Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ach ja.. bedankt allemaal, ik hoop echt dat het allemaal goed komt en ik blijf ook gewoon me eigen, want zij is degene die een keus moet maken.
anyways bedankt voor jullie reacties ![]() het komt wel goed hoop ik, want ik geef echt om haar. grtz fntx
|
Ik zou in zo'n situatie dus echt het gevoel krijgen dat ik gebruikt wordt om de ex te doen vergeten. Ik zou het dan ook per direct uitmaken.
|
![]() |
hmmm, heb ongeveer hetzelfde
![]() heb anderhalf jaar iets gehad met iemand die drie uur met de auto van mij vandaan woont, we zagen elkaar dus niet erg vaak, alleen als we samen een wedstrijd hadden (of niet dan zagen we elkaar weleens thuis). we zagen elkaar steeds minder, omdat we het allebei steeds drukker kregen met andere dingen. ik heb toen veel gedaan met vrienden die ik normaal niet veel zag, en het ging per ongeluk aan met een jongen. daar heb ik 7 maanden iets mee gehad. ik heb het vorige week uitgemaakt omdat ik me ex steeds vaker zag. ik vond hem niet leuk, maar voelde me schuldig tegenover me vriend dat ik hem nooit zag door m'm sport. als vrienden zijn we er over gaan praten en toen ging het weer mis ![]() ik hou echt heel erg van hem, maar het is zo weird. ik voel me nu ontzettend schuldig tegenover allebei. als ik jou was zou ik gewoon heel veel met haar gaan praten, dan kom je er vanzelf achter wat je het liefst wil. misschien is het een optie om ekaar de tijd te gunnen en daarna veder te kijken heel veel sterkte |
![]() |
|
![]() |
okeej.. het is nu dus uit
![]() ![]() gvd, naja uit.. we hebben besloten om eerst ff een pauze te houden zeg maar, en dat we dan later verder kijken.. maar toch.. ik vindt dit echt weer uber kut gewoon.. bedankt voor al jullie reacties.. grtz fntx
|
Logisch dat het kut is...
Maar zij kan er ook niks aan doen, bedenk dat als ze niks gezegd had en doorwas gegaan met jou, hoe erg jij dan 'bedrogen' werd. Sommige dingen gaan gewoon weg niet zo snel, is niks aan te veranderen. Ik denk dat echt iedereen nog 'iets' voor zijn ex voelt, al dan niet meteen echte liefde. Je hebt toch bepaalde gevoelens en andere dingen met elkaar gedeelt, kan je niet zomaar van je af zetten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|