Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 23:09
McCaine
McCaine is offline
Pardon, verkeerde bordje.

Wat ik eigenlijk wou zeggen is het volgende:

Denk eraan dat het niet de bedoeling is dat je hier links post naar "ontzettend brute", "lauwe" of "coole" online-spellen. Je mag best een keer een thread met onlinespellen openen, maar niet van die irritante waar het spammen op fora beloond wordt, en zeker niet alsmaar losse links dumpen in nieuwe threads.

Overtreders worden afgesch... eh, ge-edit, en bij herhaling gebanned.
Oud 10-06-2003, 22:23
McCaine
McCaine is offline
Zo, das nu wel duidelijk. Unsticked.
Oud 10-06-2003, 22:32
MazeMouse
MazeMouse is offline
En dat denk jij dat het duidelijk is?
Komt er dadelijk gewoon weer iemand die normaal nooit op games komt aanzetten. Dit ding niet ziet en dus gewoon zijn troep post (die dan netjes gemeld wordt en hopelijk op de censorlist bij komt )

Kun je het niet ook in de announcement bij zetten?
Oud 10-06-2003, 23:00
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 10-06-2003 @ 23:32:
En dat denk jij dat het duidelijk is?
Komt er dadelijk gewoon weer iemand die normaal nooit op games komt aanzetten. Dit ding niet ziet en dus gewoon zijn troep post (die dan netjes gemeld wordt en hopelijk op de censorlist bij komt )
Neuh, maar ik verveelde me bij het forummen, dus ik denk, laat ik deze thread maar eens dumpen wat dat weten we nu wel.

(Eigenlijk moet ik aan het werk maar daar heb ik weer eens geenz in in, en het is veel te warm hier :/ )

Citaat:
Kun je het niet ook in de announcement bij zetten?
Best een goed plan. Maar dat doe ik dan wel als we de announcement in zijn geheel vervangen.
Oud 11-06-2003, 01:17
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-06-2003 @ 00:00:
Neuh, maar ik verveelde me bij het forummen, dus ik denk, laat ik deze thread maar eens dumpen wat dat weten we nu wel.

(Eigenlijk moet ik aan het werk maar daar heb ik weer eens geenz in in, en het is veel te warm hier :/ )

Best een goed plan. Maar dat doe ik dan wel als we de announcement in zijn geheel vervangen.
Alsof iemand die leest..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
eXcess schreef op 11-06-2003 @ 02:17:
Alsof iemand die leest..
Das waar
En vaak zijn het nog mensen die gewoon een account aanmaken alleen om die link te dumpen en dan niet meer terug te komen dus die nemen niet eens de moeite al die dingen te lezen.
Oud 11-06-2003, 11:09
Verwijderd
Plus dat spammers sowiezo wel posten
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:50
Thomas
Thomas is offline
Ok, ik zal eraan denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten