje"(gehehe) deed het niet meer na het condoom om doen.. (zij is nog niet aande pil, was voor ons allebij de eerste keer) Op zich geen probleem, of dat maakte zij er niet van, we zouden het gewoon iets rustiger aan doen. Deden we ook, ook gewoon vaak naakt gevreën (zonder penetratie) om aan elkaar te wennen (en natuurlijk manuele en orale sex). Alleen ongeveer 2 en een halve week geleden ging mn penis zeg maar, erin tijdens het vrijen, per ongeluk. Eerste keer haalde ik hem gelijk eruit, maar een tijde later gebeurde het weer, en in de opwinding zijn we toen heel even doorgegaan (iets van 15 seconden maar). Ik ben niet in haar klaar gekomen dat snapte ik nog net wel toen, maar we waren al gelijk bang voor die vrij kleine kans die bestond dat ze toch zwanger zou worden.. (2 dagen later lukte het trouwens wel met condoom, en dat gaat nu gewoon "altijd" goed)

En dan nu het erge gedeelte, ze moest gister ongesteld worden. En dat is niet gebeurd. Nou ja, een heel klein beetje 's ochtends, maar toen is het opgehouden en vandaag ook niks meer. Ook geen buikpijn ofzo nu. Ik zit me nu dus best wel zorgen te maken snapt u hehe. ow ja ze is pas 15, en ze had de laatste 4 maanden wel gewoon precies op de goede dag haar menstruatie, maar daarvoor sloeg ze wel eens een maandje over. Ik vind het alleen raar dat ze wel een beetje ongesteld werd. Weet iemand misschien of dat een goed teken is? of juist niet? is het slim om een testje op te halen?
Oud 10-06-2003, 21:45
Ilsje
Ilsje is offline
haal een test die kleine bloeding kan idd mensruatie zijn, maar om alles helemaal zeker te weten gewoon ff testen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:10
poesiefox
poesiefox is offline
Op de dag dat je ongesteld had moeten worden nestelt het bevruchte ei zich in, in de slijmlaag. Dat levert wel eens een licht bloedinkje op....

Test! Dokter!
Oud 10-06-2003, 22:12
Verwijderd
maak je nu niet gekker dan je al bent. Een cyclus van een vrouw loopt altijd anders soms duurt het een paar dagen langer, soms een beetje korter. Soms is ze lang ongesteld soms kort. Ik zeg echter niet dat ze sowieso niet zwanger is. Je bent even in haar geweest. Dat zou kunnen betekenen dat er voorvocht van jou in haar gekomen is... No big deal zou je zeggen, echter hie kan ze ook zwanger van worden... alhoewel de kans een stuk kleiner is dat ze het daadwerkelijk wordt. Ik ben het helemaal eens met degene die hier boven gerypled heeft. Wacht het even een dag of 3 af. Is er dan nog niks, doe een testje. Voel je je daar niet lekker bij, ga naar je huisarts. Bel anders de rutgerstichting ofzo. Dat zijn experts en die zijn er voor jou!

Goes15
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 22:15
poesiefox
poesiefox is offline
Van de zenuwen kan het wel eens een paar dagen spotten voor het doorzet. Spotting is een heel klein beetje bloedverlies, en dan weer een hele dag niks. En dan weer een vlek in je onderbroek en weer niks.

Als ze wel eens een maandje oversloeg kan dat best nu het geval zijn.

De kans dat je zwanger wordt van voorvocht is erg klein.

Regels voor berichten