Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, lijkt me erg lastig en ik kan je dan ook niet echt een goed advies geven. Het idee stemmingswisselingen ken ik wel en heb ik ook wel last van gehad, toen ik wat meer mn plek heb gevonden is dat vanzelf over gegaan.
Heb je enig idee waardoor het komt? Zijn er bijvoorbeeld aspecten in je leven die het je moeilijk maken maar die er niet altijd zijn of iets dergelijks? Of is de situatie waarin je leeft ook erg onstabiel en onrustig (dat kan denk ik ook doorwerken in je stemmingen en dergelijke)? |
![]() |
|
ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft. het lijkt mij het meest logisch dat je moodswings hebt, want verander je écht ineens van positief naar negatief?
niet gelijk denken dat je 2 personages hebt, denk gewoon ff gezond na waaraan het ligt dat je van stemming verandert.
||
Citaat:
|
Volgens mij heeft iedereen daar wel last van, in meerdere of in mindere mate. Ikzelf heb ook niet echt dudielijke tips, als ik zeg maar 'down' raak probeer ik me dat op één of andere manier te realiseren en hoop ik dat daarmee het rotgevoel overgaat. (dit klinkt vaag
![]() Ik heb die moodswings vaak vlak voor ik naar bed ga, als ik de hele dag gewoon of vrolijk ben geweest, begin ik 's avonds te malen en krijg ik zo'n rotgevoel. Ik denk dan over van alles en nog wat en daar word ik bepaald niet vrolijk van. Dat is echt vervelend. En als ik 's ochtends weer wakker wordt is het weer helemaal over (vaak). Dus echt bruikbare tips heb ik ook niet, misschien door er (ja, nog) wat meer over na te denken dat dat het misschien allemaal een beetje verlicht. |
![]() |
||
Citaat:
En die maakt mij nog negatiever en daar wordt ik daar wel opgewonden van en wil mijzelf graag pijn doen en laten lijden. Ik wil mijzelf dan zoveel mogelijk straffen. |
![]() |
||
Citaat:
dat heb ik namelijk, soort van persoonlijkheidsstoornis, ga ik met mezelf praten over hoe slecht ik eigenlijk ben en waarom ik dood moet gaan of mijzelf pijn moet doen....en ik luister dan alleen naar de negatieve stem of doe tenminste grotendeels wat die zegt
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"I want my pain to be inflicted on others, I want no one to escape"
||
Citaat:
Zo niet, dan is dit een neutrale opmerking.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Skate 2 vs Skate 3 Verwijderd | 0 | 16-06-2011 15:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij? DBZ | 88 | 07-08-2009 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
NaNoWriMo 2007 Sherco | 119 | 03-12-2007 07:52 | |
Games |