Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
echt super..
|
Sterker nog, ik héb de T68i
![]() Ik heb alleen niet de wit-blauwe omdat ik dat design niet zo geweldig vind maar ik heb de grijsachtige (eigenlijk n T68 met T68i software maar t komt op hetzelfde neer). Ik vind um overigens helemaal niet traag ![]() ![]() Hij heeft alleen geen polyfone beltonen, maar als je dat niet interreseert ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en hoe kom je aan mp3 en fm radio erop ![]() Hoeveel ruimte neemt 1 fototje eigenlijk in? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het hoeft niet eens direct iets compleet nieuws te zijn ofzo, maar tsjah, net juist een bepaald accentje ofzo wat een telefoon wel een interessant uiterlijk geeft. (ehr ![]() Momenteel vind ik de nokia 6610 toch wel de mooiste foon die ik zo ken. En de 6310I blijft ook erg netjes..simpel doch stijlvol ![]() [overigens interesseer ik me verder niet zo voor die dingen, maar als je d'r toch geld aan wilt uit geven doe het dan ook meteen goed..] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en goedkoop én ingebouwde camera ik ga m na de vakanie kopen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 1 fotootje/achtergrondplaatje van 101x80 pixels neemt bij ongeveer 2 tot 8kb in, Animated GIF tot 20kb. Ik heb nu ruim 80 van zulke plaatjes in mn telefoon staan ![]() http://www.esato.com/logos/colour/lo...c=14&t=1&pid=1 Leuke plaatjes die je als achtergrond kunt instellen ![]() Owja, mensen, ik ga overigens voor de Samsung P410 met 65.535 kleuren en een ECHT goede camera. Is nog niet uit in europa, maar komt wel in Augustus ofzo ![]() Die Siemens heeft idd ook maar 256 kleuren maar de kwaliteit schijnt bagger te zijn. De Nec21i (I-mode) heeft ook maar 256 kleuren, maar da's helemaal verschrikkelijk, soort DSTN effect heeft dat ding, met uitlopende en erg fletse kleuren ![]() De kwaliteit van de Ericsson MCA-20 communicam is zeker niet slecht: ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 17:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM] Welke mobiele telefoon? G.T.C. | 25 | 18-11-2003 17:05 |