Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 15:09
Some
Some is offline
Pfffff weet niet wat me vriendin heeft maarre schrok wel ff.

IK weet dat ze zich schaamt volgens mij en ik mag niet naar haar kont kijken (ze heeft bijna geen kont daarom mag het niet) maar ik vind dat niet erg heb ik al zo vaak gezegd. Maargoed ok, ze ging vandaag douche en ik deed met 10 eurocent het deur van het slot draaien voor de gein omdat we ervoor al zaten te dollen. Ze bleef trouwens doorgaan wat ik een beetje zat werd maar dat doet er niet toe. Maar ik deed de deur open en opeens zag ze dus dat ik er stond (en dacht dat ik dr reet wou zien) terwijl ik haar aankeek begint ze opeens te schelden tegen me.... werd ze boos. Later hoorde ik de kraan niet lopen en ik hoorde dr huilen.

Waarom maakt ze hier zo'n probleem over en scheld ze me uit!!?!?? Het is nu net gebeurd we zeggen nu niks tegen elkaar... ze hoeft me niet uit te schelden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 15:12
Otis
Otis is offline
waarschijnlijk schaamt ze zich extreem over haar kont..maar waarom ze dan moet schelden en flippen snap ik niet.
Je moet haar gewoon duidelijk maken dat je het slot niet geforceerd had om haar kont te zien denk ik..En erop blijven hameren dat jij haar kont wel mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:13
miro
miro is offline
Waarschijnlijk is ze hele onzeker en is ze heel erg geschrokken toen jij daar ineens stond. Dan kunnen er wel ns wat scheldwoorden uitflappen. Probeer met haar te praten en maak dr duidelijk hoe mooi je haar wel niet vindt.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:32
Some
Some is offline
heb met dr gesproken....
Vroeger zag ze hoe iemand verkracht is en heeft een vent haar ook aangeraakt. Verder wordt ze regelmatig gepest omdat ze bijna geen tieten heeft en billen.... daarom reageerde ze zo.
Verder heb ik dr duidelijk gemaakt dat ik niet naar dr billen keek ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 09-06-2003 @ 16:32:
heb met dr gesproken....
Vroeger zag ze hoe iemand verkracht is en heeft een vent haar ook aangeraakt. Verder wordt ze regelmatig gepest omdat ze bijna geen tieten heeft en billen.... daarom reageerde ze zo.
Verder heb ik dr duidelijk gemaakt dat ik niet naar dr billen keek ofzo.
Hoe gaat het dan nu verder? Hebben jullie ook seks? Of kan dat echt nog niet. Wel een erge situatie.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:01
Angeles
Angeles is offline
Ik snap dat het voor jou niet leuk is, maar ik kan haar ook wel begrijpen. Kennelijk is het voor haar echt een probleem en door zomaar de badkamer binnen te komen, voor haar gewoon een privéruimte, wals jij een beetje over die gevoelens heen.

Ik zou als ik jou was niet kwaad worden om dat schelden en die reactie. Probeer liever haar vertrouwen te winnen. Angst voor bepaalde intimiteit overwin je door het rustig op te bouwen en veel naar elkaar te luisteren, niet door haar ermee te overvallen.
Oud 09-06-2003, 16:03
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Angeles schreef op 09-06-2003 @ 17:01:
Ik snap dat het voor jou niet leuk is, maar ik kan haar ook wel begrijpen. Kennelijk is het voor haar echt een probleem en door zomaar de badkamer binnen te komen, voor haar gewoon een privéruimte, wals jij een beetje over die gevoelens heen.

Ik zou als ik jou was niet kwaad worden om dat schelden en die reactie. Probeer liever haar vertrouwen te winnen. Angst voor bepaalde intimiteit overwin je door het rustig op te bouwen en veel naar elkaar te luisteren, niet door haar ermee te overvallen.
idd!
wilde het net zeggen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:40
Some
Some is offline
nee we hebben wel gewoon sex maar ze heb liever in het donker sex, en dr kont heb ik nog nooit gezien.....

Maar het is al goed.... heb met dr gesproken enzo dat ze voor mij niet hoeft te schamen en dat ik niet naar binnen kwam voor dr kont enz enz...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:51
Qimm
Qimm is offline
Neem de tijd Ze leert vanzelf dat jij haar mooi vind, dat ze zich echt niet hoeft te schamen. maar dat kost TIJD. Dus ook liever niet zo veel grapjes over maken!
Zoiets kan echt diep zitten en is niet leuk!
Oud 09-06-2003, 22:05
Verwijderd
Ze vindt zichzelf lelijk, ze heeft tijd nodig om zich bloot te geven. Dat hele langdurige proces heb jij nu geforceerd en nu heb jij haar naar haar idee lelijke lichaam gezien. Gefeliciteerd..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 22:05
Verwijderd
Euhm, wat mij opvalt is dat.. JIj bent haar vriend, je slaapt met haar, je hebt sex met haar. Wat is het probleem, onzekerheid alle. Maar zo gaan staan schelden en dan in snikken uitbarsten vind ik niet geheel begrijpbaar. Ik bedoel... als je dan zo onzeker over jezelf bent in de mate dat je je vriend jezelf niet wilt laten zien... waarom dan wel sex? Is dat niet een obstakel wat eerst uit de weg zou moeten? Viel me op.
En mjah, dollen is okay maar ik denk dat ze dit mischien een beetje als privacy breuk beschouwde, wel beetje voorbarig van d'r dat ze meteen aanneemt dat je naar haar achterwerk staat te staren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 22:37
Some
Some is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 09-06-2003 @ 23:05:
Euhm, wat mij opvalt is dat.. JIj bent haar vriend, je slaapt met haar, je hebt sex met haar. Wat is het probleem, onzekerheid alle. Maar zo gaan staan schelden en dan in snikken uitbarsten vind ik niet geheel begrijpbaar. Ik bedoel... als je dan zo onzeker over jezelf bent in de mate dat je je vriend jezelf niet wilt laten zien... waarom dan wel sex? Is dat niet een obstakel wat eerst uit de weg zou moeten? Viel me op.
En mjah, dollen is okay maar ik denk dat ze dit mischien een beetje als privacy breuk beschouwde, wel beetje voorbarig van d'r dat ze meteen aanneemt dat je naar haar achterwerk staat te staren.
ja snap ik ook niet, we hebben namelijk gewoon sex.
Maar ze zei ja nu zie je me in het grote licht, als we sex hebben staat alleen de tv aan en is het voor de rest donker. Bovendien heeft ze tot nu toe alleen maar op haar rug gelegen dus haar kont heb ik niet gezien.
Maar ze hoeft zich niet te schamen voor me... en ja ze ging er om huilen. Dat doet ze niet gauw. Volgens mij is ze een beetje bang dat ik dr lichaam niet mooi gaat vinden en dacht ze dat ik het uitmaakt. Ze weet nu wel beter gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 22:38
Some
Some is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-06-2003 @ 23:05:
Ze vindt zichzelf lelijk, ze heeft tijd nodig om zich bloot te geven. Dat hele langdurige proces heb jij nu geforceerd en nu heb jij haar naar haar idee lelijke lichaam gezien. Gefeliciteerd..
dr lichaam had ik al lang gezien.... alleen nu in het grote licht volgens haar.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:51
TAFKAB
TAFKAB is offline
ha!ha! wat een gelul..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 00:40
hellion
hellion is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 10-06-2003 @ 10:51:
ha!ha! wat een gelul..