Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Bij dichte schoenen en in dezelfde kleur gaat het meestal wel, maar in een andere kleur en bij open schoenen is het vooral heeeeeeel veel sleehak, en heel weinig schoen.
Laatst gewijzigd op 29-02-2012 om 18:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuw onderwerp over sleehakken in het algemeen. Ik hou ervan, Heb verschillende schoenen/laarzen met, even zoeken.
BIj deze Bronx-laarzen hou ik er serieus van: ![]() En bij deze schoenversie van de laars ook: ![]() En dan heb ik deze nog, met een kurkzooltje, die het geheel extra fout/lieflijk maken ![]() ![]() En dan heb ik het niet over de plateauzool. ![]() |
![]() |
|
Oh nieuw topic! En ik heb wel specifieke favorieten bij sleehakken: ik houd vooral van de (slingback) peeptoes en sandalen-versies zoals die ik had gepost, en dan het liefst hééule hoge <3 Ze hebben iets feestelijks en zomers, vooral met die leuke printjes en dingetjes eraan! Dan maakt riet of kurk als zool me ook niet zo veel uit, als ze toch zo vrolijk en zomers zijn kan dat ook wel leuk zijn.
Wel heel lelijk: Ook die dichte ballerinaatjes en laarzen vind ik dan weer niet zó ![]() Sleehakgympen of sportieve sleehakken zijn pas echt ontieglijk lelijk, vinden jullie ook niet? En het uitschot der uitschot: |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind sleehakken ook heel gaaf, en imo maken ze laarzen nog lomper dan laarzen vaak toch al zijn, en pumps net iets steviger (en dus mooier, imo) dan dat ze zijn. Ik hou niet van kurken sleehakken, dat vind ik echt lelijk, maar zo'n rieten zool vind ik juist wel heel leuk, het heeft iets zomers en vrolijks en makkelijks. Ik ben nog altijd op zoek naar een mooi paar sleehakken, 't jammere is dat de schoenen die ik mooi vind vaak aan de zijkant open zijn en daar kan ik echt helemaal iks mee.
|
![]() |
|
De rode sleehakken zijn nieuw, en de zwarte heb ik nog van vorig jaar maar verkopen ze dit jaar ook weer! Het jaar daarvoor had ik ze ook al in beige, maar die waren van gevet leer, en dat wordt er niet mooier op! Ik vind sleehakken mooi en ze lopen heerlijk. Maar die enorme blokken wat ik hierboven zag vind ik vreselijk!
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die laatste vind ik wel mooi. Ze lopen niet lekker, ik moet dan altijd mijn been zo hoog optillen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mijn versaai #1372 Verwijderd | 500 | 08-05-2011 17:35 | |
Lifestyle |
Schoenen in de vorm van auto's Verwijderd | 17 | 10-03-2009 15:25 | |
Lifestyle |
Trends van vandaag de dag teenager | 65 | 01-06-2007 16:56 | |