![]() |
|
Verwijderd
|
jah.. ik heb het dr owk met vriendinnen over, ervaringen enzow.. en dan ist owk wel eens dat je geil wordt doordat je alles 'herbeleeft' maar daar vinnik nix fouts aan en mn vriend vind dat owk niet erg..
En kheb bv. ook wel met een bepaalde jongen dat het op de een of andere manier bijna altijd daar op uitdraait, en dan geven we elkaar owk tips enzow, en hebben het er gwoon over. Als je dr nix mee doet lijkt me dr owk nix mis mee om daar nog even een vb bij te geven, wanneer je op dieet bent kun je het toch nog wel over eten dat je niet mag eten hebben? |
![]() |
|
yep, doe het ook, vrij regelmatig zelfs en dan niet met mijn vriendin ... en die weet er ook niks van ...
wat begon als het goed kunnen vinden met iemand via een forum is nu een goede relatie met als onderwerp sex. en vaak gaat het zo ver dat we allebei erg geil worden en ook klaarkomen dan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmmm ik doe het wel eens.. maar dat vertel ik geen echte persoonlijke dingen.. Maar wel iets grappigs ![]() maar echt persoonlijke dingen zal ik nooit vertellen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: wiieeeeeh, hijs nooit meer online. I miss him, ben bang dat ie aant vechten is int leger want hij woont in israel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welke symptomen herken jij en wat is er waar van? Badmutssssss | 36 | 20-06-2005 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 |