Een vriend van me voelt zich momenteel niet zo op zijn gemak, hij heeft best wel last van hartkloppingen. Zijn hart klopt heel snel en hard, en het voelt gewoon niet prettig. Gisteravond heeft hij een uberklein beetje speed gesnoven, echt niet meer dan 50 mg ofzo, rond een uur of 2.
De rest van de avond ging het prima, maar een paar uur geleden blowde hij wat hasj en toen begonnen de hartkloppingen. Beetje vaag, en vooral niet prettig.
Ik weet dat je hart een stuk sneller gaat kloppen als je speed op hebt en hartkloppingen heb ik zelf ook wel eens gehad. Ik vond ze echter nooit vervelend, en dacht ook nooit dat het echt kut voor je is. Maar bij die mattie van me zijn ze dus best heftig.
Op internet kan ik eigenlijk alleen maar vinden dat het het beste is om te wachten tot de speed uitwerkt is. De hartkloppingen nemen dan ook geleidelijk af. Hij ziet dat echter niet zo zitten, ook omdat dat nog best wel lang kan duren.
We hebben al een rondje buiten gelopen, ff op bed gelegen, wat gegeten, wat gedronken, nouja alle meest voor de hand liggende dingen geprobeerd maar niets helpt.
Iemand tips? Ik hoop dat dit topic snel gelezen wordt

Zou fijn zijn als hij er iets aan kan doen...
ohja, het begon juist bij het blowen, dus blowen tot het over is is geen goed idee