Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Product. Product is klinisch, en niet vanuit het hart. Muziek is een gevoel dat echtheid moet bevatten, een zeker gevoel en toewijding, wat ik absoluut mis. Ik kan niet tegen zulke mensen. wat een vooroordelen trouwens. Metal-Alto's. Ben jij dan een zelf-overschattende popfan? Ga dan maar naar marco borsato luisteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, ik mis K-Otic niet. Dat komt ook omdat er ene chantal6 op het forum zit die d'r Stefan fansite promoot. |
![]() |
||
Citaat:
het zit allemaal goed in elkaar, en klinkt wel goed hoor. maar het is mijn muziek niet ![]() |
![]() |
|
K-Otic was een PUUR comercieel gebeuren. Ik werd er misselijk van toen al die jochies in die reality show sterren werden en toen meteen een hit scoorden.
Idols is ook zo'n zielige iets. "Kom, laten we met z'n allen de natie gaan uitkammen om de volgende slachtoffer van de music business te vinden" YAY!!! tsss... ik mis ze als kiespijn
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
moet wel zeggen dat ik ergens nog een cd van ze heb liggen tussen de puinhoop... zonde van me geld *jank* maar ik mis ze dus niet. ennuh topicstarter:' Houdoe! ' brabander ofzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik miste ze heel even, toen ik niet zoveel gebrande cd'tjes meer verkocht en m'n handel drijgde in te storten. Nu is Idols er, een goede vervanging. Verkoopt ook geweldig!
En u serieus, eerst was ik blij dat de wereld er van verlost werd. Maarja ze verzinnen toch steeds iets nieuws dus maakt het niet zoveel uit. Als het ene groepje vergaat komt het andere op. Zo komt de top 40 nooit een stap verder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() K-otic SUX maar goed... het is dood... dus ikke blij ![]()
|
![]() |
|
|