Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Misschien dat een niet-schoolse omgeving wel een beter resultaat geeft, maar hoe dan ook, het was ook niet meer dan een suggestie*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() (van Wordlingo) Citaat:
Mja, erg goed vertaald is het niet, heb geen zin om het te ontcijferen, zal het later wel proberen.. ![]() Offtopic: het deksel worden | veelgestelde vragen | zoeken [inloggen] 19V - Deksel ![]() Oké, sorry. ![]()
|
![]() |
Sorry, ik woon tijdelijk in Vancouver en ik ga binnen enkele weken weer terug naar Nederland. Het is voor mij gewoon makkelijker op dit moment om mijn gedachten in het Engels uit te drukken dan in het Nederlands.
En ja die vertaling was wel erg slecht. Ik spreek nog wel Nederlands maar die vertaling was moeilijk te ontcijferen ;-) Ik denk dat ik inderdaad een beetje bang ben voor dat gevoel, omdat het zo nieuw is. En ik weet dat ik dat gevoel hier moet achterlaten (heb dit al vaker meegemaakt). Ik voel me gewoon niet thuis daar en ik wil eigenlijk ook niet weg, maar ik moet. Op dit moment is er geen mogelijkheid om te blijven. |
![]() |
|
Hoi Aqua...
Je gevoel herken ik wel een beetje...Het gevoel bang te zijn voor het mooie in je leven...Onze situatie is wel anders...Ik was bang om de mensen van wie ik hou en mn mooie leven te verliezen; dat t weer precies werd zoals eerst...Dat mag gewoon nooit gebeuren en dat zal het ook wel nooit! Je voelt je niet thuis in Nederland? Dat bedoel je toch met ''daar''? Tjah, als er geen redenen zijn om te blijven waar je nu bent, dan moet je denk ik accepteren dat je naar Nederland gaat... Misschien is dat in het begin moeilijk, maar het zal je vast lukken! Sterkte!En geloof me, er komt een tijd dat je het wel weer gaat warderen dat je gelukkig bent! Believe me! xxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Why men are 'happy' on drugs Verwijderd | 6 | 13-04-2006 23:32 | |
Eten & Drinken |
Eat because I'm happy! supersoaker3 | 16 | 05-10-2003 13:41 | |
Muziek |