Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook als je heel erg geïnteresseerd bent in Latijn en Grieks, kun je nog hele lage cijfers halen hoor!
||
![]() |
Citaat:
De leraar die je d'r voor hebt bepaalt ook veel hoor! |
![]() |
|
Mijn laagste cijfer voor Latijn heb ik afgelopen maandag gehaald. Ik had een mondeling Latijnse Liefdespoezie en dat ging helemaal niet goed. Scanderen vind ik vreselijk en dat kan ik ook niet. Het lukt me gewoon niet. Ik heb geen cijfer voor het mondeling gekregen. Het was onvoldoende en het moet over.
Voor Grieks heb ik ook al mijn laagste cijfer ooit gehaald deze week (gaat nog niet zo goed met de tentamens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn laagste cijfer is trouwens een 6,3 (ik was de helft vergeten over te schrijven van het bord, eigenlijk een 7,3). |
![]() |
|
Met mijn vorige leraren, bv in de 2e en 3e had ik als laagste cijfer een 4,5 ofzo, maar dan moest je woordjes leren, of een tekstje letterlijk kunnen vertalen. Nu hebben we toetsen waarin je moet vertalen, maar ook interpreteren wat de schrijver bedoelde en iets van de cultuur weten. En wel ja, nu sta ik dus een 8!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had vorig jaar een Grieks leraar die zulke hoge eisen stelde, dat ik ook vieren haalde... terwijl ik het op zich leuk vind. Nu haal ik weer zevens... (ok een 2.3 voor de laatste, maar ik had nie geleerd, gokte op de herkansing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]kweety schreef:
[B]alle eentjes zwemmen in het water een -0,5 voor een s.o. en een 2.7 voor een proefwerk valt dus toch nog wel mee Hoe kun je nou een -0,5 halen?????????????????? Mijn laagste ooit voor Latijn is een 6,8. En voor Grieks een 7, maar dat was iets over een museum ofzo, zonder die 7 was mijn laagste voor Grieks een 8,8 (voor een Rep, Yahoo!!!) ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een twee,
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
rookleeftijd wordt 18+ mltmpje | 86 | 17-03-2013 10:52 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
België, hoe nu verder? Gatara | 224 | 09-08-2008 17:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Het grote "Ik heb nooit spijt gehad" topic Belgarath | 91 | 21-03-2006 15:07 | |
ARTistiek |
Hji is lang, maar zeg es wat je ervan vind? Gleipnur | 14 | 19-01-2002 12:10 |