Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt me dat dat overgewaaid is van de voorkant...vanmiddag zag ik ook weer zo'n grietje op straat lopen met een tekst op haar topje Dare to Stare.... Ik kon met moeite de lust bedwingen naar haar toe te lopen en haar te vertellen dat ze misschien een beetje verkeerd zelfbeeld had.
Ik vind het ordinair over het algemeen...(ik zou geen situaties kunnen bedenken waarin ik het níet ordinair zou vinden). |
![]() |
|
![]() |
van teksten op shirtjes word ik agressief. al helemaal die "you´re just jealous cuz the little voices are talking to me"-dingen. echt walgelijk. dat je perse alto wil zijn, oke. maar ga je dan niet gedragen alsof je psychische kwalen hebt om extra op te vallen. van die figuren bij mij op school maken dan ook de hele tijd opmerkingen over de "mensen in hun hoofd". yeah right. stelletje ziekelingen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij ons op school loopt iedereen met rokjes waar met krulletjes-letters op de achterkant "Angel" op staat. Van die witte quasi-sportachtige rokjes met zoveel mogelijk vloekende neonprut er op. Ranzig. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar vraag me niet om iets te lezen, en typen, ik typ gewoon slecht, ik heb me bepaalde dingen aangeleerd hoe je iets typt, en dat zit erin. Ik typ gewoon kut, ik weet het :/ (ik typ veels te snel ![]() En d's en t's ik neem niet de moeite ervoor om ernaar te kijken, ik typ zoals het woord is, niet zoals het hoort. Vind ik hier niet zo belangrijk ![]() (doe dat niet echt automatisch, maar in een brief, etc is dat wel goed ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 19:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, ik zal er over ophouden. Ik loop ook altijd te zeuren als ik me verveel. *zegt tegen zichzelf 'stout!'*
||
Citaat:
![]() Ik heb het eigenlijk nog niet gezien bij mensen, maarja zo groot is dit dorp/stad nou ook weer niet, en ik heb de laatste tijd ook niet veel mensen gezien moet ik zeggen... Teksten op shirtjes kan ik me nog iets bij voorstellen, hoewel ik zelf tegenwoordig toch voor de shirtjes zonder tekst ga, maar een tekst op je kont..? Ik vind het een beetje ordinair ofzo ![]() ![]()
||
Citaat:
mijn dinnetje heeft 'used' op de achterkant staan en t is fokking stoer om daarnaast te lopen HA!
|
jah ik ken ut wel, maar bij ons zijn ut van die wannebees die ut dragen..
neej nie mijn smaak.. ik heb er wel een paar truitjes van, gewoon met een tekst erop. maar dat vin ik persoonlijk beter als op je kont?! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zie jou voor me als zo;n figuur die iedere zaterdag breezers drinkt en absoluut niet weet wt een jongen denkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind t niet zo nodig om met een tekst op me reet rond te lopen. Zeker omdat de meeste teksten ook echt nergens over gaan.. Ik ken wel een meisje die zo'n Gsus broek heeft met Rockslut er op... en ze schaamde zich ervoor ![]() (hallo, koop die broek dan niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Overlaatst zag ik een meisje met een broek waarop stond 'Bad Girl' (ja, op haar kont), had ze daar bovenop een truitje met op haar rug: 'Sexy Girl'. Ik vond het een erg foute combinatie! Maar ik ben er ook gewoon niet zo voor, mijn kleding moet gewoon simpel zijn en lekker zitten
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat kan volgens jou ECHT niet (meer)? Verwijderd | 302 | 22-11-2006 19:24 | |