Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zet me wel klem, weet je. Als ik zeg dat intolerantie kan, dan spreek ik mijn tolerantiestandpunt tegen, als ik zeg dat het niet kan, dan ben ik eigenlijk niet tolerant tegenover jouw standpunt en dan spreek ik mezelf alweer tegen...... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit is de oorzaak van comm volgens de topic-starter: Citaat:
Get my point? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 't voorbeeld was eigenlijk gewoon om aan te duiden dat niet iedereen nood heeft aan contact/communicatie (wat de onderliggende oorzaak dan ook is). Mensen zijn eigenlijk heel sociale dieren. Het is dan ook aangetoond geweest door een experiment. Ze hadden een groep pasgeborenen die ze wilden testen. De verzorgers mochten hen niet vastnemen, mochten geen woord zeggen. Ze mochten hen enkel voldoen in hun 'basisbehoeften' (contact is volgens mij ook een basisbehoefte, maar tot daar). Ze mochten hen dus verschonen en eten geven. Elk kind is gestorven binnen het jaar. Een ander experiment dat aantoont dat warmte/contact.. belangrijk is: Een groep jonge aapjes werden weggenomen van hun moeder. In de kooi werd een metalen aap geplaatst met melk en een aap (ook namaak) die geen melk gaf, maar wel zacht was. Elk aapje koos voor de zachte aap. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[column] Contact! Verwijderd | 11 | 20-04-2006 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft contact met ex vriendin dreadlocks | 10 | 16-01-2003 12:29 | |
Liefde & Relatie |
Geen contact meer met iemand willen hebben, hoe zeg je dat subtiel? Quiana | 8 | 14-10-2002 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Psychologie |
Misantropie (afkeer van mensen) Verwijderd | 58 | 06-06-2002 07:32 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |