Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en volgens word maar 103 tekens, dus dan hoe je er nog 57 over ![]() He liefje, hoe is het daar? Heb je het leuk? Met mij is alles goed, ik mis je wel een beetje. Bel je snel eens? Kusje Henk ![]() maw, daar kun jij iets veel leukers van maken, schrijf gewoon iets belangstellends en iets liefs. |
![]() |
|
voorbeelden:
"was net zo'n heel verliefderig liedje op de radio, en ... humpf ik mis je. -xxx- " "kruip anders wat dichter tegen me aan in mn dromen vannacht. kusjes, Arne" ![]() ![]() "IK HOU VAN JE! xxx" ja, moeilijk doen hoeft niet hoor. "goeiemorgen mooierd, ik heb weer belwaarde \o/. kus op je neusje van je meisje, xxx" ofzo ![]()
|
Ehmzz.. ik bel hem toch wel regelmatig maar ook elke dag wel een smsje of 2..
Gewoon vertellen wat ik heb meegemaakt, hoe het met hem is, dat ik zin heb om wat af te spreken en dat hij voorzichtig moet rijden of Slaap lekker of dat hij lief is ![]() niet zo moeilijk dacht ik toch zo ![]()
|
![]() |
hmm..niet al te moeilijk lijkt me
![]() wij gebruiken wel eens liedjes, gaande van vlaamse oude schlagers zoals "jij bent de zon, jij bent de zee, jij bent de liefde ga met me meeeeee" ![]() of "3 maal 3 is neheegen, ieder zingt z'n eigen lied, 3 x 3 =9, A die B graag ziet " "ik hou van je tot de maas door londen stroomt, de vissen katholiek zijn en de paus condooms gebruikt" we zijn best raar, verder nog grappige maar die zijn persoonlijk, kbedoel iets met onze naam ofzo, of met een situatie (kan je daar nix over schrijven? jullie maken vast wel eens iets grappigs mee, iets dat tussen jullie is, zoiets dat gebeurt is en als een vriend ofzo iets zegt, dat jullie meteen samenzweerderig gaan giechelen).. komaan meid, voorbeelden genoeg denkik zo hup hup send the boy some love ![]()
|
nou dus al jullie smsjes gaan zo van ik mis je..
naja komt altijd wel eens voor natuurlijk en bij mij ook wel.. maar ik heb een excuus ![]() ik woon niet vlak bij m'n vriendin en als je het dan heel leuk hebt gehad wanneer je haar voor het laatst hebt gezien.. tjah dan ga ik haar misssen.. maar probeer niet de hele tijd te zeggen van ik mis je.. hoewel dat wel vaker voorkomt denk ik ![]() maar goed probeer wat te varieren anders wordt het zo dezelfde sleur lijkt me.. CIAO
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij smst me bijna nooit dus er komt iig geen sleur in.. en je zegt t dan ook niet zo vaak.. dat krijg je heah ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
nou, ik sms mn vriend iedere dag ookal zie ik m ook iedere dag. ik wil gewoon altijd ff laten weten dat ik van m hou etc.
je kan toch wel simpel sturen: hee lieverd, gezellig daar? ik mis je, wil bij je zijn. hou van je. have fun! xxxxx klaar.
|
Verwijderd
|
"Hé lieffie, al wakker? Ik wel, maar miste je wel vannacht naast me hoor. Naja, volgend weekend slaap je weer naast me. Kan niet wachten je weer te zien, hou van je, XXX *je naam*"
Zoiets is meestal de strekking bij ons, naja, op dat slapen na, want dat weten we nu onderhand wel van elkaar... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin voor de gek gehouden FFS | 18 | 28-06-2008 10:16 | |
Liefde & Relatie |
In de steek gelaten .. jacQ | 34 | 28-09-2005 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hier mee? zeekoe | 22 | 15-09-2003 21:55 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet hoe je het moet noemen ziggy | 8 | 20-05-2003 20:34 |