Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 21:31
Verwijderd
En dan bedoel ik niet over jullie talenten, maar je lichaam. Hoe zeker voel jij je? Voel je je verschrikkelijk, naakt, lelijk (ookal is dat helemaal niet waar), ben je bang dat hij/zij dat door heeft als je je kleren uittrekt, zet je alles opzij omdat je toch zo geil bent of maakt het je helemaal niets uit? En hoe ga je er mee om?

Wauw, Morgan's eerste topic op sex dat geen fototopic is!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:33
Nate
Nate is offline
En dat noemt zich forumbaas, pff

Anyway, zeker genoeg om alles in 't juiste gaatje te krijgen. En verder hangt het er een beetje vanaf wie er die dag in je bed ligt.
Oud 09-03-2003, 21:42
Verwijderd
Ik voel me verschrikkelijk onzeker en lelijk. Ik weet zeker dat ik bepaalde dingen veel sneller had gedaan als ik meer zelfvertrouwen had gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:45
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik voel me verschrikkelijk onzeker en lelijk. Ik weet zeker dat ik bepaalde dingen veel sneller had gedaan als ik meer zelfvertrouwen had gehad.
er is iemand die met je naar bed wil dus geen reden om onzeker te zijn en al helemaal niet om je lelijk te voelen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:49
strafcorner
strafcorner is offline
kvoel me eigelijk best heel erg lekker en comfortabel
Oud 09-03-2003, 22:03
marlies
marlies is offline
Ik vind mezelf helemaal niet mooi, maar als ik merk hoe mijn vriend reageert op dingen dan denk ik vaak gewoon..Hij is nu toch al zo gek dat hij helemaal niet meer op mijn lichaam let.
Oud 09-03-2003, 22:20
Verwijderd
vrij zeker,mijn vriend vind mijn lichaam heel mooi, dus ik kan mezelf zijn wat dat betreft(ik loop met t idee rond dat ik te dik ben, maar zodra ik geil wordt heb ik dat niet meer)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 22:33
Bo
Bo is offline
Hangt een beetje af van mijn bui.. over het algemeen wel zeker.. alleen mn buik vind ik lelijk.. daar voel ik me wel onzeker over..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:02
Verwijderd
hangt er vanaf... meestal in het begin erg onzeker... later vergeet ik dat.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:03
elledc
elledc is offline
Best content, het is ook wel fijn om te horen van je vriend dat je er goed uitziet, dat helpt ook het zelfvertrouwen en een complimentje af en toe is leuk, ook al ben je nu niet de mooiste van de wereld. Als je van elkaar houdt neem je de negatieve kanten erbij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:15
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Het is maar net hoe erg je uiterlijk als een negatieve kant ziet...

voor mij moet iemand wel heer erg leleijk zijn wil ik uiterlijk (als in: iieeeeuuuww!!!) als een negative eigenschap zien. Maar dan zou ik ook zeker niet met die gene naar bed gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
vrij zeker,mijn vriend vind mijn lichaam heel mooi, dus ik kan mezelf zijn wat dat betreft(ik loop met t idee rond dat ik te dik ben, maar zodra ik geil wordt heb ik dat niet meer)
Ja, dat heb ik ook wel. Als ik in zwembroek moet rondlopen ben ik bang dat mensen die ik totaal niet ken op mijn bierbuik gaan letten, maar als ik met een meisje in bed lig heb ik die angst of onzekerheid helemaal niet. Gek eigenlijk, want van zo iemand zou ik het juist veel meer aantrekken dat ze me te dik vindt. Maar dat gebeurt dus nooit.

Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 23:30
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, ik heb niet meer het fotomodellenfiguur van toen we nog niet zaten te snoepen bij het leven, maar het kan nog steeds slechter hoor! Al zeg ik het zelf.
Ik ben een stuk zekerder van mezelf nu mijn vriend zelf ook eindelijk een paar kilo erbij kreeg door het stoppen met roken.Nu knijp ik hem gewoon in zijn vetrollen.
Vroeger klaagde hij nog wel eens als ik op een medisch aanvaardbaar gewicht dreigde te komen, hij houdt van sprieterig, maar daar hoor ik hem nu nooit meer over. Gek he?
Oud 09-03-2003, 23:45
Verwijderd
o wel goed hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 08:19
dreadlocks
dreadlocks is offline
kben dominant in bed, dus dan voel ik me een stuk zekerder dan buiten het bed
Oud 10-03-2003, 08:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
dreadlocks schreef:
ocharme die jongen
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Doopy schreef:
er is iemand die met je naar bed wil dus geen reden om onzeker te zijn en al helemaal niet om je lelijk te voelen.
wat?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:21
Verwijderd
Citaat:
wat?
Nou het is toch logisch wat hij zegt?

Als iemand jou lelijk vindt, gaat die toch niet met je naar bed? Alleen al dat iemand dat doet, betekent dat hij je iig aantrekkelijk vindt lijkt me
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Nou het is toch logisch wat hij zegt?

Als iemand jou lelijk vindt, gaat die toch niet met je naar bed? Alleen al dat iemand dat doet, betekent dat hij je iig aantrekkelijk vindt lijkt me
Daar ligt bij mij ook het zwakke punt :\ Goed, IK zou niet met iemand naar bed die ik onaantrekkelijk vind. Maar dat wil niet zeggen dat een jongen dat niet zou doen, al is het alleen omdat hij dan sex kan hebben... Ik bedoel, je vind je rechterhand toch ook niet aantrekkelijk, maar daarom kun je hem wel gebruiken....
En zo wil ik mij niet voelen....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 09:53
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Dit heb ik eigenlijk ook. Super lelijk is een groot woord maar daar zijn toch al wel heel wat problemen door gekomen.

Gelukkig heb ik een lieve vriend die me langzaam mn zelfvertrouwen terug geeft
Oud 10-03-2003, 09:54
Verwijderd
Ik voel me nu wel redelijk zeker in bed. In het begin niet zo, maar nu wel redelijk zeker.
buiten het bed ben ik best wel onzeker al laat ik dat meestal niet merken. mijn vriend vind dat onzin en vind me goed zoals ik ben en dat maakt weer dat ik me goed en wat zekerder voel.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:22
Hukkie
Hukkie is offline
Ach, als alles schoon is maakt het me verder weinig uit Goede persoonlijke hygiene staat bij mij veel hoger op het ranglijstje dan een kilo'tje minder.
Oud 10-03-2003, 10:42
Verwijderd
Hmz.. ik heb me nooit heel onzeker gevoeld eigenlijk, wel op zich tijdens het voor iemands nues uitkleden ofzo of heel af en toe dan zo'n momentje...

maar meestal overstemt de geilheid dat toch allemaal wel
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Daar ligt bij mij ook het zwakke punt :\ Goed, IK zou niet met iemand naar bed die ik onaantrekkelijk vind. Maar dat wil niet zeggen dat een jongen dat niet zou doen, al is het alleen omdat hij dan sex kan hebben... Ik bedoel, je vind je rechterhand toch ook niet aantrekkelijk, maar daarom kun je hem wel gebruiken....
En zo wil ik mij niet voelen....
Jah precies!

En ik bedoelde trouwens meer van: Hoe weet Doopy nou of er iemand met mij naar bed wil?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:41
Verwijderd
Ik voel me doorgaans het prettigst als ik geen kleding draag (behalve als het koud is of als ik ergens ben waar het illegaal is om naakt te zijn), dus ook tijdens seks... en ik schaam me ook niet voor m'n lichaam, ten eerste ziet het er ongeveer zo uit als je zou verwachten als je me mét kleding ziet dus ik zal toch niet hard tegenvallen, en ten tweede hoor ik van anderen veel vaker positieve dingen over m'n uiterlijk dan negatieve dingen. En ach, ik ga me toch niet schamen tegenover iemand om wie ik veel geef, tenzij ik iets gemeens doe ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 13:00
Verwijderd
Mwoah niet echt 100% zeker maar wel zekerder dan m'n vriendin
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:51
Thomas
Thomas is offline
Behoorlijk zeker, zeker genoeg iig.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Ach, als alles schoon is maakt het me verder weinig uit Goede persoonlijke hygiene staat bij mij veel hoger op het ranglijstje dan een kilo'tje minder.
Idd Over m'n lichaam ben ik niet echt onzeker meer. Voel me erg op m'n gemak en hobbel ook gerust rond in m'n blote kont door zijn huis.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
The same here!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:55
Lievelotje
Lievelotje is offline
In het begin was ik erg onzeker in bed (allemaal nieuw enzo) maar nu we elkaar al anderhalf jaar kennen is dat echt wel over hoor. Fysieke schaamte ken ik sowieso niet zo en op sexueel gebied is het alleen maar spannend om steeds nieuwe dingen uit te vinden. Wat ik me wel afvraag is hoe het voelt om met een nieuw vriendje aan de slag te gaan (ja ik weet het, het is echt pas mun eerste sexvriendje). Of je dan weer helemaal opnieuw zenuwachtig wordt enzow.
Oud 10-03-2003, 19:13
faan
faan is offline
Lekker dubbelzinnig de stelling
Nee, ik ben niet bang in het donker
Oud 10-03-2003, 19:18
Qimm
Qimm is offline
Ik zou het nog niet weten. Maar ik ben niet onzeker met omkleden waar anderen bij zijn (m/v) Maar sex is toch een wat kwetsbaarder punt denk ik. Only one way to find out!
Oud 10-03-2003, 19:24
damaetas
damaetas is offline
ik voel me extreem op mn gemak bij mijn vriend
Oud 10-03-2003, 19:37
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-03-2003 @ 12:29:
Jah precies!

En ik bedoelde trouwens meer van: Hoe weet Doopy nou of er iemand met mij naar bed wil?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

dit was een reactie op:

morgan schreef:
Citaat:
En dan bedoel ik niet over jullie talenten, maar je lichaam. Hoe zeker voel jij je? Voel je je verschrikkelijk, naakt, lelijk (ookal is dat helemaal niet waar), ben je bang dat hij/zij dat door heeft als je je kleren uittrekt, zet je alles opzij omdat je toch zo geil bent of maakt het je helemaal niets uit? En hoe ga je er mee om?
morgan vraagt hoe je je in bed voelt, hoe zeker je bent, jij antwoordt met: "Ik voel me verschrikkelijk onzeker en lelijk"
dan ga ik er vanuit dat je een keer met iemand naar bed bent geweest

lang verhaal, maar is het duidelijk zo?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Doopy schreef op 10-03-2003 @ 20:37:
quote:

dit was een reactie op:

morgan schreef:

morgan vraagt hoe je je in bed voelt, hoe zeker je bent, jij antwoordt met: "Ik voel me verschrikkelijk onzeker en lelijk"
dan ga ik er vanuit dat je een keer met iemand naar bed bent geweest

lang verhaal, maar is het duidelijk zo?
Ik bedoel niet alleen neuken... alles bij elkaar. Alle sex waarbij je je lichaam laat zien/voelen of horen desnoods... en zij ook.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 20:41
Choke
Choke is offline
Ik vind mezelf te mager..
Oud 10-03-2003, 20:56
dreadlocks
dreadlocks is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 10-03-2003 @ 09:31:
ocharme die jongen
ik heb zo'n vermoeden dat hij er re-de-lijk van geniet. lol
Oud 10-03-2003, 20:58
Verwijderd
Zeeeeeeeeeeeeeeer zeker, altijd, al heb ik het nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Zeker. Op dat moment ga ik er teveel in op om m'n lichaam lelijk te vinden. Ik ben daar nogal relaxed in. Als ik me op dat moment begeerd voel, is alles in orde .
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 22:37
kastdeur
kastdeur is offline
steeds zekerder
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 00:26
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 09-03-2003 @ 22:49:
kvoel me eigelijk best heel erg lekker en comfortabel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 08:46
Verwijderd
Citaat:
dreadlocks schreef op 10-03-2003 @ 09:19:
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:00
.:|Chick3y|:.
.:|Chick3y|:. is offline
Citaat:
Bo schreef op 09-03-2003 @ 23:33:
Hangt een beetje af van mijn bui.. over het algemeen wel zeker.. alleen mn buik vind ik lelijk.. daar voel ik me wel onzeker over..
Ik vind me buik ook lelijk.
Ik heb ut nog nooit gedaan eigenlijk maar dat komt ook merendeel omdat ik mijn lichaam niet bloot durf te stellen aan een jongen.
Ik ben bang dat hij me niet mooi genoeg vind ofsow.
Oud 11-03-2003, 15:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik voel me best zeker van mezelf, dat heb ik altijd al gehad. Als iemand met je naar bed wil, neemt ie je minpunten vast op de koop toe. Het enige wat ik niet prettig vind, ook al ben ik anderhalf jaar samen met mijn vriend, is bloot door de kamer lopen terwijl hij naar mijn kont kan kijken. Ik ben bang dat dan alles kwabbelt.
Ook in fel daglicht voel ik me niet zo fijn, omdat je dan alles (=striae, cellulitis) zo goed kunt zien.
Hmm, misschien ben ik toch niet zo zeker van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 17:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 10-03-2003 @ 20:58:
Zeeeeeeeeeeeeeeer zeker, altijd, al heb ik het nog nooit gedaan
dan kan je toch ook niet zeggen dat je zeker bent van jezelf? Misschien is het wel doodeng en erg ongemakkelijk en schaam je je dood! Weet jij veel...
Oud 07-06-2003, 16:48
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef op 11-03-2003 @ 10:00:
Ik vind me buik ook lelijk.
Ik heb ut nog nooit gedaan eigenlijk maar dat komt ook merendeel omdat ik mijn lichaam niet bloot durf te stellen aan een jongen.
Ik ben bang dat hij me niet mooi genoeg vind ofsow.
Hetzelfde geldt voor mij. Ik weet gewoon dat ik met kleren aan mooier lijk/ben, dan naakt. Ik ben bang dat et voor een jongen dan erg tegenvalt, en me daarom minder aantrekkelijk vindt. Iemand misschien tips om dit schaamtegevoel te verminderen? Want ik kan me niet eeuwig blijven verstoppen onder m'n kleding...dat wil ik ook niet langer meer!

Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 16:50
Qimm
Qimm is offline
Ik voel me geweldig!!! Ik vind mijn lichaam echt niet mooi, maar m,ijn vriendwel. En als ik dan zie hoe hij naar me kijkt dan zie ik dat hij me mooi vind en van me houdt!
Ik voel me 100% op mijn gemak bij hem!
Oud 07-06-2003, 17:07
Verwijderd
Ik ben best onzeker... ook al ben ik een jongen. Vaak wanneer ik sex had met mijn exen durfde ik eigenlijk nooit me shirtje uit te doen ofzo. Voelde me dan gewoon niet op me gemak. Omdat ik 4 jaar geleden gewoon super dik was. Woog 100kilo en heb toen altijd moeten aanhoren dat me lichaam o zo onaantrekkelijk was (dat was ook zo) Toen ik uiteindelijk helemaal niet meer dik was.. jah had nog een heel klein buikje maar dat was het.. voelde ik me nog steeds als toen ik wel nog dik was (is het nog te volgen?). Ik schaamde me nog steeds voor me lichaam.

Bij mijn laatste relatie voelde ik mij eigen voor het eerst op mijn gemak. Vrijwel de eerste keer lag ik daar al helemaal naakt.. en ze nam me gewoon zoals ik was (ook al was ik niet helemaal perfect). Dat deed wel goed. En dat maakte de sex verder ook veel fijner.

Maar als ik nu weer in bed zou belanden met een nieuw persoon. Denk dat ik daar dan toch wel weer moeite mee zou hebben
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:15
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik ben altijd en overal onzeker over mijn lichaam en hoe ik eruitzie, maar niet als mijn vriend in de buurt is.
Ik weet dat hij alles aan mij mooi vind en ik heb er dan ook geen problemen mee om voor hem uit de kleren te gaan.
Oud 07-06-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef op 10-03-2003 @ 11:22:
Precies.

Over mijn lichaam ben ik niet echt onzeker, maar zodra ik bang ben dat ik stink o.i.d. ....Dan houdt de lol ook op.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten