Ok luister kga het helemaal goed uitleggen.
Toen ik ongeveer anderhalve maand met mijn vriendin had wouden we het gaan doen, maar mijn "pielemuisje"(gehehe) deed het niet meer na het condoom om doen.. (zij is nog niet aande pil, was voor ons allebij de eerste keer) Op zich geen probleem, of dat maakte zij er niet van, we zouden het gewoon iets rustiger aan doen. Deden we ook, ook gewoon vaak naakt gevreën (zonder penetratie) om aan elkaar te wennen (en natuurlijk manuele en orale sex). Alleen ongeveer 2 en een halve week geleden ging mn penis zeg maar, erin tijdens het vrijen, per ongeluk. Eerste keer haalde ik hem gelijk eruit, maar een tijde later gebeurde het weer, en in de opwinding zijn we toen heel even doorgegaan (iets van 15 seconden maar). Ik ben niet in haar klaar gekomen dat snapte ik nog net wel toen, maar we waren al gelijk bang voor die vrij kleine kans die bestond dat ze toch zwanger zou worden.. (2 dagen later lukte het trouwens wel met condoom, en dat gaat nu gewoon "altijd" goed)
En dan nu het erge gedeelte, ze moest gister ongesteld worden. En dat is niet gebeurd. Nou ja, een heel klein beetje 's ochtends, maar toen is het opgehouden en vandaag ook niks meer. Ook geen buikpijn ofzo nu. Ik zit me nu dus best wel zorgen te maken snapt u hehe. ow ja ze is pas 15, en ze had de laatste 4 maanden wel gewoon precies op de goede dag haar menstruatie, maar daarvoor sloeg ze wel eens een maandje over. Ik vind het alleen raar dat ze wel een beetje ongesteld werd. Weet iemand misschien of dat een goed teken is? of juist niet? is het slim om een testje op te halen?