Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hahaha, dit gaat dus nergens over.. "dilemma"
![]() Dat je er nu al over na gaat denken of je dan wel of niet vreemd zal gaan ![]() Maak het maar gewoon uit met je vriend, dat jaar stelt blijkbaar toch weinig voor, anders denk je er nu niet over na en kun je je best inhouden op vakantie. Doe eens niet zo dom, je gaat hier toch geen dilemma van maken ![]() ![]()
|
Oplossing aangeboden: Maak het uit met je vriend omdat je je toch niet in kan houden, en pak zo veel mogelijk van die lekkere spaanse ventjes!
PaRtY! GeNiEt NiEt MeT MaTe *note: jeeeez wat typt dat irritant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben heel erg blij dat ik je vriendje niet ben. En dan heb ik het niet over je uiterlijk, want daar is niets mis mee. Je moet er toch niet aan denken dat je een jaar!! een partner hebt (in de huidige maatschappij van weken en maanden is dat bijna een eeuwigheid) en dat je dan op je vakantie je hormonen niet in bedwang kan houden. Nou sorry hoor, maar als je niet vreemdgaan niet vanzelfsprekend vind in een relatie dan verdien je gewoon geen leuk vriendje. Wat wil je nou eigenlijk??
|
![]() |
|
Sorry maar die jongen verdient gewoon veel beter dan jou.... Ga jij toch ff lekker alle jongens nemen die je wilt maar maak het dan uit. Ik heb gewoon medelijden met die jongen en ik hoop dat het snel uitgaat.
btw al had je geen jaar met em wat heeft dat met je vakantie te maken. Ja ik heb een jaar dus de kans dat ik vreemdga is groot. Sorry hoor triest. |
![]() |
|
Ik zou,als ik iemand zoals jij in et echt kende, haar hoogstwaarschijnlijk een slet noemen. Jij gaat nu alvast zitten bedenken dat je vreemd gaat., je plant het bijna. Dat is toch niet normaal.
Je moet gewoon niet vreemdgaan, maar als ik het zo hoor zit dat er niet in. Als je nog iets met je vriendje wil doen moet je het snel doen, denk namelijk dat het vrij snel uit gaat na je vakantie. Veel plezier!
|
lieve meid
sommige mensen zijn 20 jaar met elkaar getrouwd en gaan scheiden, dan gooien ze in princiepe toch ook 20 jaar weg? zo werkt het niet, misschien gooi jij wel een jaar weg door het NIET met hem uit te maken. Je moet je nooit in een relatie binden p de tijd dat je bij elkaar bent.
|
![]() |
|
1. als je geen commentaar wilt op je belachelijke uitspattingen, post hier dan ook geen (zwaar achterlijk) topic, wat doe je in hemelsnaam op een forum als je niet tegen kritiek kunt en alleen hoort wat je wilt horen..?!
![]() 2. verlos 'je vriend' uit zijn lijden en maak het uit, ga SOA's uitwisselen in Spanje en stap de peter Langhoutbus in met een alcoholvergiftiging, nog een prettig leven schat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat gaat iedereen nou zwaar moralistisch doen
we zijn (bijna) allemaal nog jong En of er op onze leeftijd nou echt al sprake is van een serieuse relatie!?!?! Ik bedoel in vele gevallen waarschijnlijk wel, maar ik vind het ook niet zo gek dat je er een beetje aan gaat twijfelen! Maar toch een relatie van een jaar is misschien zonde om weg te gooien voor een leuke avond, dus ik zou zeggen als je het doet denk er dan toch heel goed overna. Ik zou er trouwens niet over liegen tegen je vriend! |
![]() |
|
Kom op zeg?! Net of die relatie die ze nu heeft ook maar enige kans maakt (met haar instelling)!!!. Volgens mij is ze het verplicht jegens haar vriend om het gewoon uit te maken, want dit is gewoon sneu voor hem. Denkt ie een leuke vriendin te hebben, loopt ze een beetje af te wegen wat ze liever heeft: een one night stand met een Spanjaard of het veder bouwen van een relatie die al een jaar duurt?? Dat is toch geen serieuse afweging waard... Ik heb echt medelijden met de "hem" in het verhaal.
||
Citaat:
Boeiend, ik ben dan ook een Breezahslet of zoiets, heb ook strakke truitjes+broeken. so what? ![]() God als dr een gothic is die een bepaald "gothics woord" uitspreekt, zeggen jullie toch ook niet gelijk van: O MY GOD! een gothix uitspraak.. ...slotje... ![]() Maar goed.. Ff on topic, meis als je t niet kunt uithouden met al die spaanse lui om je kont, uitmaken, en zoveel pakken als je maar pakken kunt??! Is alleen maar lullig voor je vriend.. En ik vind het dan ook geen goede relatie, voor mij mogen ze 10000 kanjers voor me zetten, kies voor me vriend... WHATEVAH!! ![]() ![]() Liefs Angela
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tjonge jonge, is het nou echt zo moeilijk om alleen naar die jongens te kijken?? ik vind het zeker al triest dat je zegt dat je vriend er toch niet achter komt. zo denk je gewoon niet!
wees óf eerlijk óf doe helemaal niets. en als je er zoveel moeite mee hebt, hou je dan nog wel van hem? iig genoeg om verder met hem te gaan? want zo klinkt het niet. dan kan je het net zo goed voor dat je op vakantie gaat uit maken. |
![]() |
|
erhm.. vreemdgaan is klote (heeft ervaring mee, nou ja niet met zelf doen)
doe het niet mijn vriendin gaat ook 2 en een halve week naar mallorca over een maand, dan hebben we bijna 5 maanden beter is zij niet zo gek als jou ik denk van niet maja ze kan er altijd ook over liegen grr hierdoor ga ik erger twijfelen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hallooo, je hebt een jaar een vriend, vervolgens ga je naar spanje, en ga je al bedenken dat je dr misschien niet vanaf kan blijven... lekkere vriendin ben jij...
laat je vriend het maar niet lezen, daarbij vind ik het gewoon dom als je ee relatie van een jaar vergooit voor en spanjaard waar je misschien een keer mee zoent, en dan niets meer voor die spanjaard ben je dan toch een meer op zijn lijst en niets meer, klinkt heel hard, maar 9 van de 10 keer werkt het zo... fransen zijn namelijk hetzelfde verhaal... ik zou me gewoon inhouden en allen neigingen bewaren voor je vriend als je terug komt en dan hem doodzoenen ofzo... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|