Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 06:35
Collintjuh
Collintjuh is offline
Hallo allemaal,

Ik ben (zoals jullie al konden lezen) gedumpt maar ik heb geen idee waarom.. Ik had pas 2 dagen met haar en toen kreeg ik een sms-je of ik haar wilde bellen om te 'praten' en haar beltegoed was op.. De dag ervoor had ik nog haar ouders ontmoet (waar ze nogal veel onder de invloed van is zoals jullie eerder konden lezen), haar beste vriendin, oma, stiefvader, broer, broertje ect. Het hele pakket zulle wen maar zeggen.. Er kwamen wat opmerkingen raar uit maar volgens mij konden we het wel vinden met elkaar en ook met mn vriendin (ex- dus) ging allses goed.. Ze heeft het nog gehad over het versturen van onze foto's, een uitje naar een pretpark, zelfs over een vriendin van haar te koppelen aan een vriend van mij!

Het vreemde is dat het via de telefoon was, IK belde EN ze was bij die zelfde vriendin! Een test? Was het maar zo!

Tongen ging een beetje ongemakkelijk, het was voor beide zo goed als de eerste keer maar later ging het beter.. Later op de avond realiseerde ik me dat ik altijd het initiatief had genomen om te kussen.. Zij kuste me daarna wel vurig terug (lees:tong) maar toch..

Maargoed, ik wist dat ze wispelturig was en ze heeft al menig jongen in het stof doen happen 'maar ik was anders'.. Ik heb haar een emailtje gestuurd waarin ik de misverstanden uit heb gelegd, haar om een reden heb gevraagd, en haar verder het beste heb toegewenst en bedankt voor het heerlijke gevoel..

Gelukkig waren wij in een dusdanig stadium dat ik het lichtjes kan opvatten maar mijn zelfvertrouwen, die al niet zo goed was, is nu zo goed als verdwenen.. Een reactie is tot nu toe uitgebleven maar ik kreeg van een vriend van ons te horen dat hij het jammer vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 20:52
Collintjuh
Collintjuh is offline
Ok we zijn nu een paar dagen verder en we hebben gesmst en gechat.. Bellen en langskomen moet ze niks van hebben ze komt liever over zoals ze overkomen wil denk ik..

Ik wist aan wie ik begon, ik wist dat het niet lang zou duren met haar wispelturigheid, maar dit is absurd.. De enige dag is alles nog koek en ei en de dag erna zeggen dat het haar niet verstandig lijkt om elkaar nog te zien, maar eigenlijk nog positief.

Ze zegt dat alles haar een beetje te snel is geworden en dat ze nog niet klaar is voor een vaste relatie.. Ze heeft om wat tijd gevraagd.. Maar nu ben ik bijna jarig: wat zeg ik tegen de familie?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:55
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Scheit aan dat kind, afzeiken en bij het grofvuil zetten
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:04
Otis
Otis is offline
dump da bitch..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:40
ajaccio
ajaccio is offline
wat een naai streek.. idd dumpe.. met die B4tch
Oud 12-06-2003, 06:55
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ze speelt een spelletje met je (daar lijkt het iig op) dus niet aan mee doen. Als ze je gaat missen, laat haar dan maar eens veel moeite doen om je terug te krijgen. Doet ze dan niet, dan weet je gelijk hoe het zit.
Oud 12-06-2003, 07:13
de goeie fee
de goeie fee is offline
hoezo "je verjaart bijna, wat moet je zeggen tegen je familie??"

nix natuurlijk. Het was pas twee dagen!
En vergeet haar maar verder, she ain't worth it..
Jullie gingen wel snel vind ik... mss is dat wel de reden (meteen familiecheckbeurt enzo) dat ze zich ff niet meer op 'r gemak voelt, maar zelfs dan nog, dat is geen reden om zich zo te gedragen...
Oud 12-06-2003, 09:20
PardonMe
PardonMe is offline
Laat lekker zitten die meid.. ze had van te voren ook wel aan zien komen dat ze niet toe is aan een vaste relatie, had ze daar die 2 dagen nou echt voor nodig..
Vergeet haar en je vindt vanzelf iemand die beter bij je past!
Oud 12-06-2003, 09:20
PardonMe
PardonMe is offline
En wat je tegen je familie moet zeggen..??
Weten die het allemaal al gelijk dan na 2 dagen..?
Ik zou gewoon zeggen dat het een misverstand was ofzo, dat het uit is..
Oud 12-06-2003, 09:35
Collintjuh
Collintjuh is offline
Nou het waren pas twee dagen dat we elkaar gezien hadden SINDS we wat hadden en ja, de familie (lees: paps en mams) die weet ervan, ik had wat foto's laten slingeren en toen had ik het maar verteld..

Ik werd net wakker en toen dacht ik: ik ben gek ook zo laat ik mij niet behandelen! Ze zoekt het maar uit, als ze zich bedenkt zal ik eens moeilijk doen (ik ben toch nog wel een tijdje single)..

Bedankt voor de replies allemaal..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 09:37
PardonMe
PardonMe is offline
Nou goed, als het alleen je ouders zijn die het weten dan kun je dat toch best vertellen, je hoeft in ieder geval niet je hele familie in te lichten..
En groot gelijk heb je; je laat toch niet zo met je sollen..
Oud 12-06-2003, 10:44
QT
QT is offline
Citaat:
Collintjuh schreef op 11-06-2003 @ 21:52:
Ik wist aan wie ik begon, ik wist dat het niet lang zou duren met haar wispelturigheid, maar dit is absurd.. De enige dag is alles nog koek en ei en de dag erna zeggen dat het haar niet verstandig lijkt om elkaar nog te zien, maar eigenlijk nog positief.

was bij mij dus ook gister... alleen had ik al 4 maanden en 10 dagen iets met haar... En ineens nadat ik me een BEETJE uitbundig gedragen had op PinkPop verder niet zat geweest ofzo of met andere meisjes iets gedaan... besloot ze INEENS dat t beter was als het uit was...
En dat terwijl ik de nacht voor PP nog bij haar sliep en alles helemaal ok was k snap t echt niet zo goed...
Hoe kan 1 dag nou een relatie van 130 dagen stuk maken

Ik was in mijn leven nog nooit eerder zo verliefd geweest op een meisje...
Oud 12-06-2003, 11:19
Collintjuh
Collintjuh is offline
Citaat:
QT schreef op 12-06-2003 @ 11:44:

Ik was in mijn leven nog nooit eerder zo verliefd geweest op een meisje...
Ik dus ook..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:35
Verwijderd
kom op! koppie omhoog! geen handvol maar een land vol he
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 12-06-2003 @ 12:35:
kom op! koppie omhoog! geen handvol maar een land vol he
Dat vind ik het slechtste wat je kunt zeggen tegen iemand die net 'gedumpt' is
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:20
Collintjuh
Collintjuh is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-06-2003 @ 12:42:
Dat vind ik het slechtste wat je kunt zeggen tegen iemand die net 'gedumpt' is (n)
Dat viel nou ook wel weer mee!

Maargoed ik heb mn vrienden en ouders verteld dat het over is.. Omdat ik al jaren niet verliefd ben geweest en deze ook nog eens het meest intens was denk ik dat ik nog wel een tijd single ben (dus kan ze altijd nog terugkomen).. Ik ga er echter niet zelf meer achteraan (dat denk ik nu: ik ben ook wispelturig).. Ik gaf het op toen ze vroeg of ze een reden nodig had..

/edit domme typo
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:30
The Pirate
The Pirate is offline
Ahja, vrouwen hebben geen reden nodig om iemand te dumpen, mannen soms ook niet hoor. Da is gewoon onbegrijpbaar, ma ik vind ni da jij je "in de problemen" moet werken voor haar, Gewoon zeggen tegen je ouders is toch niet zo erg.
Waar dat ik wel van verschoot is dt je zei dat jullie niet goed kusten? dus even een goede verklring van mij; de eerste keer je met iemand kust (niet de eerste keer in je leven maar met een bep. persoon) is het altijd wat aanvoelen, dat is omdat iedereen verschillend kust.
Maar omdat ze je gedumpt heeft zou ik me toch niet depri voelen hoor. En naar ik verstaan heb was het maar 2 dagen dat jullie verkeert hebben? da is nu ook ni echt de moeite e. Ik ben es gedumpt geweest na 6 maand, das pas klote, maar zelfs daar geraakt ge over. Ik verkeer nu 3 maand een half en een beetje en ik ben gelukkiger met mijn vriendin dan ooit. Dus da komt wel goe ze, en een hele tijd singel hangt van jou af e, sommige meisjes/vrouwen zijn de moeite waard om inspanningen te leveren e.
Nog veel geluk e
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:11
Collintjuh
Collintjuh is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 12-06-2003 @ 10:20:
Vergeet haar en je vindt vanzelf iemand die beter bij je past!
Dit is nou juist het probleem: ten eerste wordt ik door iedereen aan haar herinnerd (ouders die denken mij raad te geven, gezamelijke vrienden).. Ten tweede bestaat er niemand die beter bij mij past dan zij! Ok ok die bestaat wel maar wij hebben zo ongelofelijk veel met elkaar gemeen (niet dat ze zei 'dat heb ik ook' vaker andersom en we kwamen achter sommige dingen later pas..) dat ik, als ik niet beter wist, ze ooit een blijvertje had kunnen zijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten