Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2012, 21:14
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik haat sleehakken echt intens.
Ik vond ze altijd stom - maar dan moest ik denken aan van die rieten gevallen onder zomerschoeisel. Sommige schoenen met sleehakken vind ik nu echter wel leuk, maar ik denk dat ik ze toch net wat leuker had gevonden met echte/gewone hakken. Maar ik vind ze in ieder geval niet meer zo afschuwelijk als eerst.
Oud 28-02-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vond ze altijd stom - maar dan moest ik denken aan van die rieten gevallen onder zomerschoeisel. Sommige schoenen met sleehakken vind ik nu echter wel leuk, maar ik denk dat ik ze toch net wat leuker had gevonden met echte/gewone hakken. Maar ik vind ze in ieder geval niet meer zo afschuwelijk als eerst.
Ja precies, het doet alleen maar af aan de schoen. Het is voor mensen die niet op hakken kunnen lopen ofzo. Mooier wordt het iig niet.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ja precies, het doet alleen maar af aan de schoen. Het is voor mensen die niet op hakken kunnen lopen ofzo. Mooier wordt het iig niet.
Ik ga op sleehakken juist harder zwikken. Je hebt helemal geen flexibiliteit in je voetzool meer.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 14:40
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Echt? Ik ben gek op sleehakken! Vind je deze dan niet práchtig?

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 15:22
Verwijderd
Ik weet oprecht niet of je nou een grapje maakt want ik ken je niet maar ik vind het inderdaad echt enorm lelijk en ik vind het vaak zonde van schoenen die mooi hadden kunnen zijn. Die laatste: prachtige kleur rood. Had wel pumps willen hebben ervan. Deze niet.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 15:39
Diamera
Diamera is offline
Nee ik meen het echt, maar jij duidelijk ook! Enorm lelijk... en ik had nog wel de mooiste uitgezocht
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:18
Em.
Em. is offline
Citaat:

Ik vind het zo'n 'blok' vormen en daardoor niet zo elegant. Ik vind sleehakken dan het lelijkst als ze bij open schoenen zitten en van riet zijn. Dingen als dit dus:

Spoiler

Bij dichte schoenen en in dezelfde kleur gaat het meestal wel, maar in een andere kleur en bij open schoenen is het vooral heeeeeeel veel sleehak, en heel weinig schoen.

Laatst gewijzigd op 29-02-2012 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:29
Verwijderd
Nieuw onderwerp over sleehakken in het algemeen. Ik hou ervan, Heb verschillende schoenen/laarzen met, even zoeken.
BIj deze Bronx-laarzen hou ik er serieus van:

En bij deze schoenversie van de laars ook:

En dan heb ik deze nog, met een kurkzooltje, die het geheel extra fout/lieflijk maken

En dan heb ik het niet over de plateauzool.

Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:37
Verwijderd
Citaat:

Die vind ik overigens dus prachtig.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 14:35
Diamera
Diamera is offline
Oh nieuw topic! En ik heb wel specifieke favorieten bij sleehakken: ik houd vooral van de (slingback) peeptoes en sandalen-versies zoals die ik had gepost, en dan het liefst hééule hoge <3 Ze hebben iets feestelijks en zomers, vooral met die leuke printjes en dingetjes eraan! Dan maakt riet of kurk als zool me ook niet zo veel uit, als ze toch zo vrolijk en zomers zijn kan dat ook wel leuk zijn.

Wel heel lelijk:

Ook die dichte ballerinaatjes en laarzen vind ik dan weer niet zó Ik heb het echt vooral op de open variant.

Sleehakgympen of sportieve sleehakken zijn pas echt ontieglijk lelijk, vinden jullie ook niet?

En het uitschot der uitschot:
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 15:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind juist de laarzen met sleehakken minder erg dan de pumpdingen met sleehakken. Anders is het wel erg veel sleehak. Sowieso, sleehakken .
Oud 01-03-2012, 17:07
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik vind juist de laarzen met sleehakken minder erg dan de pumpdingen met sleehakken. Anders is het wel erg veel sleehak. Sowieso, sleehakken .
Dat vind ik nu juist ook. Bij zo'n laars vind ik de sleehak wel te doen, omdat je dan nog het idee hebt van schoen + hak, in plaats van beetje schoen + heel heel veel hak.
Oud 01-03-2012, 18:22
Diamera
Diamera is offline
Oh zo... mhm, een leuke versierde sleehak maakt de schoen juist extra mooi voor mij
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 19:30
AzN
AzN is offline
Sleehakken is de meest vrouwelijke vervanging van 'echte' hakken .
Oud 01-03-2012, 19:53
Verwijderd
Ik vind sleehakken ook heel gaaf, en imo maken ze laarzen nog lomper dan laarzen vaak toch al zijn, en pumps net iets steviger (en dus mooier, imo) dan dat ze zijn. Ik hou niet van kurken sleehakken, dat vind ik echt lelijk, maar zo'n rieten zool vind ik juist wel heel leuk, het heeft iets zomers en vrolijks en makkelijks. Ik ben nog altijd op zoek naar een mooi paar sleehakken, 't jammere is dat de schoenen die ik mooi vind vaak aan de zijkant open zijn en daar kan ik echt helemaal iks mee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 15:58
gurl19
gurl19 is offline
De rode sleehakken zijn nieuw, en de zwarte heb ik nog van vorig jaar maar verkopen ze dit jaar ook weer! Het jaar daarvoor had ik ze ook al in beige, maar die waren van gevet leer, en dat wordt er niet mooier op! Ik vind sleehakken mooi en ze lopen heerlijk. Maar die enorme blokken wat ik hierboven zag vind ik vreselijk!

Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Oh nieuw topic! En ik heb wel specifieke favorieten bij sleehakken: ik houd vooral van de (slingback) peeptoes en sandalen-versies zoals die ik had gepost, en dan het liefst hééule hoge <3 Ze hebben iets feestelijks en zomers, vooral met die leuke printjes en dingetjes eraan! Dan maakt riet of kurk als zool me ook niet zo veel uit, als ze toch zo vrolijk en zomers zijn kan dat ook wel leuk zijn.

Wel heel lelijk:
[afbeelding]

Ook die dichte ballerinaatjes en laarzen vind ik dan weer niet zó Ik heb het echt vooral op de open variant.

Sleehakgympen of sportieve sleehakken zijn pas echt ontieglijk lelijk, vinden jullie ook niet?

En het uitschot der uitschot:
[afbeelding]

die laatste vind ik wel mooi.
Ze lopen niet lekker, ik moet dan altijd mijn been zo hoog optillen ik heb er geen, en ik hoef er geen. ik kan er toch niet oplopen. in de winkel heb ik ze wel eens uitgeprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 10:03
jdbgotswag
jdbgotswag is offline
Ik vind ze alleen mooi als ze heel erg hoog zijn zoals die Diamera had gepost. Als ze lager zijn vind ik het echt zo'n omaschoen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 19:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier zijn ze heel hip. Lelijke dingen, waarom snappen vrouwen zo weinig van mode?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 15:55
Diamera
Diamera is offline
Waar is hier, las ik ergens dat jij hier 1300 km vandaan woont? Volgens mij zijn ze hier ook weer in, de rieten en kurkvarianten dan. Die vind ik ook niet zo leuk, maar die extravagante vind ik heel mooi en die zie ik ook niet zo veel. Wat vind jij dan wel mooie zomerschoenen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 19:35
shadyy
shadyy is offline
ik vind sleehakken echt mooi en ze lopen echt heel fijn, bij de bershka hadden ze nog van die leuke hoge ik leuke kleurtjes, echt leuk voor de zomer onder een jurkje/rokje
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 09:09
Verwijderd
Citaat:

toen ik deze post voor het eerst zag, dacht ik serieus dat je sarcastisch was omdat deze zo over-the-top lelijk zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten