Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maargoed ik heb mn vrienden en ouders verteld dat het over is.. Omdat ik al jaren niet verliefd ben geweest en deze ook nog eens het meest intens was denk ik dat ik nog wel een tijd single ben (dus kan ze altijd nog terugkomen).. Ik ga er echter niet zelf meer achteraan (dat denk ik nu: ik ben ook wispelturig).. Ik gaf het op toen ze vroeg of ze een reden nodig had.. /edit domme typo |
![]() |
|
Ahja, vrouwen hebben geen reden nodig om iemand te dumpen, mannen soms ook niet hoor. Da is gewoon onbegrijpbaar, ma ik vind ni da jij je "in de problemen" moet werken voor haar, Gewoon zeggen tegen je ouders is toch niet zo erg.
Waar dat ik wel van verschoot is dt je zei dat jullie niet goed kusten? dus even een goede verklring van mij; de eerste keer je met iemand kust (niet de eerste keer in je leven maar met een bep. persoon) is het altijd wat aanvoelen, dat is omdat iedereen verschillend kust. Maar omdat ze je gedumpt heeft zou ik me toch niet depri voelen hoor. En naar ik verstaan heb was het maar 2 dagen dat jullie verkeert hebben? da is nu ook ni echt de moeite e. Ik ben es gedumpt geweest na 6 maand, das pas klote, maar zelfs daar geraakt ge over. Ik verkeer nu 3 maand een half en een beetje en ik ben gelukkiger met mijn vriendin dan ooit. Dus da komt wel goe ze, en een hele tijd singel hangt van jou af e, sommige meisjes/vrouwen zijn de moeite waard om inspanningen te leveren e. Nog veel geluk e |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt Floris uinten | 6 | 04-02-2017 09:16 | |
Seksualiteit |
Vrouw dumpt slechte kusser snel SerieuzeJongen | 17 | 05-04-2009 19:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De euro dumpen en teruggaan naar de oude munt? Severus | 98 | 20-06-2005 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Lompste manier om iemand te dumpen barbara.inc | 74 | 02-07-2003 23:12 | |
Software & Hardware |
[php] MySQL dump script Orion | 27 | 25-07-2002 19:41 | |
Liefde & Relatie |
gedumpt de goeie fee | 7 | 05-05-2002 13:05 |