Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niet overduidelijk, het kan ook vriendschappelijk zijn, verschilt per meisje.. Kijk anders even in het topic over verliefdheidsverschijnselen
|
![]() |
||
Citaat:
en als we negatief willen zijn, hebben we daar vast wel reden toe en zie ik niet in waarom jij zou kunnen bepalen dat dat niet zo is ![]() hahaha... ja Jinx-Boy??? op hoeveel sta je dan al??? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja... het is idd verrekte irritant... het is alsof het allemaal wel kan, dat het gevoel er wel is... maar dan is er iets... waarover ze gaan nadenken... ofzo... en er lijkt geen einde aan te komen...
leer je weer iemand anders kennen... gewoon met een open-mind begin je een vriendschap en dan gebeurt het ineens wordt je verliefd... en dan kan het weer niet... om een vage reden... nooit geen duidelijkheid en dat is nog het ergste denk ik...
|
ik heb net een psych boek over mannen en vrouwen gedrag zitten lezen:
als een vrouw veel tegen je praat, dan mag ze je; zoniet heb je een probleem. juah, dusseuh, veel andacht geven en zo af en toe nbtje aanraken en zo van die dingen.
|||
Citaat:
Op de een of andere rede mislukt het altijd. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar als ze je leuk vinden hoeft het nog niet zo te zijn dat ze ook wat met je willen ![]() teminste in mijn geval niet blijkbaar ![]() ze kunnen je nog zo leuk vinden enzow, maar ze weten soms niet wat ze wille.. vrouwen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, en ontopic: Ik klets hem zo ongeveer de oren van z'n hoofd ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk reageerd iedereen anders, maar als sommige mensen (zoals ABgirl) zeggen wat hun "gedrag" is als ze verliefd zijn dan heeft hij daar al wat aan denk ik... *diepe zucht*
|
Verwijderd
|
Als ze steeds naar je kijkt. Als ik iemand leuk vind en ik zie hem tijdens het uitgaan, dan hou ik 'm de hele tijd in de gaten. Ik wil dan zien of hij met andere meisjes klef doet, enz. En als ik hem even niet zie dan kijk ik de hele tijd zoekend rond.
Of bijvoorbeeld op school, als ik een jongen van school leuk vond. Dan zat ik ook steeds naar 'm te kijken en helaas vertelde ik altijd aan de verkeerde personen dat ik 'm leuk vond, waardoor de roddel zich al snel verspreidde.. ![]() En als ik met een jongen die ik leuk vind praat dan lach ik veel, probeer ik een beetje met 'm te flirten zeg maar. Ik kijk hem dan ook vaak aan, zoek steeds oogcontact. |
![]() |
|
![]() |
Als ik een jongen NIET zo heel boeiend vind, ben ik heel bijdehand en flirterig, dan kan het me toch niet zoveel schelen wat ie van me vindt, en juist dan worden ze verliefd op me.... zucht.
Als ik een jongen wel leuk vind, word ik verlegen en zeg ik niet zo veel meer. Ik kijk wel veel naar hem, maar kijk weg als hij mijn richting opkijkt. Behalve als ik gedronken heb, dan heb ik meer lef! ;-)
|
Als ik een jongen NIET zo heel boeiend vind, ben ik heel bijdehand en flirterig, dan kan het me toch niet zoveel schelen wat ie van me vindt, en juist dan worden ze verliefd op me.... zucht.
Als ik een jongen wel leuk vind, word ik verlegen en zeg ik niet zo veel meer. Ik kijk wel veel naar hem, maar kijk weg als hij mijn richting opkijkt. Behalve als ik gedronken heb, dan heb ik meer lef! ;-) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie haar alleen niet meer irl, maar op msn en daar is ze bijna nooit meer op. En denk ik bij mijzelf, dat ze misschien net een vriend heeft. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
het enige wat ik hierop te melden heb:
![]() Hoe veel topics staan hier nou op dit forum over dit onderwerp? Wij kunnen je toch niet helpen met dit probleem. Je zult rustig af moeten wachten totdat jouw tijd komt. Helaas is die er nog niet, dus niet zo wanhopig aub...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is toch te triest voor woorden dat je zelfmoord wilt plegen (dat wil je dus niet echt, anders had je het allang gedaan) omdat er geen meisjes voor je vallen (op DIT moment!!!) Wacht nou gewoon rustig af jongen. Concentreer je op andere dingen. De liefde van je leven komt later wel...
|
oké dan dit??
wat is het als meisjes gaan zeggen van: wauw, wat heb je blauwe ogen? en je aankijken, lachen en niets zeggen?? en tijdens het praten... hun blik naar je kruis borst... en bovenarmen glijdt??? als ze tegen je aan komt staan... zegt van... wat ben je toch een leuke jongen!!! en dan langzaam steeds dichterbij komt?? wat betekent dat?? en dat ze tegen je aan komt staan en in je kont staat te knijpen?? wat betekent dat?? wat zouden jullie hier allemaal mee bedoelen?? dames??
||
Citaat:
mmmz... tja... het gaat dus zo... met 2 meisjes ![]() erg leuk... dus... wat bedoel je daar dan mee??? leuk als een goede vriend of meer?
||
Citaat:
Als je niet weet wat dat betekent, ben je echt dom!!! Als ze letterlijk zegt: WAT BEN JE EEN LEUKE JONGEN, goh, wat zou ze daar dan mee bedoelen??!!?? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar als ik een jongen echt leuk zou vinden, dus meer dan gewoon ''leuk'' tja dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet op die manier doen, want dat vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven, maar dan zou ik wel eerder zeggen van ''goh wat ben jij een leuke jongen'' of ''wat heb jij eigenlijk mooie ogen zeg!'' En als ik dan een complimentje of opmerking zou maken dan zou je ook eerder merken dat ik het ook serieus bedoel.
||
Citaat:
![]() dus... ja , was ik maar dom... duidelijker dan dit kan het niet... en toch is het misgegaan... iig geeft het aan, dat een meisje dus heel veel tips kan geven en jij er van kan denken wat je wilt... ik zou er nooit meer te veel van verwachten... en geloof me... ik zou liever dom zijn geweest...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
iig... gaat het om een of andere vage reden weer niet... en het is frustrerend... en met een goede vriend(in) flirten ja... dat doe ik ook wel eens, maar dat betekent dan ook echt niets... maar dat ze je gaan uitleggen... op een afstand van 2 centimeter ofzo hoe speciaal je wel niet bent... tja... vaag gedoe allemaal... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik namelijk wel een beetje vaag als die dat doen.. Tja ik bekijk het een beetje vanuit mezelf. en ik zou echt niet zo doen tegen een goede vriend van mij! Tenzij ik echt meer van hem zou willen, maar dan nog zou ik het anders doen.. ![]() Geen wonder dat jij je er ook een beetje maf bij voelt, dat zou ik ook doen!! Menen ze ook echt wat ze zeggen, of kun je dat er niet duidelijk uit op maken??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ziet ze me zitten? anoniempie92 | 2 | 27-12-2009 00:44 | |
Psychologie |
Asperger [autisme] of niet? PapaRoach<3 | 48 | 03-02-2009 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |