Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben dr ook niet zo goed in.. Hoewel hoe vaker je 't doet hoe makkelijker 't gaat.. Maar als ik mensen niet goed ken vind ik 't moeilijk om ze meteen recht in de ogen aan te kijken.. Toch wel beetje zenuwachtig oid
|
Dat ligt volkomen aan de persoon. Als het iemand is die je niet kent maar waar je toevallig aan voorgesteld wordt is er niets aan de hand. Maar als je iets gepland hebt en als je weet anderen jou kennen via de positieve of negatieve roddels e.d, dan wordt het al lastiger.
Dat heb ik vanavond: ik ga me voorstellen aan een gitaarleraar die mij via mijn pianolerares allemaal componeertips heeft gegeven... dus min of meer zou ik die al moeten kennen. Dat maakt het al een stuk 'enger'.
|
DOOODENG
![]() Normaal kan ik egt 5 kwartier in een uur praten maar me voorstellen neej ![]() Hangt dr idd vanaf bij wie. Bij een gewone vriend van mij lekker boeiend, maar het id dat ik me moet voorstellen bij een vriend van mij die een soort van 'bijna-mn-enige-en-echte-vriendje' is word ik wel bang ![]() Maar ff oefenen ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
nah, soms vind ik het eng.
ik doe altijd heel lief en beleefd bij bijv. ouders van vrienden van me die mij nog niet kennen. maar als ik iemand van i-net moet gaan aanspreken ergens, dan weet ik nooit wat ik moet zeggen. maar meestal begin ik met hoi en ga ik hopen dat die ander gespreksstof heeft. zo niet : peuk opsteken ![]() |
![]() |
|
Heb er eigenlijk niet veel moeite mee en eng al helemaal niet. Van te voren als ik bijvoorbeeld in de auto zit of op de fiets zit naar het huis ofzo waar ik me moet voorstellen zit ik wel af en toe zo van.. tja.. maar ach zodra ik de kamer binnenstap valt het reuze mee.
Krijg gelukkig vaak te horen dat mensen mij bij het voorstellen al gelijk spontaan vonden. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Alhoewel ik soms ook bij bekenden stilval. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Het categoriserende Nederland - column Rianne95 | 3 | 28-11-2012 11:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje? Tulpje6 | 86 | 26-11-2003 11:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |