Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap eigenlijk ook niet precies wat scimmia bdoelt met dat de hoofdpersoon een man is, want ik zeg toch duidelijk dat ik veertien og vijftien ben. Dat maakt echter niks uit, want het had wel zo kunnen zijn, maar in dat geval had ik er wel beter werk van gemaakt. Dat je van de rest van het verhaal niks snap komt gewoon doordat je niet weet wat Planet Rock is.Verder: Scimmia begrijp me niet verkeerd, ik waardeer je kritiek, maar je komt echt bot over:"zo moet het en niet anders."Ook vind ik dat jij je kritiek toch niet helemaal goed onderbouwd.
||
Citaat:
Subtiliteit is niet een van mijn beste punten. Wat ik nooit onderbouw, zijn spellingsargumenten. Dingen met aanhalingstekens verbeter in gwoon, zonder te letten op diegene die het heeft geschreven, op het verhaal, wat dan ook. Dat staat altijd los van elkaar. Elke post is een afzonderlijke post, waarin ieder zijn eigen mening zet. Wat andere mensen zeggen, daar kijk ik niet zo zeer naar. Het gaat me gewoon om mijn mening geven en zo beschouw ik de posts die ik plaats ook. Puur als mijn mening. Je moet zelf kijken of je daar iets mee doet. ![]()
|
![]() |
hallo,
nice onderwerp, een keer iets anders...! de titel doet me denken aan Redzone (misschien ook bekend?)zo noem ik die party altijd voor de grap... iig; ik was daar toevallig ook op Planet Rock en stoorde me ook erg aan al die zogenaamde hiphoppers met dure blinkende kleertjes en alles...'stoer' gedoe allemaal en zozo nep. De voorgaande afleveringen van P.R. waren puur voor de hardcore heads, maar de jam kreeg jammer genoeg teveel naamsbekendheid. Een beetje wat er met hiphop is gebeurd, maar dan in het klein. Om mijn mening te geven over je schrijfstijl; Ik vind zelf dat sommige zinnen niet helemaal lekker lopen, het leest soms niet goed weg. => '...terwijl hij aan mij vuur reikte...' zo zijn er nog wat kleine dingskes die makkelijk te verhelpen zijn als je het zelf zou herlezen en herschrijven (op zich sowieso een goeie oefening) Maar ja, bij een kort verhaal als dit heeft het op zich niet zoveel zin, denk ik. Interpunctie vind ik zelf helemaal niet zo belangrijk, maar het blijkt wel dat er mensen zijn (op deze site) die zich daar telkens weer aan storen. (Precieze pietjes ![]() Ik vind het wel belangrijk dat het ergens overgaat, en naar mijn mening gaat dit stukje meer om het verkondigen van een bepaalde mening dan om personages binnen een verhaal. Dit komt misschien ook wel een beetje omdat het vanuit de ik-vorm is geschreven. Toch komt het meer op me over als een soort van column dan een verhaal. De woorden die je gebruikt zoals 'buis, interslet en sletzone' doen me denken dat je uit Eindhoven komt en dat ik je misschien wel ken, aangezien 'Buis' een term is die uit mijn vriendengroep komt. Vanmaerlant??? op zijn minst grappig toeval.... Totslot: je eindigt sterk, met naar mijn mening een goeie mening! Fuck amerika dit is holland!!!! ![]() ps. nog bedankt voor je reactie op mijn stukje.
|
![]() |
Ik kan wel gaan uitleggen wat Planet Rock is, maar nooit zullen jullie begrijpen welke `waarde dit heeft voor echte hh hoofden. Daarom ga ik binnekort (als ik tijd heb) wel wa meer open onderwerpen pakken, zodat de gemiddelde scholierenpuntcommer wel wat wijs eruit kan maken (althans dat hoop ik dan) en combinatorman>>>thnx hier heb ik wel wa meer aan maar ik wil hem toch niet herschrijven.
|
|