Advertentie | |
|
![]() |
|
hmmm ik heb voor sommige vakken de stof van een jaar er in een maand in moeten stampen, omdat ik nooit wat deed. Daar heb ik best wel spijt van.
maar ik ging gewoon beneden zitten aan de etttafel, want dan heb ik altijd het idee dat mijn moeder naar me kijkt en dan moet ik wel werken. Bovendien zijn er op mijn kamer teveel dingen die me afleiden.
|
Welk niveau doe je?
Op de havo is het meestal zo dat je dingen niet hoeft te blokken. Ik weet niet welk profiel jij hebt, maar bij N&T worden de meeste dingen herhaald. Als er in een vraag staat: 20 ton, dan staat erachten (1 ton = 1000 kg) ofzo. Verdr is een leuke manier van leren hier op het forum vragen stellen/lezen. Ga niet vragen uit je boek maken, want die zijn meestal moeilijker dan op het CE. Iig zijn ze heel anders. Als je Engels moet voorbereiden, is het ook 'leuk' (lees: beter dan blokken) om even een film zonder ondertitelling of bbc ofzo te kijken. Als het goed is kan je BBC radio ook gewoon in de ether ontvangen hiero.
|
ik heb voor drie vakken (eco2, sk en wisa2) een cursus gevolgd en dat heeft wel goed geholpen (vooral voor eco2). de vakken waar je 'goed' in bent daar zou ik het minste tijd aan besteden, want daar weet je toch wel het meest vanaf. voor de rest veel samenvatting maken (voor geschiedenis is dit echt een must anders neem je het echt niet op)
trouwens; het viel mij heel erg op bij alle examens dat ze toch wel erg makkelijk waren. ik had ze zelf moeilijker verwacht. dus niet te veel stressen want dat deed ik ook (en daar is mn relatie eraan ondergegaan) en het is nergens voor nodig. |
|
|