Vroeger, ik schijn het nou niet meer te doen. Maar ik snurk, praat sla en schop 'snachts noggal... IK droom actief. Zo heeft mijn zus op vakantie al een keer onder de blauwe plekken gezeten
Maar de laatste tijs lijk ik me beter te gedragen 'snachts... nou ja... qua slaap gewoontes dan
Soms slaap ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg diep. En dan adem ik soms een minuut of 3 niet, of heeeel zachtjes en beweeg verder 3 uur achter elkaar niet.. Vriendinnen die bij me geslapen hebben hebben me wel eens wakker gemaakt met de vraag of ik nog wel leefde *ja ik leef nog, ga weg*
Ow en ik word wakker als bv mijn vader mijn raam dicht wil doen ofzo en als hij dan heel zachtjes de deur open doet en gaat rondsluipen. Inmiddels weet hij dat en gooit hij de deur gewoon open en loopt normaal rond en zegt nog even dat hij het is en dat het niet nodig is om wakker te worden..
MoonMonkey schreef op 26-05-2003 @ 14:43: Het duurt vaak erg lang voordat ik in slaap kan komen. Ik slaap erg diep (maar daar heb ik eigenlijk geen problemen mee).
MoonMonkey schreef op 26-05-2003 @ 14:43: Het duurt vaak erg lang voordat ik in slaap kan komen. Ik slaap erg diep (maar daar heb ik eigenlijk geen problemen mee).
Ik schijn nogal veel te bewegen en te draaien, maar daar heb ik zelf geen last van...
Verder heb ik van die periodes dat ik heel lastig in slaap kan komen, en bovendien heb ik gewoon heel erg veel slaap nodig.
Met als gevolg dat ik nu echt doodmoe ben, omdat ik gisteren om 10 uur in bed lag
nee ik ben nogal druk in mijn slaap, trek de dekens weg, kan wel eens schoppen in mijn slaap, wordt vaak wakker en schijn dan mijn vriendin steeds wakker te maken (hoe moet je Loontjuh vragen want ik weet het ook niet.. wordt gewoon wakker en dan is zij ook ineens wakker) ennuh tjah verder niets denk ik..
kan zelf niet meer aanvullen hor..
nee ik ben nogal druk in mijn slaap, trek de dekens weg, kan wel eens schoppen in mijn slaap, wordt vaak wakker en schijn dan mijn vriendin steeds wakker te maken (hoe moet je Loontjuh vragen want ik weet het ook niet.. wordt gewoon wakker en dan is zij ook ineens wakker) ennuh tjah verder niets denk ik..
kan zelf niet meer aanvullen hor..
CIAO
ach dat laatste is niet zo heel erg hor lief!
mijne?
naja, slecht.. ik schijn te praten al doe ik dat niet als mn vriend er is blijkt (hij doet het heel af en toe en zegt dan iets van: Ga weg ofzo en rukt de dekens weg ... zoals ie al zei ) en naja, ik kruip altijd naar het midden van het bed. Zodat het wel ns gebeurt dat ik mn vriend wel ns bijna uit bed duw.. (maar goed dat we bij hem altijd het matras op de grond leggen en niet in zijn hoogslapen gaan slapen )
Ik slaap nogal vast. Dan vraagt m'n ma, "Heb je vannacht dat onweer niet gehoord?!" "Huh, onweer?"
verder ga ik altijd laat slapen wel vroeg op..alleen in het weekend dus 'bij'slapen..geen bioritme dus voordeel is dat ik nergens wakker van wordt
wakker liggen
praten
omgekeerd in bed wakker worden
08-06-2003, 19:37
Verwijderd
mn deken een kwartslag draaien, mn kussen op de grond terugvinden, op mn afstandsbediening gaan liggen, om vervolgens midden in de nacht wakker te worden van een radio die steeds harder gaat, en soms slaap ik pas heel laat.