Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 23:02
Fntx
Fntx is offline
eej..

ik heb vandaag te horen gekregen dat mn sinds korte vriendin nog steeds gevoellens voor haar ex heeft..

maar toch meer voor mij zegt ze

ik vindt dit echt een kut situatie.. nu gaan we er morgen over praten, ik vind dit echt heel erg kut en wil haar ckr niet kwijt

btw, het is uit gegaan tussen haar ex en mij omdat zij gek van mij was geworden.. ik wordt hier echt para van..

WAT MOET IK DOEN?! help

grtz fntx
Oud 05-06-2003, 23:18
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Damn das inderdaad een klote situatie... Het beste wat je op dit moment kunt doen is laten zien dat je de moeite waard bent voor haar. Ik bedoel niet dat je moet gaan slijmen enzo, maar luister goed naar haar wat ze te zeggen heeft en laat het merken als je haar begrijpt.

Meer kan ik je op t moment niet helpen!

Succes!
Oud 05-06-2003, 23:20
Verwijderd
het vergeten dat ze het gezegt heeft, ze heeft voor jou gekozen, en heeft der ex gedumpt voor jou.

dat zegt volgens mij wel genoeg
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 23:24
Yvetjuh
Yvetjuh is offline
Ja maar ze heeft het wel gezegd.. Dus ze zit er wel mee, dan moet je het niet vergeten dan moet je over praten toch..?
Oud 05-06-2003, 23:36
poesiefox
poesiefox is offline
Je kunt je gevoelens voor iemand niet van de ene dag op de ander uitzetten, ook niet als de volgende zich al weer aandient. Daar heb je dus die tijd vol liefdesverdriet of juist vrijgezellig feesten voor nodig, om helemaal over iemand heen te komen.

Die tijd heeft zij niet gehad. Het slijt heus wel, maar geef haar tijd. Ze heeft voor jou gekozen, vertrouw daarop.
Oud 05-06-2003, 23:50
Fntx
Fntx is offline
Harstikke bedankt voor jullie snelle reacties.

en idd, ik begrijp het ook allemaal wel maar toch, het is heel moeilijk voor mij omdat ik best wel onzeker ben eigenlijk..
Oud 06-06-2003, 08:20
Thomas
Thomas is offline
Dit scheelt mij weer wat typwerk.

Citaat:
poesiefox schreef op 06-06-2003 @ 00:36:
Het slijt heus wel, maar geef haar tijd. Ze heeft voor jou gekozen, vertrouw daarop.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:32
ieneminie
ieneminie is offline
Ik heb ook nog gevoelens voor mijn ex, maar dat betekend niet dat ik niet van mijn huidige vriend hou! Voor hem heb ik gekozen, omdat het met mijn ex niet meer ging, maar ik hou nog wel van hem.. Hoeft geen probleem te zijn toch?
Oud 06-06-2003, 10:11
Phileine
Phileine is offline
Als je echt om haar geeft: geduld hebben. Vooral niet gaan proberen beter te zijn dan haar ex. Gewoon jezelf blijven. Als ze het echt waard is, weet ze dan wel wie het beste voor haar is. Voed het niet, maar als ze erover wil praten, kap het dan ook niet af. Op die manier wordt het iets van jullie twee en minder bedreigend.
Oud 06-06-2003, 14:31
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 06-06-2003 @ 00:20:
het vergeten dat ze het gezegt heeft, ze heeft voor jou gekozen, en heeft der ex gedumpt voor jou.

dat zegt volgens mij wel genoeg
lijkt me ook. maar als ze bezig blijft moet je duidelijk zijn en zeggen dat ze een keus moet maken. jou of de ex. want dit is dus alles behalve leuk voor jou..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:11
Socunha
Socunha is offline
ik weet wa je voelt
meisje heeft gekozen voor mij maar heeft er wel over getwijfeld wat best normaal is. ze heeft haar vriendje dus gedumpt voor mij maar ik kan me niet voorstellen da ze niets meer voor hem voelt
maar het feit dat ze voor mij gekozen heeft voelt wel goed aan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 13:39
Fntx
Fntx is offline
ach ja.. bedankt allemaal, ik hoop echt dat het allemaal goed komt en ik blijf ook gewoon me eigen, want zij is degene die een keus moet maken.

anyways bedankt voor jullie reacties

het komt wel goed hoop ik, want ik geef echt om haar.

grtz fntx
Oud 08-06-2003, 14:12
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou in zo'n situatie dus echt het gevoel krijgen dat ik gebruikt wordt om de ex te doen vergeten. Ik zou het dan ook per direct uitmaken.
Oud 08-06-2003, 14:34
iele
iele is offline
hmmm, heb ongeveer hetzelfde

heb anderhalf jaar iets gehad met iemand die drie uur met de auto van mij vandaan woont, we zagen elkaar dus niet erg vaak, alleen als we samen een wedstrijd hadden (of niet dan zagen we elkaar weleens thuis).
we zagen elkaar steeds minder, omdat we het allebei steeds drukker kregen met andere dingen.
ik heb toen veel gedaan met vrienden die ik normaal niet veel zag, en het ging per ongeluk aan met een jongen. daar heb ik 7 maanden iets mee gehad.
ik heb het vorige week uitgemaakt omdat ik me ex steeds vaker zag. ik vond hem niet leuk, maar voelde me schuldig tegenover me vriend dat ik hem nooit zag door m'm sport.
als vrienden zijn we er over gaan praten en toen ging het weer mis
ik hou echt heel erg van hem, maar het is zo weird.

ik voel me nu ontzettend schuldig tegenover allebei.

als ik jou was zou ik gewoon heel veel met haar gaan praten, dan kom je er vanzelf achter wat je het liefst wil.
misschien is het een optie om ekaar de tijd te gunnen en daarna veder te kijken

heel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:05
Fntx
Fntx is offline
okeej.. het is nu dus uit

gvd, naja uit.. we hebben besloten om eerst ff een pauze te houden zeg maar, en dat we dan later verder kijken.. maar toch.. ik vindt dit echt weer uber kut gewoon..

bedankt voor al jullie reacties..

grtz fntx
Oud 09-06-2003, 18:11
Marsel
Marsel is offline
Logisch dat het kut is...
Maar zij kan er ook niks aan doen, bedenk dat als ze niks gezegd had en doorwas gegaan met jou, hoe erg jij dan 'bedrogen' werd.

Sommige dingen gaan gewoon weg niet zo snel, is niks aan te veranderen. Ik denk dat echt iedereen nog 'iets' voor zijn ex voelt, al dan niet meteen echte liefde. Je hebt toch bepaalde gevoelens en andere dingen met elkaar gedeelt, kan je niet zomaar van je af zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten