Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Ik vind het er meestal ook niet uitzien, het is echt zo'n bol als het eenmaal is opgevuld, heeft geen natuurlijke vorm. Bovendien vind ik subtiele borsten mooier dan hele grote aanwezige borsten die lijken te zeggen " kom hier, dan gaan we skippyballen".
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het nooit echt mooi, ik kan ook altijd echt van vals onderscheiden (ja ik heb zo eens een test gedaan ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de meeste gevallen vind ik het erg lelijk en te groot. Ik vind het alleen mooi als het niet zo overdreven duidelijk is enzo.
Maar ik kan me voorstellen, dat als je niets hebt, je wel een b cup wilt hebben oid. In zulke gevallen vind ik het wel acceptabel. Maar dus niet als iemand een d-cup heeft en dan nog meer wilt ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
k zou echt spontaan met een naald erop aflopen en prikken maar ![]()
|
Ik vindt het een beetje onzin, kijk als je totáál niks heb, maar dan écht niks, dan ok, en ook als je een borst heb moeten laten amputeren en dan een sillicoon neemt om het weer een beetje symetrisch te laten maken, dan ook ok, maar daar houdt het wel mee op denk ik...
oh , zie nu pas dat de vraag voor heren was..naja...lekker boeiend ![]()
|
![]() |
nou, mensen moeten het helemaal zelf weten of ze het willen. als iemand echt helemaal niets heeft en een borstvergroting wil laten doen kan ik daar nog wel inkomen. of wat vaak voorkomt, dat vrouwen met borstkanker een borst moeten laten amputeren. dan zou ik zelf ook siliconen nemen denk ik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. Vooral doen als je je daardoor beter gaat voelen (zekerder over je uiterlijk). Het is alleen jammer dat sommige meisjes/vrouwen denken dat het nodig is (om een partner te vinden of whatever). Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit of iemand wel/geen grote borsten heeft of wel/geen siliconen. Het is zeker geen pluspunt oid.
Het enige wat wel jammer is dat mensen zoveel risico lopen om zo'n lomp iets.. |
![]() |
|
ik vind het jammer dat mensen zichzelf niet kunnen accepteren (wat helaas eigenlijk zeker in de puberjaren het geval is)
Wat vinden we van andere plastische chirurgie? liften? opspuiten? botax? collageen? (als het allemaal zo heet ![]() mogen mensen in de 30 rimpeltjes weglaten spuiten volgens jou? of is dit weer de schuld van de media? en totaal overbodig?
|
![]() |
Waarom snappen mensen nooit dat er tegenwoordig verbeterde protheses zijn in een natuurlijke vorm? En dat je dus niet altijd grote ronde meloenen krijgt?
Gisteren bij Ricki Lake was een vrouw die helemaal plat was. Ik bedoel: plat als een kerel. Nog geen minuscuul kleine muggenbultjes, NIKS. Nou, als je dan een handjevol wilt: waarom niet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
(er is een vrouw, die wel eens op tv is, die er echt zo uitziet...ik kan niet op haar naam komen, iemand??? ze houdt van die lezingen, ik citeer:"you never get a second change to make a first impression'') ![]()
|
![]() |
|
|