Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn (ex)vriend en ik hebben vandaag besloten om er een punt achter te zetten, omdat het al langer niet lekker liep. Wat die ander betreft, hij was wat ik mistte in mijn vriend. En dat was meer lust dan iets anders. Duzz ik ben er nu wel een beetje uit met mijn gevoelens.
Kuzz Kleintje |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik denk wel dat je verliefd kunt worden/zijn op meerdere mensen, maar niet altijd ben je dat ook.. Ik denk dat je het tegen je vriend moet zeggen en er gewoon over moet praten, gewoon zeggn dat je wel van hem houd, maar dat je het idee hebt dat je ook van iemand aneders houd, als ie n btje van je houd snapt ie t wel of/en kan/gaat hij er iig met je ovr pratn enzow.. Ik denk dat je t beste eerlijk kan zijn gewoon, of anders met n vriendin hierover praten. Liefs, Sara.
|
tja als je ze allebei leuk vind, dan vind je ze dus allebei niet leuk genoeg, anders zou je er wel eentje leuker vinden dan de ander (denk ik)
Hoe je in zo'n situatie terecht komt? geen idee.. En wat je er nu mee aanmoet is natuurlijk aan jou zelf... Wat vind je zelf; vind jij je vriend nog wel echt leuk? Of vind je die andere jongen misschien leuker? Het is aan jou om te beslissen wat je doet, maar persoonlijk zou ik het wel tegen je vriend vertellen..
||
Citaat:
Ik denk niet dat je op 2 mensen verliefd kan zijn.. gewoon allebei erg leuk en evt aangetrokken voelen tot.. maar niet verliefd op 2. Maarja.. kan soms zo wel lijken moet ik je zeggen ![]()
|
![]() |
mensen, dit verschijnsel heet "Polyamory".
het kan. het kan heel kut zijn, maar het kan ook heel goed werken... |
![]() |
|
tuurlijk kan dat niet, je kan niet 2 personen tegelijk even leuk vinden, en zeker niet op 2 personen tegelijk verliefd zijn, onmogelijk, volgens mij vind je de 1 leuk en ben je op de ander verliefd maar op 2 mensen verliefd lijkt me erg onmogelijk...
|
![]() |
hoezo? als je een onwijze Iron Maiden fan bent, kun je alsnog een fanatieke New Order volgeling zijn?
liefde is niet een zaak van 'vol is vol'. het is mischien zo dat mensen vaak monomaan obsessief worden over 1 persoon, maar ik heb dat toevallig niet. maarja, ik ben dan ook 'anders' ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|