![]() |
|
Verwijderd
|
programma:
12.30-13.15u. E-M-P-T-Y tussenact: demonstratie streetdance 13.45-14.30u. Tuna tussenact: demonstratie streetdance 15.00-15.45u. Eleven tussenact: workshop salsa dansen 16.30-17.15u. Mendoza Dance Parti tussenact: workshop salsa dansen 18.00-19.00u. Soundsurfer tussenact 1: demonstratie J-dance tussenact 2: Djembé-workshop 20.00-21.00u. Rubber 21.30-22.55u. Pater Moeskroen Nou Escapism de gitarist/zanger is van de band E-M-P-T-Y vroeg ik mij af wie er zin hebben om te komen om E-M-P-T-Y aan te moedigen?? Verder stond er nog dit stukje op de site van het EPOP FESTIVAL..... Twee leden van E-M-P-T-Y onderbreken Werchter voor Epop (18-6-2003) Twee leden van de Haarlemse band E-M-P-T-Y (www.e-m-p-t-y.com) worden 28 juni geroemd als ware muzikale helden. Waarom? Ze zullen hun bezoek aan het populaire Belgische rockfestival Werchter (www.rockwerchter.be) onderbreken om 28 juni als eerste act op Epop te staan. Wat deze onderbreking precies inhoudt voor dit illustere duo? Vrijdag feesten en talloze bandjes bekijken, zaterdagochtend zeer vroeg met een kater en gehoorbeschadiging uit een slonzig koepeltentje rollen, gas geven naar de Veluwe, zelf rocken in het Loeffpark in Epe en vervolgens zo snel mogelijk weer terug naar België! Hoezo alles over hebben voor muziek? De Epop-organisatie kan niets anders dan diep respect voor deze actie opbrengen. Haha die sukkels vinden het belangrijker om op te treden dan met mij en iemand anders rond te banjeren op Werchter ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|