Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Owow het klinkt zo bekend.. ![]() Nou goed; ik zou haar maar lekker laten, ga wat meer om met andere vriendinnen. Haar verliefdheid gaat vanzelf over of wordt iig minder en dan wil zij ook wat vrijer zijn van d'r vriend. En dan komt ze wel terug.. Hoop ik voor je ![]()
|
Dit gebeurt denk ik best wel vaak, als je verliefd bent wil je graag bij je vriendje zijn, alles samen met hem doen en je vergeet je vriendinnen.. Zelf heb je er dan vaak geen erg in, en ik denk dat dat voor jouw vriendin ook geldt, terwijl je vriendinnen het idee krijgen ''nu ze een vriendje heeft, heeft ze ons niet meer nodig, maar als het uit is zijn we wel weer goed genoeg''
Praat erover met je beste vriendin, want het is zonde dat hierdoor misschien jullie vriendschap kapot zou gaan, terwijl jullie altijd zo close zijn geweest... Als je samen met haar iets wil gaan doen, spreek het van te voren af, bijvoorbeeld een paar dagen, en vraag het niet op het laatste moment, want dan heb je natuurlijk kans dat ze al met dr vriendje iets gaat doen.. Zeg niet te snel ''als het uit is hoeft ze niet meer bij mij aan te komen'', want ik denk niet dat je haar gelijk kwijt wilt als vriendin, maar probeer je ook een beetje in haar situatie in te leven, als jij verliefd bent dan wil jij toch ook zo veel mogelijk bij je vriendje zijn? Je mag haar echter wel laten merken dat je het niet leuk vind! Misshcien kan dit dan een wijze les voor haar zijn; een vriendje is leuk, maar vriendinnen zijn ook belangrijk!! Dat was het voor mij namelijk wel, ik ging ook veel meer met mn vriendje dingen doen en mn vrienden zag ik daardoor minder.. Toen het uit was met mn vriendje stelde ik voor om iets leuks te doen, maar toen wilde ze allemaal niet ''nu het uit is wil je wel weer met ons iets gaan doen'' terwijl ik dat nooit zo bedoelt had!! Maar door hun afwijzende houding toen is het contact helemaal verwaterd en spreek ik hun nooit meer (sommigen nog wel eens) en ik denk ook dat dat nou ook weer niet hun bedoeling was geweest.. Maar het heeft me wel geleerd dat ik de aandacht moet verdelen.. Ik spreek nu ook vaak dingen af met mn vriendinnen zonder mn vriend.. of we spreken met zn allen af.. ![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 12:06. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|