Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 21:36
Multilot
Multilot is offline
Oftewel, hebben leraren al wat losgelaten over je cijfer wat je gehaald hebt? Ook al mag dat nog niet???
Bij ons heeft een lerares gezegd dat een meisje niet alle opdrachten gemaakt heeft.. Er was ook een leraar die heeft losgelaten hoeveel punten een bepaalde leerling had...

Bij jullie ook zoiets gebeurd???
Oud 05-06-2003, 22:07
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Neen.
Oud 05-06-2003, 22:15
Verwijderd
Uhm nee, niet gebeurt. Wel jammer eigenlijk
Oud 05-06-2003, 23:06
Verwijderd
alleen mn wiskundeleraar zei dat hij over het algemeen goed gemaakt was, verder konden we er niks uitkrijgen.
Oud 05-06-2003, 23:21
PV
PV is offline
de normering is nog niet vastgesteld toch, dus dat zal moeilijk gaan?
Oud 05-06-2003, 23:44
Harrie
Harrie is offline
bij ons deed een leraar dat wel.. maar mijndes had hij natuurlijk nog niet nagekeken.. boeit me eigenlijk ook niet... ik neem aan dat ik een voldoende voor natuurkunde had dus..

even kwijt:
ik heb totaal geen greintje stress gehad wat ik eigenlijk wel jammer vind.. ik keek er wel naar uit om me te laten stressen..
met 2 vijfen en de rest 6en ging ik het examen in (1 buiten en 1 binnen het profiel)

ik kwam zelfs een x te laat binnen bij examens en het boeide me geen ene zak..

maar misschien doordat ik zo relaxed aan mijn examens begon ben ik net geslaagd (ik denk namelijk dat k geslaagd ben)

wat ben ik eigenlijk ook.. slim
Oud 06-06-2003, 00:10
LostProphetX
LostProphetX is offline
Ik had een 6 op Grieks

Dat liet de leraar ff los aan het eind van z'n huwelijksreceptie
Oud 06-06-2003, 00:20
BiotjE
BiotjE is offline
Bij ons op school wordt dit vaak al van te voren gemeld, dit is veelal in het geval van herexamens zodat leerlingen al kunnen beginnen met leren.
Ik zelf weet bijvoorbeeld al dat ik een her scheikunde heb en dat de rest netjes voldoende is.
Oud 06-06-2003, 07:38
moddermensje
moddermensje is offline
Ze hebben bij mij op school al 9 enen bekend gemaakt.
Best wel hard.
Oud 06-06-2003, 08:58
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 06-06-2003 @ 00:06:
alleen mn wiskundeleraar zei dat hij over het algemeen goed gemaakt was, verder konden we er niks uitkrijgen.
Ja bij ons ook, alleen dan mijn leraar Duits... "was ook over het algemeen goed gemaakt"
Oud 06-06-2003, 09:07
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
bij ons heeft de geschiedenisleraar gezegt wat de laagste score was en dat was een 6,4 ongeveer..... de andere corcertor had wel gezegt dat wij een hele goede klas waren..... *heeel trots* men nederlands leraarres heeft ook al het een en adner losgelaten. Eco ook wel.... verder de leraren niet gezien dusse....
Oud 06-06-2003, 10:12
alpha
alpha is offline
Bij mij niks maar ben ook niet meer op school geweest dus heb die leraren ook niet meer gesproken.
Wel geeft mijn zus les, op een andere school (VMBO), en daar was er iemand die de middenpagina was vergeten te maken en die mocht dit, stiekem, overdoen.
En dan denk ik hoe dom ben je als je vragen opeens van 15 naar 28 gaan???
Oud 06-06-2003, 10:20
Knoop
Knoop is offline
Wat kletsen jullie nou uit je nek...van geen vak is de normering al bekend. En dat scheelt soms wel anderhalve punt. Dus al zegt de leraar "oh je hebt een 6" en gaat ie uit van een soepele normering dan kan je uiteindelijk nog een 5 hebben. Dus niemand kan zijn/haar cijfers al weten. Alleen giswerk. maar dan word je misschien wel blijgemaakt met een dooie mus
Oud 06-06-2003, 10:27
alpha
alpha is offline
Citaat:
Knoop schreef op 06-06-2003 @ 11:20:
Wat kletsen jullie nou uit je nek...van geen vak is de normering al bekend. En dat scheelt soms wel anderhalve punt. Dus al zegt de leraar "oh je hebt een 6" en gaat ie uit van een soepele normering dan kan je uiteindelijk nog een 5 hebben. Dus niemand kan zijn/haar cijfers al weten. Alleen giswerk. maar dan word je misschien wel blijgemaakt met een dooie mus
Pcies.

Maar als je allemaal 9ens staat en dus met een 2 een 5.5 staat, je haalt meer dan de helft van de punten, dan is het toch logisch dat je voor dat vak geslaagd bent.
En omgekeerd natuurlijk ook, je staat een 2, moet een 9 halen en hebt nog niet eens de helft van de punten....
Oud 06-06-2003, 10:35
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Knoop schreef op 06-06-2003 @ 11:20:
ik denk niet dat de mensen die alleen hun naam opgeschreven hebben, tussen de 1 en de 2,5 hebben

die kunnen zeker zijn van hun 1
Oud 06-06-2003, 10:45
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
moddermensje schreef op 06-06-2003 @ 08:38:
Ze hebben bij mij op school al 9 enen bekend gemaakt.
Best wel hard.
Hoe kan je nou een 1 halen? Als je 2 punten hebt is dat bij vrijwel alle vakken al een 1,1. Dus als je een 1 had moet je nix hebben ingevuld, en dan wist je het dus zelf ook al.

Best wel lullig: een vriend van mij weet nu dat hij een her moet, want volgens de leraar heeft hij zijn toets waarschijnlijk slechter gemaakt dan hij dacht...
Oud 06-06-2003, 11:46
wouterdvries
wouterdvries is offline
Wij hebben alle voorlopige punten al! gister konden we ze al ophalen en veel punten(zoals Wiskunde) was al definitief zeker!! Oja KBEN GESLAAGD
Oud 06-06-2003, 13:00
lucy48
lucy48 is offline
Ik kom niet op school, dus ook kom ik geen leraren tegen
Oud 06-06-2003, 14:56
pyres74
pyres74 is offline
ik ga maandag maar ff langs bij me school ff kijken of ik nog mensen zie en of ik nog wat cijfers uit de leraren kan trekken hehe

xxx
Oud 06-06-2003, 15:01
Blisss
Blisss is offline
Jep, kreeg gisteren een mailtje van de gs-leraar met mn eindcijfer volgens laagste en hoogste norm uit omzettingstabel.
Oud 06-06-2003, 15:03
Blisss
Blisss is offline
Citaat:
alpha schreef op 06-06-2003 @ 11:27:
Pcies.

Maar als je allemaal 9ens staat en dus met een 2 een 5.5 staat, je haalt meer dan de helft van de punten, dan is het toch logisch dat je voor dat vak geslaagd bent.
En omgekeerd natuurlijk ook, je staat een 2, moet een 9 halen en hebt nog niet eens de helft van de punten....
Inderdaad, je hebt een prima benadering van je cijfer, voor het ene vak (engels/ nederlands) een wat betere dan voor het andere (gs/ ak), maar het is echt wel duidelijk of je een 4 of en 9 hebt.
Oud 06-06-2003, 16:12
Draco
Draco is offline
Moest gisteren boeken inleveren, en de scheikundeleraar zei toevallig tegen een paar mensen de punten die ze hadden gescoord, dus ik vroeg het ook even. Ik blijk er 51 te hebben.

Maar een wiskundeleraar wilde juist niks zeggen, omdat dat blijkbaar niet mocht. Vraag ik me toch af waarom de scheikundeleraar het wel zei Nou ja, ik ben echt superblij met m'n 51 punten.
Oud 06-06-2003, 16:33
Multilot
Multilot is offline
In principe is het echt belachelijk dat sommigen wel weten dat ze een her hebben, en anderen niet... Heel nederland moet toch hetzelfde zijn, ja waarom zeggen die leraren de (waarschijnlijke) cijfers dan....
Helemaal zeker dat je geslaagd bent, weet je nooit totdat je de uitslag hebt...
Oud 06-06-2003, 16:33
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
wouterdvries schreef op 06-06-2003 @ 12:46:
Wij hebben alle voorlopige punten al! gister konden we ze al ophalen en veel punten(zoals Wiskunde) was al definitief zeker!! Oja KBEN GESLAAGD
Ja punten ja... Cijfers niet....
Oud 06-06-2003, 17:41
wouterdvries
wouterdvries is offline
nee cijfers, normering staat allang op internet!
Oud 06-06-2003, 18:20
Multilot
Multilot is offline
ja tussen de ..... en de ......
Die normering kan daar ook nog weer van verschillen. Het cito wil altijd proberen de normering zo te krijgen... dat lukt niet altijd... De normering is pas 12 juni bekend... (voor havo/vwo)
Oud 06-06-2003, 22:00
alpha
alpha is offline
Citaat:
Draco schreef op 06-06-2003 @ 17:12:
Moest gisteren boeken inleveren, en de scheikundeleraar zei toevallig tegen een paar mensen de punten die ze hadden gescoord, dus ik vroeg het ook even. Ik blijk er 51 te hebben.

Maar een wiskundeleraar wilde juist niks zeggen, omdat dat blijkbaar niet mocht. Vraag ik me toch af waarom de scheikundeleraar het wel zei Nou ja, ik ben echt superblij met m'n 51 punten.
He? Je moest je boeken al inleveren? En wat voor de mensen die een herexamen moeten doen? Die moeten dat van tevoren al voorzien? Of zonder boeken hun her gaan leren?
Vaag...
Oud 07-06-2003, 07:37
sas_andrea
sas_andrea is offline
mn leraar natuurkunde zei dat ik mn natuurkunde wel gehaald had, ongeveer met een 6. en mn lerares duits zei dat ik ongeveer een 8,5 gehaald had. hangt natuurlijk van de normering af.
Oud 07-06-2003, 07:48
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 06-06-2003 @ 23:00:
He? Je moest je boeken al inleveren? En wat voor de mensen die een herexamen moeten doen? Die moeten dat van tevoren al voorzien? Of zonder boeken hun her gaan leren?
Vaag...
Volgens mij moesten wij dat op de mavo ook...en als je een her had, dan moest je ze weer ophalen...vaag, maar waar. (Op de havo mochten we ze houden, omdat we de laatste klas oude stijl waren, ze zouden er toch niks meer mee doen. )
Oud 07-06-2003, 09:04
riejanne
riejanne is offline
heb me boeken ook al in moeten leveren.
Oud 07-06-2003, 11:15
Bolle Bertha
Bolle Bertha is offline
Sommige docenten bij ons hebben ook al gezegd hoeveel punten je had. Een docent zei tegen mij dat landelijk gezien 60% van de VWO Eco1 leerlingen een onvoldoende had gescoord.
Ik hoop echt dat ze die norm aan gaan passen, anders heb ik echt een 2!
Oud 07-06-2003, 11:20
Samarinde
Samarinde is offline
Waarom is het voor het VMBO al bekend (de normering) & moet ik nog zolang wachten. Ik kom niet meer op school, dus ik spreek ook geen leraren. Ik betwijfel trouwens ook of mijn leraren het zouden zeggen...... ik ben zenuwachtig!!!!!!!
Oud 07-06-2003, 12:06
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Wij konden de punten voor Engels al krijgen als we toevallig op school waren...

Vreemd vond ik, want ik dacht dat ze helemaal niets mochten loslaten tot de dag van de offciële uitslagen
Oud 07-06-2003, 12:56
Winner
Winner is offline
Mijn lerares Engels zei dat ik 41 punten had gehaald.
Oud 07-06-2003, 18:23
liz85
liz85 is offline
Mijn nederlands lerares heeft de volgende dag al tegen iedereen het aantal punten (onder voorbehoud) verteld. Ze was zo trots dat ze het niet voor zich kon houden! En mijn scheikunde leraar kwam spontaan naar mij toe om te vertellen dat ik het zo goed gemaakt had!
Met de andere leraren heb ik even een babbeltje gemaakt in de wandelgangen en op de afscheidsavond. De meesten lieten geen definitieve cijfers of punten los, maar zeiden wel of het goed of slecht gemaakt was en of ik een voldoende had of niet.
Oud 07-06-2003, 19:38
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 06-06-2003 @ 15:56:
ik ga maandag maar ff langs bij me school ff kijken of ik nog mensen zie en of ik nog wat cijfers uit de leraren kan trekken hehe

xxx
Ik denk niet dat je maandag veel mensen zal zien op school....dan is het toch Pinksteren? Hebben jullie dan les????
Oud 08-06-2003, 13:27
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
wouterdvries schreef op 06-06-2003 @ 12:46:
JEZUS dat kan bij ons op school dus echt niet he!!!
Oud 08-06-2003, 14:33
Moiiii
Moiiii is offline
ja bij ons hebben leraren ook al wat ''tips'' gegevens over evt cijfers...daar was ik alleen niet bij. Wat weer WEL erg lomp was; een meisje bij mij in de klas heeft al het sterke gevoel dat ze gezakt is, dus wou ze eigenlijk niet echt een cijfer weten. Komt lerares Nederlands naar dr toe helemaal ongevraagd; ''je hebt nederlands slecht gemaakt!". ZO en bedankt.....(meisje had het idee dat ze nederlands juist redelijk had gemaakt...) pfff echt
Oud 08-06-2003, 20:28
@Moon
@Moon is offline
Nee, helemaal nix gehoord, maar ben ook niet meer naar school geweest. Nadat ik zelf naar de antwoorden heb bekeken heb ik alleen wel een vermoeden dat ik het misschien niet ga halen.
Oud 11-06-2003, 18:28
pyres74
pyres74 is offline
jezus als ik het zo hoor dan heb ik dus een a-relaxte school, maar ben sinds de examens ook niet op school geweest HAHA
dus ik ga morgen middag maar ff langs..

ff rellen en kijken wat mn cijfers zijn hehe

xxx
Oud 11-06-2003, 20:02
Verwijderd
Ik ben na het laatste examen niet meer op school geweest, dus heb ik ook niks van mn leraren gehoort al.
Maar als ik wel naar school was gegaan eerder al, hadden ze denk ik niks gezegt, was een of andere regel dat je leraren niet mocht lastigvallen met de vraag of ze het examen al hadden nagekeken, dacht ik
Oud 11-06-2003, 22:13
Verwijderd
Mijn lerares tekenen heeft aan enkele leerlingen echt al de cijfers gegeven!!!
Ik had een 7,5 ofzo maar ik snapte niet goed waarvoor precies. Ze zei dat het cijfer voor CSchriftelijk+CPraktisch was
En toen voegde ze eraan toe: das is dus 1/4e deel
Maar daar klopt iets niet...
Oud 11-06-2003, 22:32
aboe
aboe is offline
Ik doe vmbo-t...en morgen zou ik de officiele uitslag horen, ik belde naar mijn mentor..ze zei dat ik geen telefoon zou krijgen. Ik zo"he ben ik geslaagd? zij"ja je bent geslaagd"
Ik huilen! had het echt niet verwacht..maar ik moet mijn mondje dicht houden omdat ze nog nix mocht zeggen, het eigenlijk pas morgen (vrijdag) mocht zeggen..
Advertentie

Regels voor berichten