Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 20:32
Blackened
Blackened is offline
sinds m'n beste vriendin een nieuwe vriend heeft, is ze zo ongelooflijk verandert. ze heeft bijna nooit tijd voor me en totaal geen belangstelling
natuurlijk ben ik blij voor haar, want ze is hartstikke verliefd.
maar ze is zo egocentrisch geworden.

ik heb het er al met haar over gehad en ze probeert volgens mij ook wel een beetje te veranderen.
ze denkt dat het is geminderd maar dat is niet zo.
ik voel me best klote want we waren altijd superclose en dat is nu bijna helemaal weg
Oud 10-06-2003, 20:57
Marsel
Marsel is offline
Ik heb het ook, alleen dan ben ik een jongen.. en was het echt me vriendin..

maja, in jou geval zal het wel goed komen, zal wel tijdelijk zijn.. Als vriendje weg is is ze zo weer bij je terug
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:00
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
als ze het probeert te veranderen wil ze je denk ik niet kwijt als vriendin. misschien werkt het als je echt dingen af gaat spreken, want ik denk dat ze voor spontane dingen geen tijd meer heeft. Als je van tevoren afspreekt dat je dan en dan iets leuks samen gaat doen kan zij er rekening mee houden en dan zie jij haar tenminste nog es. Ik ken dit een beetje van een vriendin van mij, toen zij een vriend kreeg had ze ook veeeel minder tijd. op zich heel logisch, maar het is niet leuk als je merkt dat ze alleen tijd voor je heeft als haar vriend niet kan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:01
Blackened
Blackened is offline
maar das ook mooi, mij nu links laten liggen, en als het uit is weer gaan slijmen.
dan hoeft het niet van mij,
Oud 10-06-2003, 21:02
Blackened
Blackened is offline
opzich de tijd snap ik wel een beetje, het gaat meer om het egocentrische gedeelte, ze heeft totaal geen belangstelling meer
Oud 11-06-2003, 00:37
hellion
hellion is offline
na ja...ik denk dat het gewoon tijdelijk is. Ze wil graag bij haar vriendje zijn en denkt niet meer aan anderen. Heeft iedereen dat niet af en toe is? Ik denk dat je idd gewoon duidelijk moet afspreken met elkaar. Hoop dat het helpt.

succes
Oud 11-06-2003, 08:41
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Blackened schreef op 10-06-2003 @ 22:01:
maar das ook mooi, mij nu links laten liggen, en als het uit is weer gaan slijmen.
dan hoeft het niet van mij,
Maar is het op zich niet logisch dat ze graag bij haar vriend wil zijn? Ik moet ook eerlijk toegeven dat sinds ik een vriend heb, ik ook minder tijd heb voor mijn andere vrienden. Daar moet ik nu echt wat mee afspreken, of ik moet toevallig thuis zijn. Maar als je verliefd bent wil je nu eenmaal iedere vrije minuut bij je geliefde doorbrengen. Ik denk niet dat je het als egoïstisch moet zien, zeker niet als ze gezegd heeft dat ze wil veranderen! Dat betekent dat ze je niet kwijt wil als vriendin.

Dus gewoon alletwee even wennen aan de nieuwe situatie, en dan komt het vanzelf wel goed.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Blackened schreef op 10-06-2003 @ 22:02:
opzich de tijd snap ik wel een beetje, het gaat meer om het egocentrische gedeelte, ze heeft totaal geen belangstelling meer
En dan je meevragen om te winkelen en 10 minuten voordat jullie vertrekken vraagt ze nog snel even d'r vriendje mee, of als haar vriendje geen tijd voor haar heeft komt ze pas naar jou toe, of op het moment dat jullie ein-de-lijk eens samen uitgaan zegt ze af omdat d'r vriend een besloten feestje heeft waar jij niet mag komen..

Owow het klinkt zo bekend..

Nou goed; ik zou haar maar lekker laten, ga wat meer om met andere vriendinnen. Haar verliefdheid gaat vanzelf over of wordt iig minder en dan wil zij ook wat vrijer zijn van d'r vriend. En dan komt ze wel terug..

Hoop ik voor je
Oud 11-06-2003, 12:03
PardonMe
PardonMe is offline
Dit gebeurt denk ik best wel vaak, als je verliefd bent wil je graag bij je vriendje zijn, alles samen met hem doen en je vergeet je vriendinnen.. Zelf heb je er dan vaak geen erg in, en ik denk dat dat voor jouw vriendin ook geldt, terwijl je vriendinnen het idee krijgen ''nu ze een vriendje heeft, heeft ze ons niet meer nodig, maar als het uit is zijn we wel weer goed genoeg''

Praat erover met je beste vriendin, want het is zonde dat hierdoor misschien jullie vriendschap kapot zou gaan, terwijl jullie altijd zo close zijn geweest... Als je samen met haar iets wil gaan doen, spreek het van te voren af, bijvoorbeeld een paar dagen, en vraag het niet op het laatste moment, want dan heb je natuurlijk kans dat ze al met dr vriendje iets gaat doen..
Zeg niet te snel ''als het uit is hoeft ze niet meer bij mij aan te komen'', want ik denk niet dat je haar gelijk kwijt wilt als vriendin, maar probeer je ook een beetje in haar situatie in te leven, als jij verliefd bent dan wil jij toch ook zo veel mogelijk bij je vriendje zijn? Je mag haar echter wel laten merken dat je het niet leuk vind! Misshcien kan dit dan een wijze les voor haar zijn; een vriendje is leuk, maar vriendinnen zijn ook belangrijk!!

Dat was het voor mij namelijk wel, ik ging ook veel meer met mn vriendje dingen doen en mn vrienden zag ik daardoor minder.. Toen het uit was met mn vriendje stelde ik voor om iets leuks te doen, maar toen wilde ze allemaal niet ''nu het uit is wil je wel weer met ons iets gaan doen'' terwijl ik dat nooit zo bedoelt had!! Maar door hun afwijzende houding toen is het contact helemaal verwaterd en spreek ik hun nooit meer (sommigen nog wel eens) en ik denk ook dat dat nou ook weer niet hun bedoeling was geweest..
Maar het heeft me wel geleerd dat ik de aandacht moet verdelen.. Ik spreek nu ook vaak dingen af met mn vriendinnen zonder mn vriend.. of we spreken met zn allen af..

Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 12:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten