Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 12:30
zus en zo
zus en zo is offline
ok, je boeken moet je terugbrengen, maar wat doe je met de dingen die je mag houden?

mn economie lesbrieven mag ik houden, maar ik denk dat ik ze ritueel verbrand ofzo
de meeste aantekeningen gooi ik weg...
maar ik had b.v. nog een syllabus over filosofie, dat vind ik leuk om te bewaren, net als de syllabus over het onstaan van het paleis op de dam...
en ik vind het leuk om dat boekje over Rusland (onderwerp Geschiedenis) te bewaren.
maar het meeste gaat toch wel de prullenbak in.
Oud 12-06-2003, 12:42
brynn
brynn is offline
filosofie teksten bewaar ik, een paar boekjes van biologie ook, en daarnaast heb ik mn literatuurboek dubbel (de uitgifte bij ons op school is niet zo bijster goed geregeld) en denk dat ik die ook maar thuis hou. net als een dubbele biodata. (ik ben zooo rebels. maar aan de andere kant ik betaal al 3 jaar veelsteveel ben ik pas achter gekomen, en ze worden toch niet gemist.) de rest gooi ik allemaal weg.
Oud 12-06-2003, 12:45
ringpower
ringpower is offline
als ik geslaagt ben dan smijt ik gewoon alles in een doos op zolder.......mn broertje doet ook havo dus hij kan het misschien nog wel gebruiken..
Oud 12-06-2003, 12:59
Verwijderd
Mja, geen idee eigenlijk... Pennen enzo bewaar ik natuurlijk, net zoals schrijfblokken... Maar de rest? Mja, ik laat ze wel staan, want opslagruimte heb ik niet... Maar ik doe er verder waarschijnlijk niets mee..
Oud 12-06-2003, 13:20
Ichonama
Ichonama is offline
De wisforta zal ik wel houden en verder zullen de boeken wel terug gaan. Hoewel ik misschien een van m'n voorraad nederlands boeken ook wel houd. En aantekeningen enzo bewaar ik wel denk ik, kan ik mooi in mn bureau laten zitten is verder toch buiten gebruik.
Oud 12-06-2003, 13:28
SpiritX
SpiritX is offline
Ritueel verbranden
Oud 12-06-2003, 13:28
brynn
brynn is offline
ohjah, ik heb drie wisforta's en dr kan dr best eentje terug. de rest is voor aan de vlag of voor als ik later nog eens zin heb in wiskunde. ik heb trouwens ook nog economieboeken die ik niet hoef in te leveren. miss is dat mooi openhaardspul.
Oud 12-06-2003, 13:43
@Moon
@Moon is offline
De meeste dingen zullen waarschijnlijk wel in de oud papier terecht komen, behalve aantekeningen van economie en M&O. Dat lijkt me toch wel handig aangezien ik de economische richting zal opgaan.
Oud 12-06-2003, 13:59
lucy48
lucy48 is offline
ik heb de proefwerken vanaf de eerste nog, dus ik denk wel dat ik alles zal bewaren, iig mn examens
Oud 12-06-2003, 14:00
Bruut
Bruut is offline
ik ga erover heen schijten, en dan de fik erin!
Oud 12-06-2003, 14:26
Verwijderd
ik gooi mn schriften ed weg denk ik en verder heb ik niet zoveel schoolspullen
Oud 12-06-2003, 14:41
Edithjuh
Edithjuh is offline
Ik bewaar alleen mn map en agenda. Is wel tof om daar later in terug te kijken
Oud 12-06-2003, 14:52
hajo
hajo is offline
ik heb van 8 jaar rotzooi staan (3 gigantische dozen vol met papier) en ik denk dat die allemaal heel snel eXiT gaan. Zal inderdaad wel rituele verbranding worden.
Oud 12-06-2003, 15:13
PardonMe
PardonMe is offline
boeken terug naar school
de rest; oud papier!
Oud 12-06-2003, 15:25
Verwijderd
Examenbundels en Samengevatboekjes bewaar ik, zeker die van Economie en M&O, omdat ik dat ga studeren. God weet wanneer die eens van pas komen, vooral samengevat.
Verder bewaar ik ook die katernen van de examenonderwerpen van geschiedenis, en de aantekeningen en dictaten van Economie.
Als laatste bewaar ik ook de originele examens, dat vind ik ook heel leuk om te bewaren.
Oud 12-06-2003, 16:39
joekeldoekel
joekeldoekel is offline
Ik ga echt niet al mijn verslagen enzo weggooien. Daar heb ik zoveel tijd aan besteed. Dat vind ik echt zonde.
Oud 12-06-2003, 16:50
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ik bewaar alles. Ik heb vrijwel alles wat ik ooit op school heb opgeschreven nog
Oud 12-06-2003, 18:39
JohnE
JohnE is offline
Gooi gewoon weg. Alleen al van het papier dat ik allemaal heb kan een heel bos blijven staan. DENK AAN DE NATUUR!

RECYCLEN ROELT
Oud 12-06-2003, 18:54
Iduna
Iduna is offline
Ik ben zo'n ik-kan-niks-weggooien-persoon dus ik denk dat alle zooi in dozen komt en vervolgens in de kast of schuur zullen staan.
Oud 12-06-2003, 20:54
Just-Rian
Just-Rian is offline
Examens bewaar ik.. alle werkboeken en schriften heb ik nonchalant in de oud-papier-bak gegooid.. lege schriften bewaar ik en agenda ook.
Oud 12-06-2003, 21:11
Winner
Winner is offline
Ik weet niet wat ik met mijn GR aan moet? Iemand die hem wil kopen (*25 euro*)?
Oud 13-06-2003, 18:13
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Weg ermee... ik wil voorlopig geen dossiers meer zien

Regels voor berichten