Advertentie | |
|
![]() |
|
wat je anders doet is een neiuwe msn aanmaken en dan gewoon normaal doen en shit, en als je haar dan beter kent dan zeg je dat je een nieuwe msn adres hebt en daar voeg je haar aan toe. De enige leugen is een leugentje om bestwil (fake msn adres). Je moet dus niet andere dingen gaan fkaen, das zo niet true (om maar eens in metal termen te blijven
![]() |
![]() |
|
Hoe was het contact toen met haar, een jaar geleden..?
Was je bevriend met haar, of kende je haar alleen van een afstandje? Als je bijvoorbeeld bij haar in de klas hebt gezeten kun je gewoon eens informeren hoe het nu met haar gaat enzo, wat ze doet tegenwoordig blablabla.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar iets achter zou zoeken.. (ik zie nu trouwens dat je bij haar op school hebt gezeten, dus dit zou je best kunnen doen!) Je moet er niet te veel over nadenken. Ik zou in ieder geval niet denken ''ojee, daar heb je hem, zal wel een zielige versierpoging zijn'' Maar goed het ligt er ook een beetje aan op welke manier je haar kent natuurlijk..
|
![]() |
Of....
Of je kunt wel degelijk een fake adres nemen... maar verteld haar dan ook als je onder dat fake adres msn't dat het fake is omdat je een stille aanbidder bent en eigenlijk nog een beetje geheim wilt blijven... omdat je anders niet durft ofzo. Of wat dan ook voor jou de waarheid zou zijn. Dus... wel de waarheid glashelder vertellen, maar dan ook vertellen dat je bepaalde dingen niet wilt vertellen... nog niet... om een mysterie te blijven. Moet overigens wel waarschuwen... als ze daardoor meteen verdwijnt van internet of je blokkeert op msn... pech gehad, excuses aanbieden via mail en vertellen dat je je niet meer online zult komen of onder de valse naam haar lastig zult vallen. (en je hier dan ook aan houden... aangezien ze dan je naam nog niet weet, kan je naderhand dus nog wel terug komen met je eigenlijke naam) Weet niet of dit werkt... maar in theorie zou het kunnen ![]() (overigens nog wel eventjes navragen aan de anderen van dit forum, hoe ze dit idee vinden, en ik sta uiteraard niet in voor de gevolgen... de keuze is geheel aan u)
|
Ik vind het idee van Pletterprater eigenlijk ook wel een slim ideetje..
Je vertelt zo toch de waarheid en bent tegelijkertijd nog steeds anoniem! Je zou het kunnen proberen.. maarja het risico is er dus wel ja, wat Pletterprater zei, dat ze er niks van wil weten en je blokkeert bijvoorbeeld.. Ik weet niet hoe open zij daarvoor staat.. en je kunt dan niet gelijk onder je eigen naam bij haar gaan aanmelden, dat valt dan ook gelijk weer zo op denk ik.. ![]() (persoonlijk zou ik als meisje zijnde niet gelijk gaan blokkeren, ik zou nieuwsgierig worden!! ![]()
|
Waarschijnlijk als je onder een valse naam met haar gaat praten, maak je de hele situatie alleen maar erger (en belachelijker?) als ze erachter komt dat jij het bent.
Niet te onzeker dus en ga er gewoon voor. Deze keer moet je niet denken, maar doen!
|
Verwijderd
|
Nee dit moet je echt nooit doen. Ik heb het wel eens, soort van, gedaan, maar toen hij er uiteindelijk achter kwam wie ik was, had hij alleen maar een nog grotere hekel aan me, en heeft hij me nooit meer gemogen. Maar ja toen zag ik als de enige manier om hem te bereiken. Ik had dan geen valse naam, maar ik bleef een hele tijd anoniem tegenover hem zeg maar.
Maar als dat dus ook naar voren komt dat jij het was onder een andere naam... nee dan heb je het sowieso verpest. En daarnaast, je kan toch gewoon haar toevoegen, het is altijd zo bij MSN, als het niet loopt, of je het 10 keer niks vindt, kan je haar altijd nog blokkeren, of zij jou. Ik denk ook dat na al die tijd het veranderd is. Wat maakt haar het uit dat je haar zo lang leuk hebt gevonden? Ze is mss juist wel gevleid dat je haar al die jaren leuk hebt gevonden. Maar nu is je hevige verliefdheid toch wel over, dus waarom zou ze dan niet met je willen praten. Gewoon lekker, met je eigen naam, toevoegen en een leuk gesprek beginnen, het is msn maar, en je hebt niks te verliezen! |
![]() |
|
Geen valse naam, dat is not done, en ik kan et weten.
Je zegt dat je d'r een tijdje uit het oog verloren bent, waarom kan je haar dan niet gewoon toevoegen. Je begint gewoon met:'hey, wat heb ik jou lang niet gezien'.En dan word t vanzelf een leuk gesprek!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Trein boete???? Adrenaline | 52 | 18-12-2006 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Debat over nationaliteit Hirsi Ali #3 T_ID | 451 | 29-06-2006 09:11 | |
[Poll] Verdonk & Hirsi Ali Quincy | 114 | 22-05-2006 23:11 | |
[Zembla] Hirsi Ali loog over asielverleden Levitating Nun | 500 | 16-05-2006 16:48 | |
Seksualiteit |
wie gebruikt er hier een valse naam? SuperSanne | 49 | 13-06-2004 14:10 | |
Liefde & Relatie |
Is dit vreemdgaan? The one who I am | 47 | 06-08-2002 08:34 |