Advertentie | |
|
![]() |
|
bij ons heeft de geschiedenisleraar gezegt wat de laagste score was en dat was een 6,4 ongeveer..... de andere corcertor had wel gezegt dat wij een hele goede klas waren..... *heeel trots* men nederlands leraarres heeft ook al het een en adner losgelaten. Eco ook wel.... verder de leraren niet gezien dusse....
|
![]() |
|
Bij mij niks maar ben ook niet meer op school geweest dus heb die leraren ook niet meer gesproken.
Wel geeft mijn zus les, op een andere school (VMBO), en daar was er iemand die de middenpagina was vergeten te maken en die mocht dit, stiekem, overdoen. En dan denk ik hoe dom ben je als je vragen opeens van 15 naar 28 gaan??? ![]() ![]()
|
![]() |
Wat kletsen jullie nou uit je nek...van geen vak is de normering al bekend. En dat scheelt soms wel anderhalve punt. Dus al zegt de leraar "oh je hebt een 6" en gaat ie uit van een soepele normering dan kan je uiteindelijk nog een 5 hebben. Dus niemand kan zijn/haar cijfers al weten. Alleen giswerk. maar dan word je misschien wel blijgemaakt met een dooie mus
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je allemaal 9ens staat en dus met een 2 een 5.5 staat, je haalt meer dan de helft van de punten, dan is het toch logisch dat je voor dat vak geslaagd bent. En omgekeerd natuurlijk ook, je staat een 2, moet een 9 halen en hebt nog niet eens de helft van de punten....
||
![]() |
Citaat:
![]() die kunnen zeker zijn van hun 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Best wel lullig: een vriend van mij weet nu dat hij een her moet, want volgens de leraar heeft hij zijn toets waarschijnlijk slechter gemaakt dan hij dacht...
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Moest gisteren boeken inleveren, en de scheikundeleraar zei toevallig tegen een paar mensen de punten die ze hadden gescoord, dus ik vroeg het ook even. Ik blijk er 51 te hebben.
Maar een wiskundeleraar wilde juist niks zeggen, omdat dat blijkbaar niet mocht. Vraag ik me toch af waarom de scheikundeleraar het wel zei ![]() ![]()
|
In principe is het echt belachelijk dat sommigen wel weten dat ze een her hebben, en anderen niet... Heel nederland moet toch hetzelfde zijn, ja waarom zeggen die leraren de (waarschijnlijke) cijfers dan....
Helemaal zeker dat je geslaagd bent, weet je nooit totdat je de uitslag hebt...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn nederlands lerares heeft de volgende dag al tegen iedereen het aantal punten (onder voorbehoud) verteld. Ze was zo trots dat ze het niet voor zich kon houden!
![]() Met de andere leraren heb ik even een babbeltje gemaakt in de wandelgangen en op de afscheidsavond. De meesten lieten geen definitieve cijfers of punten los, maar zeiden wel of het goed of slecht gemaakt was en of ik een voldoende had of niet.
||
Citaat:
|
![]() |
ja bij ons hebben leraren ook al wat ''tips'' gegevens over evt cijfers...daar was ik alleen niet bij. Wat weer WEL erg lomp was; een meisje bij mij in de klas heeft al het sterke gevoel dat ze gezakt is, dus wou ze eigenlijk niet echt een cijfer weten. Komt lerares Nederlands naar dr toe helemaal ongevraagd; ''je hebt nederlands slecht gemaakt!". ZO en bedankt.....(meisje had het idee dat ze nederlands juist redelijk had gemaakt...
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben na het laatste examen niet meer op school geweest, dus heb ik ook niks van mn leraren gehoort al.
Maar als ik wel naar school was gegaan eerder al, hadden ze denk ik niks gezegt, was een of andere regel dat je leraren niet mocht lastigvallen met de vraag of ze het examen al hadden nagekeken, dacht ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn lerares tekenen heeft aan enkele leerlingen echt al de cijfers gegeven!!!
Ik had een 7,5 ofzo maar ik snapte niet goed waarvoor precies. Ze zei dat het cijfer voor CSchriftelijk+CPraktisch was En toen voegde ze eraan toe: das is dus 1/4e deel Maar daar klopt iets niet... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik doe vmbo-t...en morgen zou ik de officiele uitslag horen, ik belde naar mijn mentor..ze zei dat ik geen telefoon zou krijgen. Ik zo"he ben ik geslaagd? zij"ja je bent geslaagd"
Ik huilen! had het echt niet verwacht..maar ik moet mijn mondje dicht houden omdat ze nog nix mocht zeggen, het eigenlijk pas morgen (vrijdag) mocht zeggen.. ![]() |
Advertentie |
|
|
|