Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2003, 10:16
Kermit the frog
Avatar van Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Hoe kun je met het sound object een loop maken? Ik probeer geluidObj.start(0, 2); maar dit werkt alleen als ik de isstreaming bool op false zet.

Dit is de AS code:

Code:
geluidObj = new sound();
geluidObj.loadSound("http://xxx.xxx.x.xxx:8080", true);
geluidObj.start(0, 2);
Volgens mij zou dit moeten werken, maar goed...ik ben dom, dus bij mij werkt het weer niet...
__________________
I give you the finger

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 11:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2003, 10:59
Verwijderd
Sound.play() bestaat niet (niet de de AS-reference iig).

Gebruik Sound.start()

http://www.macromedia.com/support/fl...ionary669.html

Code:
geluidObj.start( 0, 99999999 );
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:03
Kermit the frog
Avatar van Kermit the frog
Kermit the frog is offline
Citaat:
eddie schreef op 10-06-2003 @ 11:59:
Sound.play() bestaat niet (niet de de AS-reference iig).

Gebruik Sound.start()

http://www.macromedia.com/support/fl...ionary669.html

Code:
geluidObj.start( 0, 99999999 );
Ja sorry, ik bedoelde ook start(0, 999999); ...dat werkt dus niet...
__________________
I give you the finger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.