Advertentie | |
|
![]() |
|
DIT:
Ik had m'n webcam al de hele ochtend aanstaan. Dit is de reactie op de uitslag toen ik hem op internet las. ![]() http://neo.khazad.nl/files/Motion%201.avi
|
Vannacht om half 5 thuisgekomen... Lag in m'n nest vanmorgen toen m'n moeder heel droog zei; je hebt een her voor eco, je moet van een 4,9 een 5,4 maken. Ik: ok. En toen ging ik allemaal mensen bellen/werd ik gebeld dat ik zo blij was (want had geen her verwacht), toen kwam m'n mentor die de weg kwijt was en heel aardig deed en toen ging ik m'n cijferlijst bekijken en concluderen dat ik behalve voor eco geen onvoldoendes heb gehaald!!! Nu de her nog!!! Oh ja m'n moeder had al heel voorbarig taart besteld gister; krijg er hopelijk volgende week weer een als ik m'n her goed maak... Zo niet ga ik een pistool kopen.
|
![]() |
|
![]() |
Het stond al op internet voordat het 17.00 was (ikzou tussen 16.00 en 17.00 gebeld worden)
Toen een vriendin mij belde op mijn mobiel ging ik beetje gillen en daarna keihard naar beneden rennen, tegenmijn ouders schreeuwen dat ik geslaagd was en checken op internet of mijn naam er echt bij stond en of mijn vriendinnen enzo ook geslaagd waren..
|
nou, gewoon om 3 uur gebeld door vriendin van me moeder, d8 dat ik tot 3 gebeld kon worden, maar dat was dus tot half 4, hartkloppingen half uur lang, maar toen was t feest!!!!!!! me cijferlijssie ophalen en daarna zuipen, feessie en daaarna uitgeweest, heerlijk om half 5 in me nest en lam!!!!!!
|
Ik vloog een vriendin die naast me zat toen we de envelop kregen op school om de nek!!!
En daarna heb ik mn moeder gebelt en mn vader en zijn we in de stad met een groepje wat gaan drinken. Toen ik thuis kwam had mn moeder taart klaarstaan en ben ik daarna een tas uit t raam gaan hangen, mn moeder had al vlaggetjes opgehangen ![]()
|
![]() |
Eerst gillen...daarna schreeuwen...daarna nog een keertje ongeloofwaardig op HET papiertje kijken op zeker van te zijn.....daarna weer gillen....mijn kameraad een knuffel geven..............en daarna horen dat mijn beste vriendin een her heeft dus het feestje gaat voor haar niet door
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verder praten met de moeder van mn vriendin.
![]() Ik was bij haar, het was al 16.00 uur (terwijl vorig jaar en het jaar daarvoor om 14.30 de vlag al hing) dus mn vriendin ging naar school bellen om te controleren. Ze was nog aan het bellen toen ze vertelde dat de vlag echt hing, dus praatte ik even verder met dr mams, die overigens hysterisch begon te gillen en mij en dr dochter omhelsde ![]() |
![]() |
|
Woah, die leraar is me er eentje!
'Ja, ik zal het kort houden...-stilte-... Je kunt morgen je cijferlijst komen halen want dan ben je geslaagd, maar dat ben je nu eigenlijk ook al, gefeliciteerd!' Wooooooow! Tranen in m'n ogen, trillen, paniek, stress, m'n mam kwam al binnengehuppeld met de vlag, geheh ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hahahaha nou 1st werd ik gebeld. bleek het een vriendin te zijn. maar ja had 'r niet uitgescholden
![]() |
![]() |
|
2 jaar geleden ... zat op de bank onderuit gezakt tv te kijken en toen werd ik gebeld .. ja je kan gebak halen of zo .. weet ik veel wat dat mens ervan maakte .
Nou ja oke dan bedankt .. en toen verder tv gekeken want het was beverlyhills 90....zoiets En nu maak ik me ook geen zorgen ik krijg het eerdaags te horen ..wel erg laat vind ik maar goed |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, als je hem echt wil hebben kan ik hem alsnog via msn versturen, voeg me maar toe en vraag maar om het filmpje. ![]() marksnowboarder@hotmail.com
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal, Vriendschap tot de dood xLittlemissamx | 9 | 18-10-2012 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |