Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 20:37
l00k At Me
l00k At Me is offline
Nou vertel mij eens, want ik snap helemaal niks van vrouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 20:39
Verwijderd
Ze geven je veel aandacht en complimentjes, willen graag bij je zijn, zoeken contact, verkleinen de letterlijke afstand tussen jou en haar (komen dichterbij je staan / zitten / liggen etc)...

maar ik denk dat het voor iedereen wel anders is...Soms kan jet het ook aan de blik in de ogen zien...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:42
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Ze geven je veel aandacht en complimentjes, willen graag bij je zijn, zoeken contact, verkleinen de letterlijke afstand tussen jou en haar (komen dichterbij je staan / zitten / liggen etc)...
O als ze het zo doen dan ben ik er al uit.
Niemand vind mij leuk !
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:50
Another Way
Another Way is offline
ben jij soms een kloon van king112?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 20:51
Esmée
Esmée is offline
Dat zijn altijd van die domme vragen... zoals elk persoon anders in elkaar zit, zit ook elk meisje anders in elkaar, dat is toch logisch! Het ene meisje zal het duidelijk laten merken, het andere is verlegen en zal wachten op initiatief van de jongen. Als ze je daadwerkelijk leuk vindt merk je het vanzelf wel.
Oud 09-06-2003, 21:08
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Als ze je daadwerkelijk leuk vindt merk je het vanzelf wel.
Ze kijkt naar me, ze lacht naar me, ze praat met me.
Vind ze me duidelijk wat?

Citaat:
Another Way schreef op 09-06-2003 @ 21:50:
ben jij soms een kloon van king112?
nope!

Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:15
ABrules
ABrules is offline
mmmmz, op een of andere vage manier... komen meisjes wel zo dichtbij mij, maar als het dan zover is als er iets gebeurt... kunnen ze het opeens niet meer
zo al veel vriendschappen verloren... en die vriendschappen die blijven worden heeeeeeeel vaaaaaaag...

*zucht* dus verder dan leuk vinden zal het wel niet gaan...
Oud 09-06-2003, 21:45
CoolJessy
CoolJessy is offline
pwaah niet zo negatief allemaal..
hmm
als iemand veel kijkt en lacht zit t wel goed denk ik hoor...
Oud 09-06-2003, 21:51
Verwijderd
Het is niet overduidelijk, het kan ook vriendschappelijk zijn, verschilt per meisje.. Kijk anders even in het topic over verliefdheidsverschijnselen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 22:43
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
ABrules schreef op 09-06-2003 @ 22:15:
mmmmz, op een of andere vage manier... komen meisjes wel zo dichtbij mij, maar als het dan zover is als er iets gebeurt... kunnen ze het opeens niet meer
zo al veel vriendschappen verloren... en die vriendschappen die blijven worden heeeeeeeel vaaaaaaag...

*zucht* dus verder dan leuk vinden zal het wel niet gaan...
ik doe ook al poging in het guiness book of records te komen met het ik-vind-je-leuk-maar-jij-wil-alleen-goede-vrienden-zijn syndroom
Oud 09-06-2003, 23:02
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
CoolJessy schreef op 09-06-2003 @ 22:45:
pwaah niet zo negatief allemaal..
hmm
als iemand veel kijkt en lacht zit t wel goed denk ik hoor...
ja... was het maar zo simpel, maar je bent zelf een meisje... dus je zou op zn minste moeten weten hoe moeilijk die wel niet zijn dacht ik zo...
en als we negatief willen zijn, hebben we daar vast wel reden toe en zie ik niet in waarom jij zou kunnen bepalen dat dat niet zo is

hahaha... ja Jinx-Boy??? op hoeveel sta je dan al???
Oud 09-06-2003, 23:05
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
ABrules schreef op 10-06-2003 @ 00:02:
ja... was het maar zo simpel, maar je bent zelf een meisje... dus je zou op zn minste moeten weten hoe moeilijk die wel niet zijn dacht ik zo...
en als we negatief willen zijn, hebben we daar vast wel reden toe en zie ik niet in waarom jij zou kunnen bepalen dat dat niet zo is

hahaha... ja Jinx-Boy??? op hoeveel sta je dan al???
teveel
Oud 09-06-2003, 23:09
ABrules
ABrules is offline
ja... het is idd verrekte irritant... het is alsof het allemaal wel kan, dat het gevoel er wel is... maar dan is er iets... waarover ze gaan nadenken... ofzo... en er lijkt geen einde aan te komen...

leer je weer iemand anders kennen... gewoon met een open-mind begin je een vriendschap en dan gebeurt het ineens wordt je verliefd... en dan kan het weer niet... om een vage reden...

nooit geen duidelijkheid en dat is nog het ergste denk ik...
Oud 09-06-2003, 23:34
Tox
Tox is offline
hehe weet ik nie, leuk na ze lachen ofzo, maar als ik echt verliefd ben wordt ik meestal wel verlegen
Oud 10-06-2003, 07:42
damaetas
damaetas is offline
ik heb net een psych boek over mannen en vrouwen gedrag zitten lezen:
als een vrouw veel tegen je praat, dan mag ze je; zoniet heb je een probleem.

juah, dusseuh, veel andacht geven en zo af en toe nbtje aanraken en zo van die dingen.
Oud 10-06-2003, 08:16
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
leer je weer iemand anders kennen... gewoon met een open-mind begin je een vriendschap en dan gebeurt het ineens wordt je verliefd... en dan kan het weer niet... om een vage reden...
Komt me bekend voor.
Op de een of andere rede mislukt het altijd.

Citaat:
nooit geen duidelijkheid en dat is nog het ergste denk ik...
Inderdaad, daar moet jezelf naar vissen en hoe langer je daarmee wacht hoe erger je gevoel wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 08:40
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 09-06-2003 @ 21:39:

maar ik denk dat het voor iedereen wel anders is...Soms kan jet het ook aan de blik in de ogen zien...
dat DACHT ik oko ja

maar als ze je leuk vinden hoeft het nog niet zo te zijn dat ze ook wat met je willen
teminste in mijn geval niet blijkbaar
ze kunnen je nog zo leuk vinden enzow, maar ze weten soms niet wat ze wille..
vrouwen
Oud 10-06-2003, 08:59
Verwijderd
*reageert zonder andere posts gelezen te hebben*

ik word een beetje moe van dit soort topics..
Je kan toch wel voor jezelf bedenken dat dit per persoon verschilt? en per situatie ook?

*slaakt een zucht*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-06-2003 @ 09:59:

Je kan toch wel voor jezelf bedenken dat dit per persoon verschilt? en per situatie ook?

*slaakt een zucht*
Ja ok, maar als je nooit een vriend(in) hebt gehad, kan het best heel moeilijk zijn (zoals voor mij)

Oh ja, en ontopic:

Ik klets hem zo ongeveer de oren van z'n hoofd . Wil ik eigenlijk niet, omdat ik bang ben dat hij me zat wordt, maar ik kan er niets aan doen. En hou de stoel naast zijn vaste plek bezet zodat ik naast hem kan zitten , en kijk steeds als hij langs komt, maar zodra hij terugkijkt, ga ik een andere kant opkijken en probeer hem tijdens een gesprek steeds een tijdje aan te kijken, terwijl ik normaal als ik met iemand zit te praten alle kanten opkijk. (dit zijn zo ongeveer de verschijnselen die ik nu vertoon bij een bepaalde jongen )

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:24
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-06-2003 @ 09:59:

*slaakt een zucht*
wrom dit gezeur? Als iemand anders ergens "mee zit" en jij niet weet hoe dat is, maar het is wel een serieuze vraag wrom dan zo een reactie...

Natuurlijk reageerd iedereen anders, maar als sommige mensen (zoals ABgirl) zeggen wat hun "gedrag" is als ze verliefd zijn dan heeft hij daar al wat aan denk ik...

*diepe zucht*
Oud 11-06-2003, 10:43
Verwijderd
Als ze steeds naar je kijkt. Als ik iemand leuk vind en ik zie hem tijdens het uitgaan, dan hou ik 'm de hele tijd in de gaten. Ik wil dan zien of hij met andere meisjes klef doet, enz. En als ik hem even niet zie dan kijk ik de hele tijd zoekend rond.

Of bijvoorbeeld op school, als ik een jongen van school leuk vond. Dan zat ik ook steeds naar 'm te kijken en helaas vertelde ik altijd aan de verkeerde personen dat ik 'm leuk vond, waardoor de roddel zich al snel verspreidde..

En als ik met een jongen die ik leuk vind praat dan lach ik veel, probeer ik een beetje met 'm te flirten zeg maar. Ik kijk hem dan ook vaak aan, zoek steeds oogcontact.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:43
reelax
reelax is offline
Als ik een jongen NIET zo heel boeiend vind, ben ik heel bijdehand en flirterig, dan kan het me toch niet zoveel schelen wat ie van me vindt, en juist dan worden ze verliefd op me.... zucht.
Als ik een jongen wel leuk vind, word ik verlegen en zeg ik niet zo veel meer. Ik kijk wel veel naar hem, maar kijk weg als hij mijn richting opkijkt. Behalve als ik gedronken heb, dan heb ik meer lef! ;-)
Oud 11-06-2003, 15:22
#6 is offline
Als ik een jongen NIET zo heel boeiend vind, ben ik heel bijdehand en flirterig, dan kan het me toch niet zoveel schelen wat ie van me vindt, en juist dan worden ze verliefd op me.... zucht.
Als ik een jongen wel leuk vind, word ik verlegen en zeg ik niet zo veel meer. Ik kijk wel veel naar hem, maar kijk weg als hij mijn richting opkijkt. Behalve als ik gedronken heb, dan heb ik meer lef! ;-)

Dat ken ik
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:24
Gwinnie
Gwinnie is offline
iedereen reageert anders. ik ben aardig tegen die persoon, wil m aanraken maar durf niet. durf m niet lang aan te kijken. wil bij m zijn en toch weer niet, want: eng.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:27
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Of bijvoorbeeld op school, als ik een jongen van school leuk vond. Dan zat ik ook steeds naar 'm te kijken en helaas vertelde ik altijd aan de verkeerde personen dat ik 'm leuk vond, waardoor de roddel zich al snel verspreidde..
En als ik met een jongen die ik leuk vind praat dan lach ik veel, probeer ik een beetje met 'm te flirten zeg maar. Ik kijk hem dan ook vaak aan, zoek steeds oogcontact.
Dit deed zij duidelijk bij mij.
Ik zie haar alleen niet meer irl, maar op msn en daar is ze bijna nooit meer op.
En denk ik bij mijzelf, dat ze misschien net een vriend heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 18:26
Verwijderd
Nederlandse vrouwen zuigen gewoon over het algemeen, te arrogant. niet voor niets zoeken heel wat Nederlandse mannen een partner in Rusland e.d.

daar moet je het probleem zoeken, je zoekt niet goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:39
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
daar moet je het probleem zoeken, je zoekt niet goed genoeg
Op andere topics wordt gezegd dat je juist niet moet zoeken want dan lukt het niet.
En als je rustig afwacht zeggen ze dat je juist moet gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:07
king112
king112 is offline
Je moet niet alles vertrouwen.
wijfen doen bij mij net alsof ze mij leuk vinden totdat ik verliefd wordt en dan willen ze aandacht krijgen.
en ik zit met een vervelend gevoel omdat het alleen maar om de aandacht ging!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:28
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:07:
Je moet niet alles vertrouwen.
wijfen doen bij mij net alsof ze mij leuk vinden totdat ik verliefd wordt en dan willen ze aandacht krijgen.
en ik zit met een vervelend gevoel omdat het alleen maar om de aandacht ging!
Helaas heb je ook dit soort meisjes.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:39
DEChengst
DEChengst is offline
Als ze zeggen "Je zit op mijn stoel" dan is dat een aanwijzing dat ze je zien zitten
Oud 11-06-2003, 19:40
king112
king112 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-06-2003 @ 20:39:
Als ze zeggen "Je zit op mijn stoel" dan is dat een aanwijzing dat ze je zien zitten
Ah dan ben ik toch wel populair
hiep hiep hoera
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:47
Loezzel
Loezzel is offline
het enige wat ik hierop te melden heb:

Hoe veel topics staan hier nou op dit forum over dit onderwerp?
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem.
Je zult rustig af moeten wachten totdat jouw tijd komt.
Helaas is die er nog niet, dus niet zo wanhopig aub...
Oud 11-06-2003, 19:55
king112
king112 is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 11-06-2003 @ 20:47:
het enige wat ik hierop te melden heb:

Hoe veel topics staan hier nou op dit forum over dit onderwerp?
Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem.
Je zult rustig af moeten wachten totdat jouw tijd komt.
Helaas is die er nog niet, dus niet zo wanhopig aub...
het spijt mij zeer dat ik jullie ermee lastig val, maar het lukt me gewoon niet om zelfmoord te plegen!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:06
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
king112 schreef op 11-06-2003 @ 20:55:
het spijt mij zeer dat ik jullie ermee lastig val, maar het lukt me gewoon niet om zelfmoord te plegen!
Ik vind dat zo aanstellerig!
Het is toch te triest voor woorden dat je zelfmoord wilt plegen (dat wil je dus niet echt, anders had je het allang gedaan) omdat er geen meisjes voor je vallen (op DIT moment!!!)
Wacht nou gewoon rustig af jongen. Concentreer je op andere dingen. De liefde van je leven komt later wel...
Oud 11-06-2003, 20:39
Denise84
Denise84 is offline
O.a. aan iemands ogen, houding en manier van praten, kun je merken of iemand je leuk vind of niet.
Oud 11-06-2003, 20:50
de goeie fee
de goeie fee is offline
pwohpwohpwopwopwooohhh

ik laat nix merken
hard to get heet dat

en het werkt *grijns*
Oud 11-06-2003, 21:05
vixen
vixen is offline
veel kijken, veel lachen, sarcastisch doen. Hm, eigenlijk doe ik precies hetzelfde als altijd. Nouja, dan zal ik wel meer lachen en meer kijken en minder sarcastisch doen.
Oud 12-06-2003, 12:44
l00k At Me
l00k At Me is offline
Er zit een meisje naar me te lachen, te kijken met me te praten.
Maar toch is het nog een beetje onduidelijk, ik ben een beetje verlegen !
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:32
Verwijderd
ik wordt heel aanhankelijk,ga giegelen ipv gewoon lachen (alleen als ik iemand echt heel leuk vind anders niet)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:10
ABrules
ABrules is offline
oké dan dit??
wat is het als meisjes gaan zeggen van:

wauw, wat heb je blauwe ogen?

en je aankijken, lachen en niets zeggen??

en tijdens het praten... hun blik naar je kruis borst... en bovenarmen glijdt???

als ze tegen je aan komt staan... zegt van... wat ben je toch een leuke jongen!!! en dan langzaam steeds dichterbij komt?? wat betekent dat??

en dat ze tegen je aan komt staan en in je kont staat te knijpen?? wat betekent dat??

wat zouden jullie hier allemaal mee bedoelen?? dames??
Oud 12-06-2003, 14:13
PardonMe
PardonMe is offline
@ABrules; dat zou betekenen dat ik een jongen toch wel erg leuk vind, of ik ben stomdronken..
Oud 12-06-2003, 14:21
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 12-06-2003 @ 15:13:
@ABrules; dat zou betekenen dat ik een jongen toch wel erg leuk vind, of ik ben stomdronken..

mmmz... tja... het gaat dus zo... met 2 meisjes en tijdens het uitgaan maar ook daar buiten... dus als we gewoon een middagje iets gaan doen...
erg leuk... dus... wat bedoel je daar dan mee??? leuk als een goede vriend of meer?
Oud 12-06-2003, 14:28
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
ABrules schreef op 12-06-2003 @ 15:21:
mmmz... tja... het gaat dus zo... met 2 meisjes en tijdens het uitgaan maar ook daar buiten... dus als we gewoon een middagje iets gaan doen...
erg leuk... dus... wat bedoel je daar dan mee??? leuk als een goede vriend of meer?
Ik word niet goed!!!
Als je niet weet wat dat betekent, ben je echt dom!!!
Als ze letterlijk zegt: WAT BEN JE EEN LEUKE JONGEN, goh, wat zou ze daar dan mee bedoelen??!!??

Oud 12-06-2003, 14:33
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ABrules schreef op 12-06-2003 @ 15:21:
Nou ik zou zo niet doen bij een goede vriend nee, tenzij ik dus dronken zou zijn Bij een goede vriend zou ik wel een beetje plagerig kunnen flirten, maar in de kont knijpen, zeggen dat het toch zo'n lekker ding is en al die dingen die jij noemde zou ik toch niet doen dan.. Bij mij zou het bij een goede vriend blijven bij een beetje samen dansen en misschien stiekeme knipoogjes ofzo.. Dan zou ik meer opmerkingen maken als ''geintje'' (kan dan nog wel gemeend zijn) maar dan zou je bij mij ook merken dat het niet helemaal serieus was.

Maar als ik een jongen echt leuk zou vinden, dus meer dan gewoon ''leuk'' tja dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet op die manier doen, want dat vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven, maar dan zou ik wel eerder zeggen van ''goh wat ben jij een leuke jongen'' of ''wat heb jij eigenlijk mooie ogen zeg!'' En als ik dan een complimentje of opmerking zou maken dan zou je ook eerder merken dat ik het ook serieus bedoel.
Oud 12-06-2003, 14:34
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 12-06-2003 @ 15:28:
Ik word niet goed!!!
Als ze letterlijk zegt: WAT BEN JE EEN LEUKE JONGEN, goh, wat zou ze daar dan mee bedoelen??!!??

dank u... we begonnen ook te zoenen... iets van 5 seconde lang... toen er een tong bijkwam... kon ze het dat andere meisje met een vriendje en een goede vriendin van haar toch maar niet aan doen... omdat die mij toch nog wilde...en het werd weer niks en ik werd weer gekwetst...

dus... ja , was ik maar dom...
duidelijker dan dit kan het niet... en toch is het misgegaan... iig geeft het aan, dat een meisje dus heel veel tips kan geven en jij er van kan denken wat je wilt... ik zou er nooit meer te veel van verwachten...

en geloof me... ik zou liever dom zijn geweest...
Oud 12-06-2003, 14:35
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 12-06-2003 @ 15:28:
Ik word niet goed!!!

Ja inderdaad bij hem is het duidelijk, maar bij mij dus echt niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:36
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ABrules schreef op 12-06-2003 @ 15:34:
dank u... we begonnen ook te zoenen... iets van 5 seconde lang... toen er een tong bijkwam... kon ze het dat andere meisje met een vriendje en een goede vriendin van haar toch maar niet aan doen... omdat die mij toch nog wilde...en het werd weer niks en ik werd weer gekwetst...
Nou goed, ze vond je dus in ieder geval wel een leuke jongen.. Anders zou ze denk ik niet met je zoenen en zou ze niet zeggen dat ze je leuk vond (want waarom zou je het zeggen als je het niet vindt; zeg dan niks)
Oud 12-06-2003, 14:39
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 12-06-2003 @ 15:33:
Nou ik zou zo niet doen bij een goede vriend nee, tenzij ik dus dronken zou zijn Bij een goede vriend zou ik wel een beetje plagerig kunnen flirten, maar in de kont knijpen, zeggen dat het toch zo'n lekker ding is en al die dingen die jij noemde zou ik toch niet doen dan.. Bij mij zou het bij een goede vriend blijven bij een beetje samen dansen en misschien stiekeme knipoogjes ofzo.. Dan zou ik meer opmerkingen maken als ''geintje'' (kan dan nog wel gemeend zijn) maar dan zou je bij mij ook merken dat het niet helemaal serieus was.

Maar als ik een jongen echt leuk zou vinden, dus meer dan gewoon ''leuk'' tja dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet op die manier doen, want dat vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven, maar dan zou ik wel eerder zeggen van ''goh wat ben jij een leuke jongen'' of ''wat heb jij eigenlijk mooie ogen zeg!'' En als ik dan een complimentje of opmerking zou maken dan zou je ook eerder merken dat ik het ook serieus bedoel.
nou dan ben ik er iig nog best blij om, dat niet alle meisjes zo omgaan met hun goede vrienden... tja... en ik weet ook wel wanneer een meisje het op wat voor manier bedoelt... helaas, weet ik vaak van tevoren ook waar het weer op zal uitlopen maar ja... kan ook aan mijn instelling liggen...
iig... gaat het om een of andere vage reden weer niet... en het is frustrerend... en met een goede vriend(in) flirten ja... dat doe ik ook wel eens, maar dat betekent dan ook echt niets...

maar dat ze je gaan uitleggen... op een afstand van 2 centimeter ofzo hoe speciaal je wel niet bent... tja...
vaag gedoe allemaal... en het houd niet op
Oud 12-06-2003, 14:41
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
ABrules schreef op 12-06-2003 @ 15:39:
nou dan ben ik er iig nog best blij om, dat niet alle meisjes zo omgaan met hun goede vrienden... tja... en ik weet ook wel wanneer een meisje het op wat voor manier bedoelt... helaas, weet ik vaak van tevoren ook waar het weer op zal uitlopen maar ja... kan ook aan mijn instelling liggen...
iig... gaat het om een of andere vage reden weer niet... en het is frustrerend... en met een goede vriend(in) flirten ja... dat doe ik ook wel eens, maar dat betekent dan ook echt niets...

maar dat ze je gaan uitleggen... op een afstand van 2 centimeter ofzo hoe speciaal je wel niet bent... tja...
Je hebt ieder geval duidelijkheid en ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:43
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ABrules schreef op 12-06-2003 @ 15:39:
Zijn dat ook die vriendinnen van je..?
Dat vind ik namelijk wel een beetje vaag als die dat doen.. Tja ik bekijk het een beetje vanuit mezelf. en ik zou echt niet zo doen tegen een goede vriend van mij! Tenzij ik echt meer van hem zou willen, maar dan nog zou ik het anders doen..

Geen wonder dat jij je er ook een beetje maf bij voelt, dat zou ik ook doen!!

Menen ze ook echt wat ze zeggen, of kun je dat er niet duidelijk uit op maken??
Reageren

Regels voor berichten