Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind juist al die felle kleuren heel mooi, maar ik heb bv zelf mijn kamer ook heel fel, oranjerode muren, paarse 'inham' en gele plinten en deur enzo, dus dat ik van kleur houd is duidelijk dacht ik zo na deze uitleg! het mooie van zijn werk vind ik vooral de simpele vormen en figuren en dat gecombineerd met alle kleurtjes --> ![]()
||
![]() |
Citaat:
je hebt wel kaarten bij expo van keith haring. een beetje (bij ons) achterin en dan bij de kunstkaarten enzo. dan is het duidelijk: het zijn die kaarten met felle kleuren enzo ![]()
|
Typische Haring tekeningen (nu weten we over wie we het hebben
![]() ![]() Zie ook Haring.com Zijn tekeningen vind ik sowieso al ontzettend leuk en achter iedere zit ook nog eens een betekenis.
||
![]() |
Citaat:
http://www.haring.com/art/bronze/mantle.htm [Dit bericht is aangepast door Cypher (15-06-2001).]
|
![]() |
Voor geïnteresseerden:
Ik heb (per toeval) een zeer voordelige aankoop ontdekt voor Keith Haring liefhebbers: het boek K. Haring uit 1997, een overzicht van al zijn werk, is in prijs verlaagd van f 207.95 voor f 49.50! (verkrijgbaar bij De Slegte) Klik hier voor meer informatie.
|
![]() |
Haring is echt heeeeeel cool! Mijn kamer hangt vol met zijn werk
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Voor geïnteresseerden:
Ik heb (per toeval) een zeer voordelige aankoop ontdekt voor Keith Haring liefhebbers: het boek K. Haring uit 1997, een overzicht van al zijn werk, is in prijs verlaagd van f 207.95 voor f 49.50! (verkrijgbaar bij De Slegte) Klik hier voor meer informatie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
bekende graffitikunstenaars { help me } me_cherry | 27 | 24-02-2005 12:53 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
spreekbeurt keith haring meisje_1989 | 1 | 24-01-2005 22:17 | |
Lifestyle |
Lifestylisch schilderij Verwijderd | 139 | 10-09-2004 13:42 | |
ARTistiek |