Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap dat het voor jou niet leuk is, maar ik kan haar ook wel begrijpen. Kennelijk is het voor haar echt een probleem en door zomaar de badkamer binnen te komen, voor haar gewoon een privéruimte, wals jij een beetje over die gevoelens heen.
Ik zou als ik jou was niet kwaad worden om dat schelden en die reactie. Probeer liever haar vertrouwen te winnen. Angst voor bepaalde intimiteit overwin je door het rustig op te bouwen en veel naar elkaar te luisteren, niet door haar ermee te overvallen.
||
Citaat:
wilde het net zeggen |
![]() |
|
Neem de tijd
![]() Zoiets kan echt diep zitten en is niet leuk!
|
Verwijderd
|
Euhm, wat mij opvalt is dat.. JIj bent haar vriend, je slaapt met haar, je hebt sex met haar. Wat is het probleem, onzekerheid alle. Maar zo gaan staan schelden en dan in snikken uitbarsten vind ik niet geheel begrijpbaar. Ik bedoel... als je dan zo onzeker over jezelf bent in de mate dat je je vriend jezelf niet wilt laten zien... waarom dan wel sex? Is dat niet een obstakel wat eerst uit de weg zou moeten? Viel me op.
En mjah, dollen is okay maar ik denk dat ze dit mischien een beetje als privacy breuk beschouwde, wel beetje voorbarig van d'r dat ze meteen aanneemt dat je naar haar achterwerk staat te staren. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ze zei ja nu zie je me in het grote licht, als we sex hebben staat alleen de tv aan en is het voor de rest donker. Bovendien heeft ze tot nu toe alleen maar op haar rug gelegen dus haar kont heb ik niet gezien. Maar ze hoeft zich niet te schamen voor me... en ja ze ging er om huilen. Dat doet ze niet gauw. Volgens mij is ze een beetje bang dat ik dr lichaam niet mooi gaat vinden en dacht ze dat ik het uitmaakt. Ze weet nu wel beter gelukkig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat Is Er met de wereld aan de hand?? dewikke007 | 63 | 08-10-2005 01:17 | |