Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 19:44
Pluiz
Pluiz is offline
30 Mei vertrek ik een week naar Spanje toe... maar op diezelfde dag heb ik een jaar met me vriendje. Het probleem is, in Spanje loopt meer als 1 lekkere jongen rond. En ik weet niet zo zeker of ik daar wel vanaf kan blijven. (lekkere Spanish boyz).
Maar jah, ik ben nog jong... maar als ik het doe komt me vriend er tog niet achter, dat is ook wel zo. MAAR we hebben wel weer een jaar iets en dat wil ik ook niet zomaar vergooien!!!

!... HeLp ...!
Oud 13-05-2003, 19:45
Verwijderd
jah laat je gewoon niet verlijden.. simpel.. en als je 't wel laat gebeure vink je een trut
Oud 13-05-2003, 19:48
Pluiz
Pluiz is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 13-05-2003 @ 20:45:
jah laat je gewoon niet verlijden.. simpel.. en als je 't wel laat gebeure vink je een trut
hihiii... okeej dan!
Oud 13-05-2003, 19:49
Verwijderd

sorry 'k kon 't nie late
Oud 13-05-2003, 19:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 13-05-2003 @ 19:45:
mee eens, wees een beetje sterk zeg! Je hebt al een jaar met hem, hou je nou van hem of ven je zo oppervlakkig dat je het met iedereen wel wil doen...?
Oud 13-05-2003, 19:50
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Pluiz schreef op 13-05-2003 @ 20:44:
Het probleem is, in Spanje loopt meer als 1 lekkere jongen rond. En ik weet niet zo zeker of ik daar wel vanaf kan blijven. (lekkere Spanish boyz).
Nou, als je zo al begint...

Citaat:

Maar jah, ik ben nog jong... maar als ik het doe komt me vriend er tog niet achter, dat is ook wel zo. MAAR we hebben wel weer een jaar iets en dat wil ik ook niet zomaar vergooien!!!

!... HeLp ...!
Je gaat er al bijna van uit dat je vreemdgaat. En dan wou je nog liegen tegen je vriend ook...
Oud 13-05-2003, 19:51
bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-05-2003 @ 09:49:
mee eens, wees een beetje sterk zeg! Je hebt al een jaar met hem, hou je nou van hem of ven je zo oppervlakkig dat je het met iedereen wel wil doen...?
Ook mee eens. Jemig, dat je er nu al zo over denkt vind ik al erg, laat staan het vreemd gaan zelf
Oud 13-05-2003, 19:51
Thomas
Thomas is offline
Het feit dat je daar al over nadenkt maakt jou een loser eerste klas. Tjezus zeg, als je vreemd wilt gaan maak het dan eerst uit dan is het iig nog legaal. Jij bent zwak en daar laat ik het voorlopig bij.
Oud 13-05-2003, 19:53
Pluiz
Pluiz is offline
WhAtEvAh
Oud 13-05-2003, 19:54
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
Pluiz schreef op 13-05-2003 @ 20:53:
WhAtEvAh
Oud 13-05-2003, 19:54
Verwijderd
god 't is ook nog een breezahslet...

slotje
Oud 13-05-2003, 20:15
Verwijderd
Je moet gewoon dood als je vreemdgaat.
Oud 13-05-2003, 20:23
Denise84
Denise84 is offline
Hahaha, dit gaat dus nergens over.. "dilemma"

Dat je er nu al over na gaat denken of je dan wel of niet vreemd zal gaan Dat doe je toch gewoon niet! "Ik weet niet of ik er vanaf kan blijven, lekkere Spaanse jongens, mijn vriend komt er toch niet achter", wat een verschrikkelijke zin.
Maak het maar gewoon uit met je vriend, dat jaar stelt blijkbaar toch weinig voor, anders denk je er nu niet over na en kun je je best inhouden op vakantie.

Doe eens niet zo dom, je gaat hier toch geen dilemma van maken Als je niet gewoon aan je vriend kan blijven denken als je een weekje (een weekje!!) weg bent
Oud 13-05-2003, 20:29
DutchGirl
DutchGirl is offline
niet vreemdgaan anders ben je een HOER!

(ik vind je nu al een hoer alleen al omdat je zo GAAR en SCHAAPACHTIG nadenkt", "misschien ga ik vreemd, SJEEZUS doh")
Oud 13-05-2003, 20:33
Veenbes
Veenbes is offline
Sorry maar wat stelt die relatie van jullie voor als je bang bent dat je niet van andere jongens af kunt blijven...? Lekkere verliefdheid.
Oud 13-05-2003, 20:58
Qimm
Qimm is offline
Oplossing aangeboden: Maak het uit met je vriend omdat je je toch niet in kan houden, en pak zo veel mogelijk van die lekkere spaanse ventjes!

PaRtY! GeNiEt NiEt MeT MaTe

*note: jeeeez wat typt dat irritant *
Oud 13-05-2003, 21:15
marlies
marlies is offline
Ik zie het dillema niet. Als je bang bent om vreemd te gaan, waarom heb je dan een jaar met deze jongen?

Als je iets anders wilt, maak het dan effe uit ofzo
Oud 13-05-2003, 21:57
Verwijderd
Citaat:
WhAtEvAh
Dit woord zegt genoeg mensen
Oud 13-05-2003, 22:02
Verwijderd
slotje
Oud 13-05-2003, 22:04
Megadeth
Megadeth is offline
Echt fucking weaak wa.. je ziet ook direct wat voor type je bent.. en m'n vermoedens werden (helaas) bevestigd door de foto's in je album.

Veel plezier in Spanje...
Oud 13-05-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 13-05-2003 @ 21:23:
Hahaha, dit gaat dus nergens over.. "dilemma"

Dat je er nu al over na gaat denken of je dan wel of niet vreemd zal gaan Dat doe je toch gewoon niet! "Ik weet niet of ik er vanaf kan blijven, lekkere Spaanse jongens, mijn vriend komt er toch niet achter", wat een verschrikkelijke zin.
Maak het maar gewoon uit met je vriend, dat jaar stelt blijkbaar toch weinig voor, anders denk je er nu niet over na en kun je je best inhouden op vakantie.

Doe eens niet zo dom, je gaat hier toch geen dilemma van maken Als je niet gewoon aan je vriend kan blijven denken als je een weekje (een weekje!!) weg bent
hier sluit ik me bij aan
Oud 14-05-2003, 00:04
Verwijderd
Ik ben heel erg blij dat ik je vriendje niet ben. En dan heb ik het niet over je uiterlijk, want daar is niets mis mee. Je moet er toch niet aan denken dat je een jaar!! een partner hebt (in de huidige maatschappij van weken en maanden is dat bijna een eeuwigheid) en dat je dan op je vakantie je hormonen niet in bedwang kan houden. Nou sorry hoor, maar als je niet vreemdgaan niet vanzelfsprekend vind in een relatie dan verdien je gewoon geen leuk vriendje. Wat wil je nou eigenlijk??
Oud 14-05-2003, 07:25
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Sorry maar die jongen verdient gewoon veel beter dan jou.... Ga jij toch ff lekker alle jongens nemen die je wilt maar maak het dan uit. Ik heb gewoon medelijden met die jongen en ik hoop dat het snel uitgaat.

btw al had je geen jaar met em wat heeft dat met je vakantie te maken. Ja ik heb een jaar dus de kans dat ik vreemdga is groot.
Sorry hoor triest.
Oud 14-05-2003, 07:34
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou,als ik iemand zoals jij in et echt kende, haar hoogstwaarschijnlijk een slet noemen. Jij gaat nu alvast zitten bedenken dat je vreemd gaat., je plant het bijna. Dat is toch niet normaal.

Je moet gewoon niet vreemdgaan, maar als ik het zo hoor zit dat er niet in. Als je nog iets met je vriendje wil doen moet je het snel doen, denk namelijk dat het vrij snel uit gaat na je vakantie.
Veel plezier!
Oud 14-05-2003, 08:31
Optima
Optima is offline
lieve meid

sommige mensen zijn 20 jaar met elkaar getrouwd en gaan scheiden, dan gooien ze in princiepe toch ook 20 jaar weg?

zo werkt het niet, misschien gooi jij wel een jaar weg door het NIET met hem uit te maken. Je moet je nooit in een relatie binden p de tijd dat je bij elkaar bent.
Oud 14-05-2003, 08:33
Hukkie
Hukkie is offline
1. als je geen commentaar wilt op je belachelijke uitspattingen, post hier dan ook geen (zwaar achterlijk) topic, wat doe je in hemelsnaam op een forum als je niet tegen kritiek kunt en alleen hoort wat je wilt horen..?!
2. verlos 'je vriend' uit zijn lijden en maak het uit, ga SOA's uitwisselen in Spanje en stap de peter Langhoutbus in met een alcoholvergiftiging, nog een prettig leven schat.
Oud 14-05-2003, 08:47
Verwijderd
ze is nog een naamgenootje van mij ook aaaaaaaaaah
Oud 14-05-2003, 08:53
Verwijderd
Citaat:
ik ben T@M@R@ schreef op 14-05-2003 @ 09:47:
ze is nog een naamgenootje van mij ook aaaaaaaaaah
en bovendien staat in d'r cu2 dat ze vrijgezel is... laatst gewijzigd op 29-04-2003... ik weet het niet hoor.....
Oud 14-05-2003, 09:13
Verwijderd
Citaat:
30 Mei vertrek ik een week naar Spanje toe... maar op diezelfde dag heb ik een jaar met me vriendje. Het probleem is, in Spanje loopt meer als 1 lekkere jongen rond. En ik weet niet zo zeker of ik daar wel vanaf kan blijven. (lekkere Spanish boyz).

!... HeLp ...!
echte liefde... dat zie je meteen...
Oud 14-05-2003, 10:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Het probleem is, in Spanje loopt meer als 1 lekkere jongen rond. En ik weet niet zo zeker of ik daar wel vanaf kan blijven. (lekkere Spanish boyz).
En wie zegt jou dat ze aan jóu willen zitten
Oud 14-05-2003, 11:35
Verwijderd
Wat gaat iedereen nou zwaar moralistisch doen

we zijn (bijna) allemaal nog jong

En of er op onze leeftijd nou echt al sprake is van een serieuse relatie!?!?! Ik bedoel in vele gevallen waarschijnlijk wel, maar ik vind het ook niet zo gek dat je er een beetje aan gaat twijfelen!

Maar toch een relatie van een jaar is misschien zonde om weg te gooien voor een leuke avond, dus ik zou zeggen als je het doet denk er dan toch heel goed overna.

Ik zou er trouwens niet over liegen tegen je vriend!
Oud 14-05-2003, 12:00
hajo
hajo is offline
Kom op zeg?! Net of die relatie die ze nu heeft ook maar enige kans maakt (met haar instelling)!!!. Volgens mij is ze het verplicht jegens haar vriend om het gewoon uit te maken, want dit is gewoon sneu voor hem. Denkt ie een leuke vriendin te hebben, loopt ze een beetje af te wegen wat ze liever heeft: een one night stand met een Spanjaard of het veder bouwen van een relatie die al een jaar duurt?? Dat is toch geen serieuse afweging waard... Ik heb echt medelijden met de "hem" in het verhaal.
Oud 14-05-2003, 14:08
Gwinnie
Gwinnie is offline
wel is over nagedacht om t uit te maken?
als je er al vanuit gaat dat je vreemgaat en ook nog tegen m wil liegen....

ik bedoel: als ik een vriend had zou ik misschien ook wel in de verleiding komen om..... maar doen? NO WAY!!
Oud 14-05-2003, 15:14
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
WhAtEvAh

Boeiend, ik ben dan ook een Breezahslet of zoiets, heb ook strakke truitjes+broeken. so what?
God als dr een gothic is die een bepaald "gothics woord" uitspreekt, zeggen jullie toch ook niet gelijk van: O MY GOD! een gothix uitspraak..

...slotje...

Maar goed..

Ff on topic, meis als je t niet kunt uithouden met al die spaanse lui om je kont, uitmaken, en zoveel pakken als je maar pakken kunt??!
Is alleen maar lullig voor je vriend..
En ik vind het dan ook geen goede relatie, voor mij mogen ze 10000 kanjers voor me zetten, kies voor me vriend...

WHATEVAH!!

Liefs Angela
Oud 14-05-2003, 15:17
Verwijderd
Iemand die de uitdrukking 'lekkere spanish boyz' gebruikt is überhaupt ontoerekeningsvatbaar.
Oud 14-05-2003, 15:19
Verwijderd
ik denk dat sweet dreams wel een beetje gelijk hebt. Zodra je serieus begint te denken dat je je niet in kan houden als er andere jongens zijn, geef je al aan dat je niet (meer) van je vriend houdt. Uitmaken.
Oud 14-05-2003, 15:30
Verwijderd
*heel diepe zucht* Zijn dit nou allemaal trolls of bestaan zulke mensen écht?
Oud 14-05-2003, 15:32
Loezzel
Loezzel is offline
Muwahaha, ze durft niet eens meer te reageren
Oud 14-05-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-05-2003 @ 16:30:
*heel diepe zucht* Zijn dit nou allemaal trolls of bestaan zulke mensen écht?
ehh... Morgan? Ik vrees dat ze toch echt bestaan... sorry!

Oud 14-05-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-05-2003 @ 16:35:
ehh... Morgan? Ik vrees dat ze toch echt bestaan... sorry!

*schudt het hoofd* Waar moet het toch heen met deze wereld.
Oud 14-05-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-05-2003 @ 17:46:
*schudt het hoofd* Waar moet het toch heen met deze wereld.
... kweenie...
Oud 14-05-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:

!... HeLp ...!
Het gaat je er alleen maar om dat als jij dat doet en hij er toch achter mocht komen de verkering uit is? Heb jij dan geen geweten?! Heb eens een ruggegraat zeg.
Oud 15-05-2003, 09:31
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 14-05-2003 @ 16:14:
"gothics woord"

Verlicht mij!
Oud 15-05-2003, 09:43
Verwijderd
Dilemma = moeilijke keuze tussen twee dingen
De twee dingen zijn:

- Hersenloos vreemdgaan en je relatie van een jaar kwijtraken
- Je ietwat inhouden zodat je niet vreemdgaat, en je relatie van een jaar niet kwijtraken

Moeilijke keuze?
Oud 15-05-2003, 09:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tjonge jonge, is het nou echt zo moeilijk om alleen naar die jongens te kijken?? ik vind het zeker al triest dat je zegt dat je vriend er toch niet achter komt. zo denk je gewoon niet!
wees óf eerlijk óf doe helemaal niets. en als je er zoveel moeite mee hebt, hou je dan nog wel van hem? iig genoeg om verder met hem te gaan? want zo klinkt het niet. dan kan je het net zo goed voor dat je op vakantie gaat uit maken.
Oud 16-05-2003, 20:56
Verwijderd
naja je geeft al zelf het antwoord... als je niet wil dat je hem kwijtraakt moet je gewoon niet vreemdgaan. het is best wel een lage streek en je4 ben erg slap als je de verlijding niet kan weerstaan...

veel plezier op vakantie!!
Oud 12-06-2003, 21:34
Megadeth
Megadeth is offline
en nog bonkt?
Oud 12-06-2003, 21:37
Maddan
Maddan is offline
erhm.. vreemdgaan is klote (heeft ervaring mee, nou ja niet met zelf doen)

doe het niet

mijn vriendin gaat ook 2 en een halve week naar mallorca over een maand, dan hebben we bijna 5 maanden

beter is zij niet zo gek als jou

ik denk van niet

maja ze kan er altijd ook over liegen

grr hierdoor ga ik erger twijfelen
Oud 12-06-2003, 22:10
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Wawl schreef op 13-05-2003 @ 20:51:
Het feit dat je daar al over nadenkt maakt jou een loser eerste klas. Tjezus zeg, als je vreemd wilt gaan maak het dan eerst uit dan is het iig nog legaal. Jij bent zwak en daar laat ik het voorlopig bij.
_helemaal_ mee eens....als jij zo denkt, dan ...naja breezermutsen
Oud 12-06-2003, 22:10
Verwijderd
hallooo, je hebt een jaar een vriend, vervolgens ga je naar spanje, en ga je al bedenken dat je dr misschien niet vanaf kan blijven... lekkere vriendin ben jij...
laat je vriend het maar niet lezen, daarbij vind ik het gewoon dom als je ee relatie van een jaar vergooit voor en spanjaard waar je misschien een keer mee zoent, en dan niets meer
voor die spanjaard ben je dan toch een meer op zijn lijst en niets meer, klinkt heel hard, maar 9 van de 10 keer werkt het zo... fransen zijn namelijk hetzelfde verhaal...

ik zou me gewoon inhouden en allen neigingen bewaren voor je vriend als je terug komt en dan hem doodzoenen ofzo...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten