Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat is precies de temp. van de CPU? En toen je koeler stuk was, hoe warm is de CPU toen geworden, weet je dit?
Test je geheugen eens met www.memtest86.com ISO image downloaden en branden op CD-RW en daarvan booten.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De temperatuur van mijn CPU is nu rond de 40-50 graden, toen mijn koeler stuk was, sloeg mijn PC altijd automatisch uit bij 64/65 graden dat is toch niet oververhit toch? ![]() |
![]() |
|
Volgens de windows help op internet:
0xC0000005: STATUS_ACCESS_VIOLATION A memory access violation occurred. Parameter 4 of the Stop error (which is Parameter 1 of the exception) is the address that the driver attempted to access. Volgens de site is 0x804A9521 het adres van mijn incorrecte driver of mijn hardware probleem hoe kom ik erachter wat 804A9521 is? |
![]() |
|
Als je zeer verschillende (wisselende) STOP-fouten krijgt:
- Is je systeem instabiel; of - Is je geheugen brak; of - Is je OS/driverbase een rommeltje Dat eerste kan weer met vanalles te maken hebben, voeding, CPU temperatuur, Northbridge temperatuur, hardware conflicten, etc. Probeer eerst je geheugen eens te testen. Waarom kun je niet branden? Je hoeft maar 1 MB te branden hoor, heel weinig. Probeer het eens op een CD-RW op lage snelheid, 4 x ofzo. Of kun je helemaal niet branden? Zo nee, probeer eens een nieuwe versie van Nero. Verder kan het ook aan een brakke Windows liggen. Als je niet kunt branden, en je ook niet MemTest door een vriend kunt laten branden, probeer dan eens je Windows helemaal opnieuw te installeren. Gedoe, yep, maar je zult toch de oorzaak moeten vinden.
|
Als ik de test start,
test hij alles (320 MB) in zo'n 50 minuten, dan geeft hij 31240 fouten ( ![]() maar dan test hij alles automatisch weer opnieuw hij was al 4 uur bezig, toen heb ik em maar gestopt maar als hij constant dezelfde tests herhaalt en daarmee doorgaat, hoe moet ik dan ooit zien waar het probleem zit? |
![]() |
|
Zitten er meer geheugenmodules in je comp of slechts 1?
Als het er meerdere zijn, probeer dan de foute module(s) te isoleren. Dus elke keer ééntje doen en kijken of die fouten bevat. Als een module fouten bevat, kun je garantie claimen. Voor merkgeheugen heb je meestal 3 tot 10 jaar garantie.
||
Citaat:
![]() Heb je vast wel garantie op, bel de winkel maar eens.
||
Citaat:
![]() Maar weet je wel bij welke winkel/shop je em gekocht hebt? Of issie "van de vrachtwagen afgevallen"?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Anyways, mijn beeldscherm doet het nu niet meer, dus ik kan verder testen wel vergeten... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar *spank* alles is nu heel goedkoop, gewoon kopen dus
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
24/7 Probleme met men comp.. Purgatori | 26 | 19-05-2003 17:52 | |
Software & Hardware |
Windows XP wil helemaal niet, geheugen kapot?? Orion16 | 29 | 06-03-2003 20:18 |