Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2011, 20:51
Juultjeh
Juultjeh is offline
Heey,
Ik ga binnenkort met de school skieen.
Ik heb van m'n neef gehoord dat het eten op z'on groepsreis in een hotel echt niet te eten is. Ik denk eerlijk gezegd dat ie lult, maar ik vraag het toch maar hier: Is dat eten echt vies? Kan ik namelijk wat extra geld meenemen voor in een berghut enzo.
Groetjees
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2011, 00:33
Balance
Balance is offline
In elk hotel is het eten anders hè, dus je kan daar niks algemeens over zeggen.
Behalve dan dat mensen betalen voor het eten in een hotel. Dat betekent dat mensen een bepaalde standaard verwachten en dat het hotel dus zal proberen daaraan te voldoen. Ofwel: ik denk dat de meeste hotels uitstekend eten hebben. En ik denk niet dat jouw school het oké vindt dat jij zomaar ergens anders gaat eten.

Dus neem geen extra geld mee voor eten. Hoe erg kan het nou helemaal zijn? En heb jij exact dezelfde smaak als je neef?
Oud 05-02-2011, 15:06
Juultjeh
Juultjeh is offline
Nou, mijn neef zei het en m'n pa ook. maar die zijn beetje plagerig. Enne, ik bedoel niet dat ik in een berghut avondeten ga nuttigen maar dat ik bij het middag eten meer eet zodat als het eten egt niet lekker is in het hotel en gewoon daardoor wat minder eet ik geen honger leidt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 15:11
Balance
Balance is offline
Oh in dat geval heb je niet héél veel meer geld nodig, dus die paar tientjes kan je voor de zekerheid altijd bij je steken ja. Maar ik denk echt dat het wel mee gaat vallen. Ik ben zelf eenmaal op skivakantie geweest en toen was het eten heel lekker. Maar alsnog gaf ik zat geld uit aan overig eten, want als je midden op de piste bij een restaurantje belandt, neem je al gauw een tosti ofzo. En direct na het skiën had ik ook flink honger. Je sport veel, dus je hebt ook veel eten nodig. Wat extra tussendoortjes meenemen kan dus ook geen kwaad
Reageren

Regels voor berichten