Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2003, 13:07
mickael
mickael is offline
Hmmja...

Is er iemand op msn met een suggererende naam zonder enige bijbedoelingen reageer je erop.

T was een uitnodiging voor een borrel met eten.. jij geeft een reactie en zonder pardon krijg je een block.. beetje jammer..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2003, 13:08
mickael
mickael is offline
Ow ja... vraag van dit topic:

Block jij mensen die je weinig spreekt en dan een goedbedoelde niets insuerende grap maken?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 13:11
Dminor
Dminor is offline
Ik blok alleen mensen die echt heel vervelend/denigrerend zijn.
Oud 14-06-2003, 13:26
Devotee
Devotee is offline
ik blok mensen die me aanspreken als ik op bezet sta nee ik blok niet zo gauw maar als ik blok is het omdat iemand te ver gaat...
Oud 14-06-2003, 13:40
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
Devotee schreef op 14-06-2003 @ 14:26:
ik blok mensen die me aanspreken als ik op bezet sta nee ik blok niet zo gauw maar als ik blok is het omdat iemand te ver gaat...
Ja grrr die bezetfunctie is er niets voor niets en dan word je nog om een of ander dom iets aangesproken altijd net als je geen zin hebt (ja ik ben gefrustreerd). Mm, blokkeren, bijna nooit.
Oud 14-06-2003, 13:42
PV
PV is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 14-06-2003 @ 14:40:
Ja grrr die bezetfunctie is er niets voor niets en dan word je nog om een of ander dom iets aangesproken altijd net als je geen zin hebt (ja ik ben gefrustreerd). Mm, blokkeren, bijna nooit.
dan reageer je toch gewoon niet op die persoon? doe niet zo moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 13:42
Tampert
Tampert is offline
blok niet. MEnsen houden vanzelf wel op met me te praten.
Oud 14-06-2003, 13:51
the tourist
the tourist is offline
Ik blokkeer mensen bijna nooit, als ze irritant zijn gooi ik ze uit m´n lijst.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 14-06-2003 @ 14:51:
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:11
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb maar 2 mensen geblokkeerd en die heb ik geblokkeerd omdat ze telkens maar tegen me aanpraten ookal heb ik al zo vaak duidelijk gemaakt dat ik het niet op prijs stel om telkens 'lastig gevallen' te worden door oninteressant gezeur
Oud 14-06-2003, 14:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-06-2003 @ 15:11:
Ik heb maar 2 mensen geblokkeerd en die heb ik geblokkeerd omdat ze telkens maar tegen me aanpraten ookal heb ik al zo vaak duidelijk gemaakt dat ik het niet op prijs stel om telkens 'lastig gevallen' te worden door oninteressant gezeur
Waarom staan dat soort mensen dan in vredesnaam in je lijst
Oud 14-06-2003, 14:21
vixen
vixen is offline
Ik block iedereen in mn lijst, als ik zin heb om met mensente praten ontblock ik ze.
Oud 14-06-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 14-06-2003 @ 15:15:
Waarom staan dat soort mensen dan in vredesnaam in je lijst
Bij mij komen er op de een of andere manier altijd zulke mensen in mijn lijst. Of je krijgt van die reacties als: "Zo, dus jij bent forumbaas op seksualiteit. Dan wil je zeker wel graag met mij over sex praten?"

Maareh - mensen zonder gevoel voor humor, heel irritant ja. Komt vaak voor in combinatie met 'niet doorhebben dat iets een grapje/sarcastisch is'.
Morgan: "...ja, dan gaan we er gewoon heen en jatten die proefwerken uit haar laatje, kan ze ons ook geen onvoldoende geven."
Klasgenoot: "... *frons* Nou dat zou ik maar niet doen als ik jou was!"

*ZUCHT*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:48
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2003 @ 15:31:
"Zo, dus jij bent forumbaas op seksualiteit. Dan wil je zeker wel graag met mij over sex praten?"
Met dat soort mensne ish et helemaal makkelijk het gesprek totaal dood te laten bloeden lijkt me.
Oud 14-06-2003, 15:00
Last Resort
Last Resort is offline
mensen die ik weinig spreek gooi ik sowieso van mn lijst
Oud 14-06-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef op 14-06-2003 @ 15:21:
Ik block iedereen in mn lijst, als ik zin heb om met mensente praten ontblock ik ze.
haha...zet je zelf dan gewoon als offline neer
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 15:23
Quiana
Quiana is offline
Als een vervelend persoon met me wil praten
komt de 'Afwezig' status goed van pas..

Vervelende mensen verwijder ik, negeer ze wel
als ze tegen me praten.. Kappen ze vanzelf wel.
Oud 14-06-2003, 15:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah... ben al een paar keer echt vet voor de gek gehouden op MSN. Kan er wel tegen, maar 1 keer zijn mensen zo ver gegaan dat ik ook vind dat je grenzen moet kennen en ook eens moet denken aan de gedachten en gevoelens van een ander op dat moment.
Oud 14-06-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 14-06-2003 @ 14:42:
't kan anders heel irritant zijn als je ergens mee bezig bent een je ziet iemand anders steeds ergens in de rechterhoek of op de werkbalk knipperen... en anders heb je de geluidjes nog wel...

Ik blokkeer verder mensen die me te ver gaan op msn...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:22
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
otherside schreef op 14-06-2003 @ 15:21:
nou, lekker ben jij dan
Oud 14-06-2003, 20:23
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kris schreef op 14-06-2003 @ 16:50:
't kan anders heel irritant zijn als je ergens mee bezig bent een je ziet iemand anders steeds ergens in de rechterhoek of op de werkbalk knipperen... en anders heb je de geluidjes nog wel...

Ik blokkeer verder mensen die me te ver gaan op msn...
voor die geluidjes zet je gewoon je boxen aan.
neem windows xp voor die knipperbalkjes, als er dan een aantal staan wordt het één balkje...
Oud 14-06-2003, 20:31
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik heb kwaliteit in mijn MSN lijst... geen kwantiteit....
Oud 14-06-2003, 20:32
vixen
vixen is offline
Citaat:
jellerd schreef op 14-06-2003 @ 16:02:
haha...zet je zelf dan gewoon als offline neer
neej, dan kan k helemaal niet meer praten...
Oud 14-06-2003, 21:10
Verwijderd
Grapjes zijn geen dingen waar je tegen moet kunnen, grapjes zijn dingen die grappig moeten zijn. Sorry, ik wordt agressief van 'tegen een grapje kunnen'. Als iemand mijn prittstift het raam uit gooit terwijl ik een eenzaam en onzeker kind van twaalf ben, weigert die op te halen, de leraar erbij haalt, zegt dat ik háár pritt het raam uit gooide, waarna de leraar mij stuurt om 'm op te halen, waarna ik de concierge tegenkom die me verrot scheldt omdat ik daar niet mag komen, ik met prittstift de klas in kom terwijl het huilen me nader staat dan het lachen, de leraar mij mijn prittstift aan gooipersoon laat geven, mij een uitbrander geeft, daarna weggaat, het grootste deel van alle klasgenoten mij uitlacht, ik dan echt begin te huilen, men daarom nog een keer lacht en vervolgens roept ''t Was toch maar een grapje, daar moet je tegen kunnen'... dan vind ik dat niet grappig. Ongeacht het feit dat een prittstift toch een vrij waardeloos object is.

Maargoed:
Block jij mensen die je weinig spreekt en dan een goedbedoelde niets insuerende grap maken?
Als ik iemand lange tijd zelden spreek op msn, dan delete ik diegene. Als diegen na lange tijd gedelete te zijn tegen mij praat, dan negeer ik dat (tenzij ik opeens denk: oohja! die was zo aardig!). Zeurt diegene door, dan loopt diegene een tijdelijk blockrisico.
Maar als iemand die ik zo eens in de twee weken kort spreek zo'n opmerking tegen mij maakt, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:13
Ode
Ode is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 14-06-2003 @ 14:40:
Ik sta altijd op afwezig. Ook als ik er ben. Zet hem nooit op online. Dus ja, dat hebben mensen dan wel door op een gegeven moment
Oud 14-06-2003, 23:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dminor schreef op 14-06-2003 @ 14:11:
Ik blok alleen mensen die echt heel vervelend/denigrerend zijn.
Ik block mensen die ik niet wil spreken om redenen die ik mag verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 08:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik block alleen mensen als ik ruzie met ze heb (maar dat ooit maar 1 keertje gebeurd)
Oud 15-06-2003, 09:21
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
PV schreef op 14-06-2003 @ 14:42:
1. tududu
2. tududu
3. mensen die eerst 10x moeten vragen of je er echt niet bent of echt niet terug gaat praten.
4. had ik dat geluidje al vermeld?
Oud 15-06-2003, 09:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Kris schreef op 14-06-2003 @ 16:50:
't kan anders heel irritant zijn als je ergens mee bezig bent een je ziet iemand anders steeds ergens in de rechterhoek of op de werkbalk knipperen...
Als je ergens mee bezig bent, en je hebt geen tijd om te praten op MSN, waarom kom je dan in vredesnaam online? Ik snap het nut van de 'bezet'-functie niet zo. Als ik geen zin heb om te MSNnen, dan ga ik wel offline en als ik geen zin hem om te MSNnen met een bepaald persoon, dan blokkeer ik hem wel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:05
Iduna
Iduna is offline
Ik blokkeer bijna nooit iemand.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:09
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik blokkeer mn nichtje wel eens. zijn altyd dezelfde gesprekken

hoi
hoi
alles goed???????????????????????????????
ja hoor, met jou ook?
jaaaaaaaaa
mooi.
ja he????
etc. etc. etc.

en om een of andere reden hebben alle vriendinnetjes van mn nichtje mij toegevoegd dus die staan regelmatig in de block
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:11
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik blok alleen mensen die echt supper irri zijn maar dat komt eigelijk maar zelfden voor
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 17:17
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Ode schreef op 14-06-2003 @ 22:13:
Ik sta altijd op afwezig. Ook als ik er ben. Zet hem nooit op online. Dus ja, dat hebben mensen dan wel door op een gegeven moment
Goh, ik ken ook zo iemand. Zeeeer irritant, je weet nooit wanneer hij er echt is.

Maar goed, ik block vrij veel mensen. Gewoon mensen die ik niet zo goed ken en met wie ik niet wil chatten. Vrienden moeten wel iets heel serieus doen om tegen een block aan te lopen (nog nooit gebeurd geloof ik).
Oud 15-06-2003, 22:09
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-06-2003 @ 22:10:
Grapjes zijn geen dingen waar je tegen moet kunnen, grapjes zijn dingen die grappig moeten zijn. Sorry, ik wordt agressief van 'tegen een grapje kunnen'.
eens.

en ik block nooit iemand.
Oud 15-06-2003, 23:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 15-06-2003 @ 10:57:
Als je ergens mee bezig bent, en je hebt geen tijd om te praten op MSN, waarom kom je dan in vredesnaam online? Ik snap het nut van de 'bezet'-functie niet zo. Als ik geen zin heb om te MSNnen, dan ga ik wel offline en als ik geen zin hem om te MSNnen met een bepaald persoon, dan blokkeer ik hem wel
misschien ben je ergens mee bezig waar je iemand online bij nodig hebt? en dan ook alleen die perso(o)n(en)
Oud 15-06-2003, 23:30
miro
miro is offline
Citaat:
mickael schreef op 14-06-2003 @ 14:08:
Ow ja... vraag van dit topic:

Zoals je waarschijnlijk wel weet block ik mensen die ik maar heel weinig spreek, of die niets terugzeggen niet.

Over de grap: als ik m verkeerd opneem zal ik daar iets van zeggen, niet blocken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:30
BendeBen
BendeBen is offline
ik block alleen tijdelijk

als een gesprek doodvalt ofzo bij bepaalde personen is dat irritant

"he ik moet gaan, doei"
"ok doei"
- block

en natuurlijk bij halve zolen die je adden om je vervolgens te beledigen ofzo, gebeurd alleen niet zo vaak hehe

verder gaan mensen met een irritante naam of gewoon gaar zijn naar de groep 'oninteressant'

mensen die teveel en te lang die online-offline-online grap uithalen delete ik en mensen die gewoon veel online offline doen zeg maar

die gewoon een half uur online zijn en dan weg gaan en weer na 10 minuten terug komen

grrrr
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 23:58
one*girl
one*girl is offline
Ik Block voornamelijk mensen die echt saai zijn en gewoon niks te melden hebben..

en van die vage pubers die op de een of andere manier achter mijn email komen...

of van die vage mensen waar ik toch geen ene flauw benul hebben wie ze zijn.. die opeens zeggen van ''ja wil je met me afspreken''??? right!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 08:28
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Nee, ik blok alleen mensen die ik irritant vind, als ze niets meer te melden hebben of triest doen.
Oud 16-06-2003, 09:32
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik block snel
Ten 1e heb ik geen zin met tig mensen tegelijk te chatten, ten tweede heb je altijd de nutteloze info mensen en dan heb je nog de mensen die ALTIJD tegen je aan gaan lullen.
Al met al staat eigenlijk iedereen geblocked afgezien van een stuk of 5 mensen.

Maar over topictitel; neej ik kan niet tegen grapjes. niet tegen zulke grapjes iig en dan zeker niet over msn. Msn is geen goed medium om grapjes mee uit te halen want 9 van de 10 keer vat je het verkeerd op.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 23:12
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Ik blok smerige exen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 07:07
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ja idd wel jammer, je hoeft iemand niet meteen te blocken omdat je iets verkeerd opvat, maar Olga heeft wel gelijk denk ik. (dat je t 9 van de 10 keer verkeerd kan opvatten) Maar goed, ik block vrijwel nooit mensen, alleen als ze blijven zeiken over nutteloze onzin, en als ze alleen maar hoi zeggen hoe gaat t en dan niks meer zeggen kieper ik ze uit mijn lijst. (ik wens alleen te spreken met interessante mensen) Oja, en ik block vervelende mensen die beginnen te zeuren over hoe ik me gedraag en eruitzie, en dat zelf niet kunnen hebben omdat ze liever populair zijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 07:11
Verwijderd
Ik block mensen met Breezah-namen, mensen die me 4 keer op een dag vragen hoe het is en mensen die mij hebben toegevoegd en me gaan irriteren.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:23
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik block mensen altijd zeer snel. Op het moment dat ik even geen zin heb om iemand te spreken om wat voor reden ook, dan ben ik al geneigd om diegene maar eventjes te blocken.
Oud 17-06-2003, 17:38
lolroflgrin
lolroflgrin is offline
LOL me halve msn word vanaaf geblockt vast een waarschuwing, maar er gaan veel "slschtoffers" vallen
Oud 17-06-2003, 17:44
DreadlockMonkey
DreadlockMonkey is offline
ik block alleen als ze heel vervelend zijn en gewoon doorpraten als ik zeg dat ze me met rust moeten laten

of als ik boos ben en t niet erger wil maken.. maar dan is t voor hun eigen bestwil
Oud 17-06-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 14-06-2003 @ 14:51:
Ja dat deed ik ook altijd... tot ik ontdekte dat ze mij dan nog wel in hun lijst kunnen zien staan... dus... je moet ze eerst blokken en dan dumpen

Ik blok wel vaker mensen.. maar dan meestal omdat ze tegen me gaan praten als ik geen zin heb (in het algemeen of in hun.. ) en dan deblokkeer ik ze wel weer ooit.. maar ik heb maar een of twee keer iemand geblokt en verwijderd uit me lijst.. mensen die ik echt kende dan.. van die internet creeps wel vaker... (niemand van het forum trouwens..)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ode schreef op 14-06-2003 @ 22:13:
daar heb ik ook last van.. maar toch zouden ze dat moeten respecteren vind ik.. afwezig betekent toch ook dat je er met je hoofd niet bij bent.. (dat zeg ik dan ook.. ik ben er wel.. maar niet met me hoofd.. ofzo.. )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:06
Verwijderd
ik block mensen wanneer ze irri zijn of ik ff geen zin in ze heb ofzo

*me zusje bijvoorbeeld * grijnst gemeen *
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten