Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 12:47
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Sinds 2 weken draait er in Amerika een nieuwe Spider-Man serie. Deze serie is gebaseerd op de film en begint waar de film stopte. Er zijn nu 4 afleveringen op tv geweest daar en via de duistere van het internet heb ik deze afleveringen in bezit gekregen en ze natuurlijk bekeken en ik moet zeggen; Het is een hele goede serie, een waardige opvolger van "The Amazing Spider-Man" serie uit de jaren 90. Verder heb ik nog een paar site's opgezocht met wat info over deze serie.

Laten we hopen dat hij ook snel naar Nederland mag komen.

http://www.tvtome.com/tvtome/servlet...t/showid-8862/
http://www.geocities.com/Hollywood/L...piderpage.html

screens:
Spidey en een schurk

MJ en Harry O.

Spidey in close-up

Als jullie de screens zo zien, wat denken jullie ervan?

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 13:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2003, 13:26
Verwijderd
De enige (de eerste?) aflevering die ik gezien heb was met Elektro en die vond ik vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:00
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 23-07-2003 @ 14:26:
De enige (de eerste?) aflevering die ik gezien heb was met Elektro en die vond ik vreselijk.
Met Elektro was idd de eerste aflevering, maar die was zeker niet vreselijk. Het was een "into-aflevering" waarin niet al teveel gebeurde. De serie komt pas echt op gang in ep 2.

Maar waarom vond jij um dan vreselijk?
Oud 23-07-2003, 14:10
Verwijderd
Het hele cliché-fraternitygebeuren, nogal een 'zielige' manier om een villain te creëren. Spidey was wel mooi geanimeerd, het zag er allemaal in ieder geval erg kleurrijk uit. De rest van de animatie liet enigszins nog wat te wensen over, maar dat is voornamelijk nitpickerij (niet dat dat een bestaand woord is).
De aflevering boeide me niet, de actie was nogal saai, en het is erg clichématig. Ik keek er nog naar uit omdat Brian Michael Bendis de pilot had geschreven, maar was erg teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 18:47
Talon
Talon is offline
als ik die screens zo zie vind ik het maar klote beeld, en kan deze niet tippen aan de serie uit de jaren 90
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:27
DEChengst
DEChengst is offline
Vet ! Weer een serie erbij op de wekelijkse download lijst
Oud 24-07-2003, 12:49
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Talon schreef op 23-07-2003 @ 19:47:
als ik die screens zo zie vind ik het maar klote beeld, en kan deze niet tippen aan de serie uit de jaren 90
*eens*
Oud 24-07-2003, 13:11
Demiurge
Demiurge is offline
Volgens mij heeft spiderman ook anorexia gekregen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:53
Marcade
Marcade is offline
Ach ik was ook fan van the amazing spiderman serie, maar ik vind deze serie ook best leuk hoor.

Okee, hij is nog niet zo goed als de oudere serie, maar hee er zijn nog maar 4 episodes.

Ik vind het wel stoer dat ze 3d/2d computer animatie gebruiken waardoor het net lijkt alsof het vloeiend 2d is. Alleen je ziet wel dat ze nog steeds niet goed overweg kunnen met handen en fysiek contact tussen twee mensen. (Kussen, handje schudden, knuffelen)

Maar ik kijk wel uit nu naar de volgende episodes.

(Oh en de title credits vind ik ook stoer. )
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:02
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik vind het er maar duf uit zien.
En spidy is ook veels te mager!
Reageren

Regels voor berichten