![]() |
|
![]() |
tja vervelend meis ..
maar begin anders eens met je pink en dan je ringvinger en zo verder... gewoon een week elkedag even je pink erin en de weer erna je ringvinger en zo verder .. moet lukken was bij mijn vriendin ook zo succes en anders moet je maar ff meelen ofzo To_Edje@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
natuurlijke oliën waren wel goed ofzo. http://www.the-clitoris.com/f_html/qa_7/qa7_4.htm |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eh, hij moet er ook weer uit, en dan is-ie vol met bloed en dus dikker. Zo ben ik ook mijn maagdenvliesje kwijtgeraakt. Deed maar beetje pijn. Bij jou dus niet aan te raden. Eerst maar eens een tijdje steeds een dikkere vinger erin als je jezelf aan het verwennen bent.
|
Het wou bij mij ook pas toen ik wat vaker met iemand naar bed was geweest hoor... Dus da's denk ik niet eens zo raar. Ik ben van mezelf aardig nauw en mijn maagdenvlies was ook niet echt te klein, maar ja, toen kreeg ik een vriend met een ding van 20 cm en een flinke dikte, dat deed de eerste paar keren flink pijn maar dat hebben we heel rustig opgebouwd (eerst vingers, toen alleen eikel, en steeds stukje verder) totdat mijn vagina eraan gewend was... Pas daarna kon ik met het grootste gemak een tampon inbrengen. Maar als je het echt pijnloos wil doen dan zou ik inderdaad naar de dokter gaan voor een paar sneetjes onder verdoving. Voel je tenminste niets van.
|
anal avenger to the rescue!
er bestaat zoiets als een kokertje wat glibberig is, tampon daarin en dan kokertje naar binnen, gaat een stuk makkelijker, heb ik me laten vertellen. Maar waar je het koopt, en hoe het heet, een idee. ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik hoop het ![]()
|
Bedoel je misschien een tampon met inbrenghuls?
Die is even dik als een tampon, maar is inderdaad gladder dan een tampon zelf, en zou op die manier misschien wel makkelijker in te brengen zijn, maar je blijft met probleem van de met bloed volgezogen tampon zitten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee, die hebben zo'n gemeen scherp randje!
|
Verwijderd
|
Gewoon telkens proberen met een vinger, als je bv onder de douche staat of in bad zit. Je kan het ook met glijmiddel proberen, lekker rustig beginnen. Als het pijn doet, stop je... De volgende keer probeer je het rustig weer.
Wanneer je een keer goed je wijsvinger erin krijgt, krijg je er ook een mini-tampon in.. als oefening. Maar probeer het eerst goed met je vinger. Het eruit halen van je tampon is het makkelijkst wanneer hij goed volgezogen is, dus stop hem erin rond je eerst twee dagen (de zwaarste) van je menstruatie. Dan ben je wat nat en dan gaat het ook wat makkelijker. Als hij vol is, hoef je nauwelijks aan het touwtje te trekken, alleen een paar korte rukjes en hij komt er al aan. Doordat hij helemaal vol is gezogen, doet het geen pijn, je voelt het natuurlijk wel even, maar daar wen je wel aan... Goed oefenen dus. Lukt het echt ook op de duur niet makkelijk om je wijsvinger er in te krijgen wanneer je je bv staat te douchen, of met glijmiddel? Dan kan je er misschien eens mee naar je huisarts gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er in het begin ook veel problemen mee gehad, met seks en met tampons/vingers. Juist doordat ik me herinnerde dat het gevoel niet fijn was (het gevoel op m'n twaalfde... natuurlijk was dat niet fijn). Daardoor spande ik m'n spieren continu samen, als een soort bescherming... Maar door oefeningen met je vingers kan je die spieren laten merken dat dat niet nodig is... en ze zo een beetje soepelder maken. Je kan jezelf ook rondom je vagina masseren, zodat het lekker los en warm wordt. Daarna eens proberen met een pink en dat opbouwen tot een wijsvinger... Gewoon goed oefenen, met liefde ![]() |
![]() |
|
Maar vaginisme kan ook psychologische oorzaken hebben, (dus dat de spieren samentrekken zodra jij aan je vagina komt door een psychologische reden ) en met spieren oprekken los je dat niet op.
(ik zeg niet dat het niet kan helpen, maar ik zou er eerst een dokter naar laten kijken voordat je zelf gaat prutsen).
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus gewoon je psyche laten zien dat het niet vervelend voelt, niet pijn hoeft te doen werkt echt erg goed. Je leert jezelf dat je alles onder controle hebt... dat is super fijn wanneer je dat lukt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou er een algemeen verband bestaan tussen je lichaam (lang of kort) en dit probleem? LoveGirl, hoe lang ben jij...? |
![]() |
||
Citaat:
maak er een poll over of zo.. ![]() verder heb ik hier zelf geen problemen mee gehad dus heb ik ook geen nuttige tips.. sorrie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik kan ook nog steeds geen tampon indoen..
het voelt gewoon niet goed... en nix helpt.. Maar ik heb al wel gewoon sex.. Bij mij deed de eerste x wel pijn.. maar dat komt denk ik ook omdat ik onwijs gespannen was.. Maar idd vingeren vind ik ook nog steeds niet ech prettig voelen.. Maar het komt goed hoor met je meissie ![]() ps. als je wil zwemmen, moet je aan de pil beginnen en gewoon doorslikken als je nie ongesteld wil worden..
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
NEE DOOS, mijn vriendin heeft dit probleem ook gehad dus als 't niet lukken wil dan wil ik haar nog wel wat vragen .. is gewoon een lullig probleem . Maar dat snap jij natuurlijk niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lengte heeft er niets mee te maken, misschien wel of je volgroeid bent in de lengte, maar dat denk ik zelfs niet.
M'n zus was 1.50 toen ze met super tampons begon, die knalde ze er zo in, geen probleem, en ze had nog nooit seks gehad. Ik ben 1.70 en een normale tampon deed ietsie pijn, maar alleen te eerste keer. Ik denk dat het eerder door onwenning komt; je vind het eng om in je vagina te komen omdat je het óf nog nooit gedaan hebt, of het gedaan hebt en het niet fijn vond omdat je toen te gespannen was. Als je je rustig houdt (eerst warm in bad/douchen etc) dan is het allemaal niet eng ![]() Enne, LoveGirl, lukt het al een beetje? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 |