![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou Vitesse is gered, persoonlijk vind ik dat Vitesse ook gewoon in de eredivisie hoort! Maar het bestuur moet opstappen... persoonlijk zou het me niet verbazen als Karel Aalbers terugkomt, wat vinden jullie? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zulke problemen zie je als club toch ook al aankomen? Waar begin je dan niet te bezuinigen als je al 1 miljoen schuld hebt ![]() Ik vind het ook fout van wat de gemeentes nu doen. Arnhem staat garant voor 30 miljoen euro, en Maastricht weigerde om slechts 2 miljoen (rond dat bedrag, weet het niet meer precies) uit te trekken om MVV te redden. Dat is toch erg oneerlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Jij aanbidt de man rechts zeker: ![]()
|
Tja, als de inwoners van Arnhem het goed vinden dat met hun geld de voetbalclub gered wordt, is dat allemaal goed zeker? En anders moeten ze bij de volgende gemeenteraadsverkiezing, die huidige beleid maar afstraffen.
Daarbij, bij mijn weten is dit tegen de europese regels van eerlijke concurrentie (de reden waarom dit in BE verboden is). Andere clubs (nouja, je kan ze in NL nog op 1 hand tellen) moeten het reden met geld van sponsers ed, de concurrent gaat eventjes bij suikeroompje "de stad" langs. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zoals te lezen is gaat 5,4 miljoen euro naar Vitesse, de rest gaat naar stadion Gelredome. Ik als Vitesse-supporter vind het goed dat de club gered is alleen de bedragen zijn wel abnormaal. Nu maar hopen dat vitesse een licentie krijgt en binnen nu en 5 jaar weer helemaal gezond is.
|
![]() |
Het is al weer de zoveelste keer dat deze ballenclub gered wordt van de ondergang,volgend jaar zitten ze weer met hetzelfde probleem,Vitesse had gestrafd moeten worden voor het wanbeleid,de enige gerechtigheid is dat de KNVB hier wat an doet,laat ze met 10 punten in mindering beginnen of zo,dan zorgen ze wel dat de financien in orde zijn
|
![]() |
|
![]() |
Ja idd dat vind ik nou ook. Staat er zo'n lullig gelredoompje dat ook de gemeente veel geld heeft gekost, meteen vitesse eruit mieteren. Moet kunnen toch? Tina Turner staat vast te trappelen om elke week te komen zingen in MEGAstad Arnhem.
Het is belachelijk dat de gemeente niet eerder heeft ingegrepen in de tijd van karel. Nu zullen ze ook de consequenties moeten dragen |
![]() |
|
![]() |
Eindelijk mensen die het met me eens zijn,niet alleen de gemeente Arnhem heeft er veel geld in zitten maar ook provincie Gelderland.
Je zult idd maar in Arnhem wonen en bij een vereniging zitten die weer geen subsidie krijgt,maar je ziet dus wel dat er weer 30 miljoen naar Vitesse gaat, |
![]() |
||
Citaat:
Dus geen Aalbers die wil voetballen in de IKEA waar je niet mag roken en waar meer zakenlieden en gezinnen op de tribunes zitten dan voetbalsupporters. Waar is de tijd gebleven van Vitesse uit (‘het uitvak ontploft!’) op Monikkenhuizen of FC Wageningen uit op de fiets… Vitesse is geen club, geef dat geld aan iets nuttigs en niet aan een ziek bedrijf. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ffs een vraagie: stel dat er een aantal clubs zoveel financiele problemen hebben dat ze geen licentie krijgen voor het volgende seizoen. Wat gebeurt er dan? Als er dan bijvoorbeeld 4 van de totodivisie naar de eredivisie komen, dan zitten er nog maar 15 teams in de toto (incl. AGOVV). Lijkt me nogal verrot... wat gebeurt er dan precies? extra amateurploegen de totodivisie in, zoals Omniworld?
|
![]() |
||
Citaat:
Dat denk ik eerlijk gezegd niet, gezien de veiligheidsmaatregelen waar je je aan moet houden, er zijn niet veel amateurclubs die bijvoorbeeld zoveel politie op de been kunnen brengen en ze hebben bovendien niet het vereiste stadion met alle veiligheid etc.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten X Stom Konijn | 500 | 03-02-2007 12:03 | |