![]() |
|
![]() |
2) Zorg ervoor dat je de tijd voor elkaar hebt/neemt en dat je elkaar goed (genoeg) kent zodat je een 'ontspannen' eerste keer kan hebben
*btw, voor de stresskippen onder ons, ik vond het nergens voor nodig en ik was zelf ook niet gestresst ofz toen het nog zou gaan komen. Bij mn vriend en ik was het gewoon zo dat het er 'toevallig' een keer van kwam tijdens het logeren ![]() ![]()
||
Citaat:
1 voorwaarde mits2 (vz.) 1 [Belg.] op voorwaarde van, onder beding van mits3 (vw.) 1 op voorwaarde dat mits betekent ook tenzij 8) zorg dat je weet hoe een condoom werkt, klungelen bederft de spanning.
|
![]() |
9) Begin met voelen en zoenen, ga dan wat zuigen en likken, en pas als je elkaar alle hoeken van het orgasmekamertje kunt laten zien, mag je eens aan geslachtsgemeenschap gaan denken.
Het wordt niet bij toverslag superlekker als dat ding erin wordt gestopt. Als je het ervoor niet lekker vindt, moet je nog even oefenen.
|
![]() |
10) Kijk goed uit met wie je het doet. Zorg dat je er geen spijt van krijgt, zorg dat het de goede persoon is.
![]() ![]() Doe het dus (voor de eerste keer zeker!) niet met een slet, niet met iemand die al 50 anderen heeft gehad. Zoek iemand die er evenveel waarde aan hecht, iemand voor wie het ook veel betekent. ![]() Ik ben zelf nog maagd, maarja. Zo denk ik er dus over. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
15) Ga de prestaties van de ander niet bekritiseren als hij ook zijn of haar eerste keer is, ook als je iemand ontmaagd: nog niets zeggen van hoe diegene het doet. Doe dat pas na een paar keer. De eerste keer kunnen wanprestaties namelijk heel goed door de zenuwen komen... en ook kunnen de zenuwen juist betere prestaties veroorzaken (eerste keer met m'n vriend verloor hij z'n erectie steeds, is hem daarna niet echt meer overkomen.... maar eerste keer met m'n ex-vriend duurde 10 minuten en 't heeft met hem daarna nooit meer zo lang geduurd, afgezien van de keren dat hij eerst masturbeerde en we dan pas sex gingen hebben)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond de mysterie die erom heen hing na de eerste keer om het weer een tweede keer etc te gaan doen juist zo fijn. Alles hoeft niet voorgekauwd te worden. Misschien is het soms goed erover te praten als het niet helemaal lekker gaat. |
![]() |
|
20) het hoeft niet de eerste keer perfect te gaan. Sex moet je leren, en als je de eerste keer in ieder geval goed met je partner kon praten dan komt dat oefenen vanzelf wel
21) Gebruik condooms, en als je aan de pil bent, dan in ieder geval glijmiddel.
|
![]() |
gewoon onthouden dat het niet echt een big deal is, mensen maken er zo'n ophef over, dat is echt niet nodig.
Kijk, sex is leuk en lekker, maar sex is het niet waard om zenuwachtig of ongelukkig door te worden (door bijvoorbeeld een 'wat minder leuke' eerste keer, of dat je nog maagd bent op je 21e ofzo). Da's zonde van je tijd man! Als je er zo over denkt, dan gaat het ook vanzelf, maak je je niet druk, en dan wordt het ook leuker! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Welkom terug! ![]() Leuk jou weer eens te zien hier... |
![]() |
|
|