Advertentie | |
|
![]() |
|
www.facetomorrow.net
iets harder dan dat je bedoelt denk ik, maar toch geschikt! vette live band ook http://www.facetomorrow.net/Face_Tom...h_the_Wait.mp3 http://www.facetomorrow.net/Face_Tom..._The_Dream.mp3
|
![]() |
|
EEN TIP VOOR IEDEREEN
bezoek www.stubru.be eens. Hier kan je luisteren naar de muziek die op Studio Brussel wordt uitgezonden. De meeste muziek die gedraait word valt wel onder deze noemer. Echt een geweldige zender. Wil je weten welke nummers "in zijn" bekijk/beluister dan de afrekening eens. zoals clubje al zij, Admiral Freebee. Dat is op het moment nogal behoorlijk ![]() en ook van clubje: dEUS is ook een gouden groep
||
Citaat:
![]() Wat doe jij, je schelt mij uit en geeft een tip die echt helemaal geen nut heeft omdat het nummer niet in deze catogory past. conclusie: jij ![]() ![]()
||
Citaat:
|
ja lijkt mij ook, maar mensen moeten niet tegen mij zeggen "ach rot toch op"
@escapism : je moet me echt geen kusjes geven hoor, en zeker niet daar je een man bent ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Nieuwe Feeder misschien ook wel, nieuwe Nada Surf misschien. En voor de rest.. tja.. luister eens naar 2 meter @ kink op zondagmiddag tussen 12 en 15. Denk dat Jan Douwe genoeg draait wat je wel erg zal aanspreken.
Laatst gewijzigd op 31-05-2003 om 15:21. |
![]() |
|
Keee, kheb nu een aantal coolle nr.s geselecteerd
![]() Bad Astronaut ~ Quiet Blur ~ Good Song dEUS ~ Magdelena dEUS ~ Little Arithmetics Eels ~ I Like Birds Elliott Smith ~ Miss Misery Elliott Smith ~ Independence Day Face Tomorrow ~ Live The Dream Jeff Buckley ~ Vancouver Jeff Buckley ~ Witches' Rave Microphones ~ Ice Pearl Jam ~ Last Kiss Pearl Jam ~ Alive Something Corporate ~Wait Something Corporate ~ You're Gone The Beta Band ~ I know The Beta Band ~ Squares Turin Brakes ~ Falling Down Over The Rhine ~ Give me Strength Over The Rhine ~ Ruby Tuesday A Perfect Circle ~ The hollow Matchbox 20 ~ Push Matchbox 20 ~ Bent Matchbox 20 ~ If You're gone Matchbox 20 ~ Real World Matchbox 20 ~ Ordinary man Matchbox 20 ~ Disease Matchbox 20 ~Crutch Thanks mensen, die cd gaat nu wel lukken. *gaat cd Matchbox 20 kopen* owja... als mensen nu nog aanvullingen hebben... kommmaar kommaar kommaarrr
|
*Brainshake - Sleep Messiah
*Green Lizard - hele nieuwe album *muse - veel *Bush - Glycerine, Letting The Cables Sleep *88 Circles Above - Clip On Glamour (niet zo heeel soft) *Deftones - No Ordinary Love misschien vind je *Finger Eleven ook leuk? probeer gewoon van alles zou ik zeggen ![]()
|
Verwijderd
|
Radiohead:
Fake plastic Trees Exit Music Fog Manic Street Preachers: Ready for drowning My Little Empire Epicentre Baby Elian The Intense Humming Of Evil This is yesterday She is suffering If you tolerate this your children will be next U2: Love is blindness One With or without you Into the heart Tomorrow (wat een ontzettend stoer nummer!!!!! hoewel niet echt softrock, maar ik heb hem opstaan en ik moet hem hier gewoon bijzetten) The First Time Stay (faraway, so close) Zooropa Kite |
![]() |
||
Citaat:
![]() One en With or without you had ik al gedownload. De rest kan ik nie vinden.. ![]() Misschien moet k ff op titel gaan zoeken. maarrr, igg wel bedankt!!! ![]()
|
![]() |
|
|