![]() |
|
geelzucht als baby
![]() zat dan in een couveuse en kreeg ik lichttherapie (blauwlicht oid) en verder meteen bloedtransfusie ![]() verder 2x pols gebroken aantal keren hechtingen (leuk als ze met een pincet kleine glasstukjes in je pols eruit vissen ![]() me arm verbrand => me velletje werd eraf gehaald en opnieuw opgeplakt ![]() verder 2x kaakchirurg
|
Ben nog nooit voor mezelf in een ziekenhuis geweest, behalve dat ik er geboren ben omdat ik 3 weken te vroeg was.
![]() Wel bij de dokter geweest omdat ik weer eens een van mn vingers gekneusd had (kwas een erg actieve volleybalster ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1.5 was hersenvliesontsteking gehad, paar weken in ziekenhuis gelegen, hebben niet echt geopereerd maar wel veel onderzocht en heelveel prikken gehad enzo
daarna veel onderzoeken aan mijn rechteroog, die nu blind is, waarschijnlijk van de hersenvliesonsteking ben nog een keer in een naald gaan staan, die is afgebroken en een stuk zat nog in mijn voet, die hebben ze er operatief uit moeten halen. voorderest hechtinkjes van gaten in hoofd e.d maar dat is niet echt boeiend ![]()
|
toen heel klein was 3 keer koortsstuipen gehad, heel erg, niet echt operaties gehad, wel heeeeeel veeeeeel onderzoeken enzo, omdat ze de eerste keer 4dagen aanhielden.....
toen ik 6,5 was : buisjes in me oren, amandelen en poliepen eruit, allemaal in 1 operatie voor de rest ook wel es wat wratjes late wegbranden enzo, maar niet echt interessante dingetjes
|
euh
*enkele (4 keer ofzo)keren voor buisjes in mijn oren *amandelen en poliepen laten weghalen *paar keer hechtingen (1 keer in m'n voorhoofd na een erge hondenbeet, en dan eens op mijn hoofd zelf(de kruin) na een lelijke val) *ciste op mijn luchtpijp laten leeghalen(vloeistof er laten uithalen)=>mislukt *ciste laten weghalen => litteken *litteken laten weghalen met laserstraal=> mislukt met als resultaat een 3é graadsbrandwonden(doktertje z'n eerste keer, had ie niet vermeld op voorhand hoor de L*) en een nu (na 3jaar)nog steed rood en veeeeeeeel groter litteken in m'n hals ja, dat is het denk ik
||
Citaat:
|
Ehh...1x neus gebroken toen ik 10 was ofzo...
en verder in een autoongeluk een stuk of 20 botten gebroken (de meeste in mn handen), lag een flinke tijd in het ziekenhuis, later moest ik nog vaak terugkomen ivm met het herstel van mijn botten (wat niet zo erg goed is gegaan, mijn handen zijn sinds het ongeluk 3.5 jaar geleden niet gegroeid, nu loop ik hier dus rond met mini-handjes en maat 50 schoenen. Ook mijn ruggegraat is een beetje vergroeid). Voor de rest...hmm...1x een blindedarmontsteking. Dat was het wel. |
![]() |
|
gat in m'n kop,van betonnen trap gevallen. Dichtgelijmt (vraag niet hoe).
Gat in mijn hand, noten kraken met een mes is niet echt slim..., hechtingen. Bek te klein, 4 kiezen eruit gerukt Dat is het wel zo'n beetje. Rest alleen oppervlakkige schade.
|
3x aan mijn oor, buisjes plaatsen,
1x aan mijn buik, 1x aan mijn amandelen 5x dus ![]() opzich vind ik operaties niet erg, maar dat kapje om je in slaap te brengen ![]() daarom smeekte ik altijd om een spuitje, maar dat mocht maar 1x, toen moest ik terugtellen vanaf 100, maar ik haalde 99 niet eens ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
medische ingreep elke5 | 6 | 14-10-2009 12:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Operatie of niet? Wat zou jij doen? Balance | 14 | 18-11-2002 12:54 |