Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het altijd lief om van een 'onbekende' of juist een 'vriend' lieve gedichten te krijgen...
En volgens mij kun je wel wat vinden op www.liefde.nl
||
Citaat:
Mij zou het misschien een beetje afschrikken als ik gelijk een liefdesgedicht zou krijgen van een jongen die ik nauwelijks ken, ik zou me dan ook wel een beetje ongemakkelijk bij voelen en ik zou ook niet weten wat ik er mee aan zou moeten, of ik het serieus zou moeten nemen.. Ik zou een tijdje wachten, tot je haar beter kent.. ![]()
|
En als je dan een gedichtje stuurt, en je wil het liever niet zelf schrijven haal dan een mooi gedicht uit een gedichten bundel ofzo.. En zorg dat het niet een standaart-slijm-gedicht wordt over mooie blauwe ogen en zachte blonde haren, maar zoek het iets dieper
![]() Je kunt ook ''inspiratie'' halen uit een bundel en met behulp daarvan zelf iets proberen te maken ![]() succes in ieder geval..
|
Verwijderd
|
gedichten roelen
![]() als het voor iemand is die je pas net kent zou ik nog even wachten. ik denk dat ik idd wel even zou moeten lachen als ik een gedicht zou krijgen 1 week dat ik iemand ken.. maar toch ook wel leuk. als het voor een goede vriend(in) is die je al langer kent dan zou ik het meteen doen! je kunt er gewoon zoveel in kwijt.. en ja ik heb ook wel eens op internet gezocht (gedichten.pagina.nl bijvoorbeeld) maar ik kwam altijd tot de conclusie dat het niet was wat ik zocht.. maar het kan natuurlijk wel inspiratie oproepen. schrijf vooral iets persoonlijks maar niet te slijmerig. als je makkelijk engels bent kan je het natuurlijk ook in het engels doen, staat ook altijd mooi vind ik nou veel succes ermee !! |
![]() |
|
Verwijderd
|
[nuance-mode] eigenlijk vind ik niet dat alle gedichten roelen, algemene gedichten over vanalles en nog wat vind ik vaak maar saai.. maar persoonlijke gedichten, of diepgaande gedachten (eventueel in dichtvorm) vind ik wel erg gaaf.. heeft gewoon iets speciaals [/nuance-mode]
|
![]() |
|
Ik vind liefdesgedichtjes van een onbekend persoon afschrikwekkend en slijmerig.
Daar zou ik echt op afknappen want dan denk ik dat ik met een overgevoelige nerd te maken heb... Tsjah, sorry voor deze harde uitspraak, maar ik moet er dan ook echt nix van hebben... ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, ik ben heel erg kritisch op gedichten, dus ik vind de meeste waarschijnlijk niet leuk. Maar ik héb laatst een anoniem gedicht gekregen en dat was toch wel geinig
![]() ![]() Maareh - als het een goed gedicht is, leuk. Zeg het anders gewoon maar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Lelijk gedicht? Verwijderd | 28 | 15-09-2005 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameltopic: school is lastig, dichten niet :) ILUsion | 21 | 19-07-2004 16:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 |