Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb maar 2 mensen geblokkeerd en die heb ik geblokkeerd omdat ze telkens maar tegen me aanpraten ookal heb ik al zo vaak duidelijk gemaakt dat ik het niet op prijs stel om telkens 'lastig gevallen' te worden door oninteressant gezeur
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh - mensen zonder gevoel voor humor, heel irritant ja. Komt vaak voor in combinatie met 'niet doorhebben dat iets een grapje/sarcastisch is'. Morgan: "...ja, dan gaan we er gewoon heen en jatten die proefwerken uit haar laatje, kan ze ons ook geen onvoldoende geven." Klasgenoot: "... ![]() *ZUCHT* |
![]() |
||
Citaat:
|
Mwah... ben al een paar keer echt vet voor de gek gehouden op MSN. Kan er wel tegen, maar 1 keer zijn mensen zo ver gegaan dat ik ook vind dat je grenzen moet kennen en ook eens moet denken aan de gedachten en gevoelens van een ander op dat moment.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blokkeer verder mensen die me te ver gaan op msn... |
![]() |
||
Citaat:
neem windows xp voor die knipperbalkjes, als er dan een aantal staan wordt het één balkje... ![]()
|
Verwijderd
|
Grapjes zijn geen dingen waar je tegen moet kunnen, grapjes zijn dingen die grappig moeten zijn. Sorry, ik wordt agressief van 'tegen een grapje kunnen'. Als iemand mijn prittstift het raam uit gooit terwijl ik een eenzaam en onzeker kind van twaalf ben, weigert die op te halen, de leraar erbij haalt, zegt dat ik háár pritt het raam uit gooide, waarna de leraar mij stuurt om 'm op te halen, waarna ik de concierge tegenkom die me verrot scheldt omdat ik daar niet mag komen, ik met prittstift de klas in kom terwijl het huilen me nader staat dan het lachen, de leraar mij mijn prittstift aan gooipersoon laat geven, mij een uitbrander geeft, daarna weggaat, het grootste deel van alle klasgenoten mij uitlacht, ik dan echt begin te huilen, men daarom nog een keer lacht en vervolgens roept ''t Was toch maar een grapje, daar moet je tegen kunnen'... dan vind ik dat niet grappig. Ongeacht het feit dat een prittstift toch een vrij waardeloos object is.
Maargoed: Block jij mensen die je weinig spreekt en dan een goedbedoelde niets insuerende grap maken? Als ik iemand lange tijd zelden spreek op msn, dan delete ik diegene. Als diegen na lange tijd gedelete te zijn tegen mij praat, dan negeer ik dat (tenzij ik opeens denk: oohja! die was zo aardig!). Zeurt diegene door, dan loopt diegene een tijdelijk blockrisico. Maar als iemand die ik zo eens in de twee weken kort spreek zo'n opmerking tegen mij maakt, dan niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. tududu 3. mensen die eerst 10x moeten vragen of je er echt niet bent of echt niet terug gaat praten. 4. had ik dat geluidje al vermeld?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik blokkeer mn nichtje wel eens. zijn altyd dezelfde gesprekken
hoi hoi alles goed??????????????????????????????? ja hoor, met jou ook? jaaaaaaaaa mooi. ja he???? etc. etc. etc. en om een of andere reden hebben alle vriendinnetjes van mn nichtje mij toegevoegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik block vrij veel mensen. Gewoon mensen die ik niet zo goed ken en met wie ik niet wil chatten. Vrienden moeten wel iets heel serieus doen om tegen een block aan te lopen (nog nooit gebeurd geloof ik).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Over de grap: als ik m verkeerd opneem zal ik daar iets van zeggen, niet blocken. |
![]() |
|
ik block alleen tijdelijk
als een gesprek doodvalt ofzo bij bepaalde personen is dat irritant "he ik moet gaan, doei" "ok doei" - block en natuurlijk bij halve zolen die je adden om je vervolgens te beledigen ofzo, gebeurd alleen niet zo vaak hehe verder gaan mensen met een irritante naam of gewoon gaar zijn naar de groep 'oninteressant' mensen die teveel en te lang die online-offline-online grap uithalen delete ik en mensen die gewoon veel online offline doen zeg maar die gewoon een half uur online zijn en dan weg gaan en weer na 10 minuten terug komen grrrr ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik Block voornamelijk mensen die echt saai zijn en gewoon niks te melden hebben..
en van die vage pubers die op de een of andere manier achter mijn email komen... of van die vage mensen waar ik toch geen ene flauw benul hebben wie ze zijn.. die opeens zeggen van ''ja wil je met me afspreken''??? right!!!!!! |
![]() |
|
Ik block snel
![]() Ten 1e heb ik geen zin met tig mensen tegelijk te chatten, ten tweede heb je altijd de nutteloze info mensen en dan heb je nog de mensen die ALTIJD tegen je aan gaan lullen. Al met al staat eigenlijk iedereen geblocked afgezien van een stuk of 5 mensen. Maar over topictitel; neej ik kan niet tegen grapjes. niet tegen zulke grapjes iig en dan zeker niet over msn. Msn is geen goed medium om grapjes mee uit te halen want 9 van de 10 keer vat je het verkeerd op. |
![]() |
|
Ja idd wel jammer, je hoeft iemand niet meteen te blocken omdat je iets verkeerd opvat, maar Olga heeft wel gelijk denk ik. (dat je t 9 van de 10 keer verkeerd kan opvatten) Maar goed, ik block vrijwel nooit mensen, alleen als ze blijven zeiken over nutteloze onzin, en als ze alleen maar hoi zeggen hoe gaat t en dan niks meer zeggen kieper ik ze uit mijn lijst. (ik wens alleen te spreken met interessante mensen) Oja, en ik block vervelende mensen die beginnen te zeuren over hoe ik me gedraag en eruitzie, en dat zelf niet kunnen hebben omdat ze liever populair zijn
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blok wel vaker mensen.. maar dan meestal omdat ze tegen me gaan praten als ik geen zin heb (in het algemeen of in hun.. ) en dan deblokkeer ik ze wel weer ooit.. maar ik heb maar een of twee keer iemand geblokt en verwijderd uit me lijst.. mensen die ik echt kende dan.. van die internet creeps wel vaker... (niemand van het forum trouwens..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |