Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 22:57
Rapido
Rapido is offline
Titel spreekt voor zich!
Oud 12-06-2003, 22:59
Shygirl1703
Shygirl1703 is offline
trillen...
Oud 12-06-2003, 23:02
Verwijderd
Verder gaan met m'n werk (was op m'n werk). Maar 'k was wel blij .
Oud 12-06-2003, 23:21
Nona
Nona is offline
Paps en mams knuffelen en iedereen die ik kende bellen... Geslaagd dus...
Oud 12-06-2003, 23:35
Verwijderd
ik baalde als een stekker en was goed nijdig
moest daarna naar school..leuk is dat joh..mensen die nie geloven dat je gezakt was

''ben je gezakt? echt waar?'' ja!

dat was 5 jaar terug

maar t jaar erop wel geslaagd en ik was erg opgelucht
we hadden niks voor een vla op te hangen dus ik gooide mn tas letterlijk in de tuin

Laatst gewijzigd op 12-06-2003 om 23:43.
Oud 12-06-2003, 23:41
Lil-Sweet-Angel
Lil-Sweet-Angel is offline
Om half 7 heb ik eerst maar eens mn schooltas leeggemaakt zodat ik hem op de vlag kon hangen Daarna heb ik heel hard naar beneden geschreeuwd dat ik geslaagd was! enuhmm.. daarna.. heb ik iedereen gebeld (lekker boeiend verhaal..!!!)

Maar goed.. ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaagd !!

XxX
L il-S weet-A ngel
Oud 12-06-2003, 23:43
annette
annette is offline
ja heb ik ook, super irritant. Nu moet ik nog aan heel veel mensen vertellen dat ik ben gezakt, terwijl iedereen zie "oh je slaagt vast wel"
Oud 12-06-2003, 23:46
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Doorgaan met eten. Ik heb er zo'n hekel aan gebeld te worden tijdens het eten.
Oud 12-06-2003, 23:58
K0K0SN00TJ3
K0K0SN00TJ3 is offline
Ik moest eerst van 13:00 tot 19:00 wachten
tot ik gebeld zo worden... alsik gebeld zou worden
zou ik niet zijn geslaagd. De telefoon is gewoon 12x
overgegaan die dag... door mede examenkanidaten die
d88 dat ze leuk waren Maar toen het 19:00 uur was
had ik nog steeds geen telefoontje van school gehad!!
*Woei* Toen heppik ff wat champagne gedronken met
vrienden en ouders etc.. blabla

Congr4ts to iedereen die geslaagd is
En medeleven voor iedereen die niet geslaagd is
Oud 13-06-2003, 06:07
Verwijderd
Ik had tot vijf voor 7 gewacht, en toen hield ik het niet meer . Ik wist vrijwel zeker dat ik geslaagd was, maar ik belde voor de zekerheid toch met school. Ik was volgens mij de eerste die ter bevestiging belde, want het was nog geen 7 uur. Mijn conrector moest keihard lachen toen hij mij hoorde, en feliciteerde me al meteen toen ik m'n naam noemde. Ik begon ook te lachen en te huilen tegelijk, vooral toen hij me helemaal uitgebreid ging feliciteren. Hij zei ook dat 'ie het leuk vond dat hij nu leuke gesprekken kon houden, omdat hij van tevoren alle vervelende gesprekken had gehad met mensen die gezakt waren...
Toen ik ophing begon ik te juichen, lachen en huilen tegelijk. Ik knuffelde m'n ouders, ging naar buiten om te zien hoe mijn vader de vlag buiten hing, en toen heb ik hysterisch al m'n vrienden en familie gebeld
Oud 13-06-2003, 06:56
Flasher
Flasher is offline
Mhaw, wij hebben nummer melder dus ik keek op de tel, en ik zag al dat het school was.

"Tsja....Peter..... Je bent er bijna, vier 7-en, maar ja, op Wi een 5, en ook op ak.
WATT!!!?...ak?, ja Ak"

Mhaw, ik was echt pissed maar ja, woensdag even 0.5 hoger halen, kan ik ook gaan feesten
Oud 13-06-2003, 07:51
Verwijderd
Euhm...ik was blij, maar vond het lullig voor de mensen uit mn klas die op 0.1 gezakt waren (okeej, een her dan), dus die gingen we massaal troosten...

Ja, wij werden niet gebeld, omdat iedereen toch nog les had...
Oud 13-06-2003, 08:11
brynn
brynn is offline
blij jeej zeggen en toen mn wiskunde cijfer roepen en toen gingen pap en mam heeeeel blij doen. jeeej.
Oud 13-06-2003, 08:15
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Was werken....En heb zelf de kut school maar gebeld,want ik werd al vrij zenuwachtig(na 2 uur wachten op phone)

Daarna kreeg ik telefoon van me vader... en een goeie klasgenoot.En nog een meisje die ik ken.
En zij feliciteerde me
Oud 13-06-2003, 08:36
Phileine
Phileine is offline
Mijn duim opsteken en trillen.
Oud 13-06-2003, 08:39
very drunk driver
very drunk driver is offline
mijn kont afvegen. ik zat namelijk op de wc
Oud 13-06-2003, 08:43
Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
dr liep n dikke traan over m'n wang, want k had t totaal niet verwacht
Oud 13-06-2003, 08:44
thunder110
thunder110 is offline
ATWT afkijken.
Oud 13-06-2003, 08:51
Nuck
Nuck is offline
Blij zijn, papa knuffelen, mama bellen, hondje knuffelen .
Oud 13-06-2003, 09:07
Ichonama
Ichonama is offline
Naar mam roepen: "Het staat op de voicemail."
Oud 13-06-2003, 09:27
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ik hoorde het pas echt toen ik op school kwam, maar het was heel vaag. Ik zou eigenlijk al tussen 9 en 1 gebeld moeten zijn als ik een her had of gezakt was, maar dat wist ik niet, dus ik zat tot half drie onwijs te stressen. Toen heb ik de bus naar school gepakt en wilde mn boeken inleveren en daar hoorde ik dat ik eerst de uitslag moest halen. En toen om vier uur hoorde ik pas dat ik geslaagd was, maar het drong niet helemaal tot me door. Pas toen ik mn ouders belde en mn moeder moest huilen omdat ze zo blij was dacht ik 'Eej, kben geslaagd' en toen was ik ook heel blij. Zow..
En wat ik toen heb gedaan? Toen heb ik mn boeken ingeleverd.
Oud 13-06-2003, 09:31
rooddraakje
rooddraakje is offline
Eerst mensen gaan bellen, en vervolgens lekker uitgegaan met vrienden!
Oud 13-06-2003, 10:27
bloemkool
bloemkool is offline
ik zou tussen 5 en 6 savonds worden gebeld, of ik nou geslaagd of gezakt was; er zou worden gebeld.
5 over 5 ging de telefoon: me pa probeerde grappig te zijn. ik gaf hem een dreun.
kwart over 5 weer telefoon: broer. dacht dat ik tussen 4 en 5 gebeld zou zijn. heb nijdig hoorn erop gegooid en m de hel in gevloekt.
10 voor half 6 ging die pokketelefoon weer: ik nijdig "rot op ik moet gebeld worden door school!!"
had ik niet moeten zeggen: t was me mentor. had goed nieuws!
ouders+vriendin hysterisch door kamer, mentor hoorde dat en moest lachen. me moeder heeft me rugtas opgehangen aan de vlag, vond ik minder leuk want ik had die tas zelf betaald.
daarna allemaal mensen gebeld om goede nieuws te vertellen. even later ging deurbel: fietsenmaker met gloednieuwe fiets. ik blij en juich geluiden maken.
daarna veel gefeest en bananen gebak gegeten.
al met al geen slechte avond, eigenlijk best wel leuk, geslaagd zijn.
Oud 13-06-2003, 10:51
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Gewoon doorgaan met waar ik mee bezig was >> fitnessen

En sja ik werd gebeld door mensen enzo...
Oud 13-06-2003, 11:01
WolterB
WolterB is offline
eerst nog even wachten of de telefoon toch nog zou gaan en na een kwartier ben ik gaan bellen
Oud 13-06-2003, 11:33
lingua
lingua is offline
hele hard gillen
(mijn mentrix is nu doof)
Oud 13-06-2003, 11:34
Mark
Mark is offline
DIT:

Ik had m'n webcam al de hele ochtend aanstaan. Dit is de reactie op de uitslag toen ik hem op internet las.

http://neo.khazad.nl/files/Motion%201.avi
Oud 13-06-2003, 11:44
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men hoera ik ben geslaagd dansje
Oud 13-06-2003, 11:58
NielZ
NielZ is offline
Paar mensen bellen/SMS'en/MSN'en/IRC'en.
Toen taart eten.

Citaat:
snowboarder schreef op 13-06-2003 @ 12:34:
DIT:

Ik had m'n webcam al de hele ochtend aanstaan. Dit is de reactie op de uitslag toen ik hem op internet las.
Oud 13-06-2003, 12:00
simple creed
simple creed is offline
ik ging cadeautje uitpakken dat ik van paps en mams kreeg. En toen ging mijn pa de vlaggen buiten hangen (ze hebben er heel aso 2 neergehangen voor mij en ook nog een heleboel slingers buiten )

ennuh toen ging ik vrienden bellen en iedereen is GESLAAGD
Oud 13-06-2003, 12:10
@Moon
@Moon is offline
stotteren...kon geen woord uitbrengen en toen daarna toch gevraagd 'meent u dat?'
Oud 13-06-2003, 13:02
bellaisabella
bellaisabella is offline
Vannacht om half 5 thuisgekomen... Lag in m'n nest vanmorgen toen m'n moeder heel droog zei; je hebt een her voor eco, je moet van een 4,9 een 5,4 maken. Ik: ok. En toen ging ik allemaal mensen bellen/werd ik gebeld dat ik zo blij was (want had geen her verwacht), toen kwam m'n mentor die de weg kwijt was en heel aardig deed en toen ging ik m'n cijferlijst bekijken en concluderen dat ik behalve voor eco geen onvoldoendes heb gehaald!!! Nu de her nog!!! Oh ja m'n moeder had al heel voorbarig taart besteld gister; krijg er hopelijk volgende week weer een als ik m'n her goed maak... Zo niet ga ik een pistool kopen.
Oud 13-06-2003, 13:05
Pla
Pla is offline
Het stond al op internet voordat het 17.00 was (ikzou tussen 16.00 en 17.00 gebeld worden)
Toen een vriendin mij belde op mijn mobiel ging ik beetje gillen en daarna keihard naar beneden rennen, tegenmijn ouders schreeuwen dat ik geslaagd was en checken op internet of mijn naam er echt bij stond en of mijn vriendinnen enzo ook geslaagd waren..
Oud 13-06-2003, 15:13
rsieswerda
rsieswerda is offline
nou, gewoon om 3 uur gebeld door vriendin van me moeder, d8 dat ik tot 3 gebeld kon worden, maar dat was dus tot half 4, hartkloppingen half uur lang, maar toen was t feest!!!!!!! me cijferlijssie ophalen en daarna zuipen, feessie en daaarna uitgeweest, heerlijk om half 5 in me nest en lam!!!!!!
Oud 13-06-2003, 18:09
Ketjing
Ketjing is offline
Blij wezen en met andere op msn lullen
Oud 13-06-2003, 18:09
Stepsje
Stepsje is offline
Ik vloog een vriendin die naast me zat toen we de envelop kregen op school om de nek!!!
En daarna heb ik mn moeder gebelt en mn vader en zijn we in de stad met een groepje wat gaan drinken.
Toen ik thuis kwam had mn moeder taart klaarstaan en ben ik daarna een tas uit t raam gaan hangen, mn moeder had al vlaggetjes opgehangen
Oud 13-06-2003, 18:13
Montoya
Montoya is offline
telefoon opgehangen
Oud 13-06-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 13-06-2003 @ 19:09:
Blij wezen en met andere op msn lullen
Oud 13-06-2003, 18:21
born2dance
born2dance is offline
Eerst gillen...daarna schreeuwen...daarna nog een keertje ongeloofwaardig op HET papiertje kijken op zeker van te zijn.....daarna weer gillen....mijn kameraad een knuffel geven..............en daarna horen dat mijn beste vriendin een her heeft dus het feestje gaat voor haar niet door
Oud 13-06-2003, 18:22
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 13-06-2003 @ 12:34:

http://neo.khazad.nl/files/Motion%201.avi
jammer dat tie het niet doet ->> te veel verkeer
Oud 13-06-2003, 18:45
zeep007
zeep007 is offline
Ik ben gaan zitten.
Oud 13-06-2003, 18:55
Muad'dib
Muad'dib is offline
ik ben verder gegaan met "werken" (oftewel hutten bouwen want das me werk.
Oud 13-06-2003, 19:46
jeanine
jeanine is offline
heel erg staan huilen, want hoopte dat ik geslaagd was. nu heb k een her voor wiskunde...tril
Oud 13-06-2003, 20:23
Verwijderd
ik wist bijna zeker dat ik was gezakt en toen hoorde ik dat ik was geslaagd...
eerst geloofde ik t niet, en toen belde ik me ma op om t te vertellen en toen ging ik janken
Oud 13-06-2003, 20:42
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Verder praten met de moeder van mn vriendin.

Ik was bij haar, het was al 16.00 uur (terwijl vorig jaar en het jaar daarvoor om 14.30 de vlag al hing) dus mn vriendin ging naar school bellen om te controleren. Ze was nog aan het bellen toen ze vertelde dat de vlag echt hing, dus praatte ik even verder met dr mams, die overigens hysterisch begon te gillen en mij en dr dochter omhelsde
Oud 13-06-2003, 21:00
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Woah, die leraar is me er eentje!
'Ja, ik zal het kort houden...-stilte-... Je kunt morgen je cijferlijst komen halen want dan ben je geslaagd, maar dat ben je nu eigenlijk ook al, gefeliciteerd!' Wooooooow!
Tranen in m'n ogen, trillen, paniek, stress, m'n mam kwam al binnengehuppeld met de vlag, geheh Toen vriendje bellen, pap bellen, opa bellen, oom en tante bellen, dinnetjes bellen/smsen... En cadeautjes in ontvangst nemen en mensen uitnodigen voor het feestje.
Oud 13-06-2003, 21:54
Verwijderd
hahahaha nou 1st werd ik gebeld. bleek het een vriendin te zijn. maar ja had 'r niet uitgescholden enneh toen werd ik rond kwartvoor 4 weer gebeld! Opluchting toen het mijn mentor was (die belt je als je geslaagd bent, anders belt de studieleider) ik zei zo van YES! maakte een vaag lacherig geluid ofzo big smile meteen en toen liep ik naar de trap heel rustig en schreeuwde van boven naar beneden met een brok in me keel: ik ben geslaagd! hihihi. en toen iedereen op msn vertellen, sms'jes gestuurd/ontvangen. Rond 6 uur naar school 'cijferborrel' ook al had ik nix gedronken daar. Bij binnenkomst paar leraren die me feliciteren en zeggen goede lijst hoor! goede lijst! ik dacht echt van UH ik weet me cijfers niet. (Die moest je daar ophalen) dus ik kijk 'r naar waren wel ok met uitzondering van duits 1 en duits 1,2 allebei een 6. Nou toen was het al 7 uur met een vriendin naar terras geweest daarna city bios: 28 days later! was wel dope film. toen naar huis. internetten, chatten etc. toen slapen!
Oud 13-06-2003, 22:02
Rioto
2 jaar geleden ... zat op de bank onderuit gezakt tv te kijken en toen werd ik gebeld .. ja je kan gebak halen of zo .. weet ik veel wat dat mens ervan maakte .

Nou ja oke dan bedankt .. en toen verder tv gekeken want het was beverlyhills 90....zoiets

En nu maak ik me ook geen zorgen ik krijg het eerdaags te horen ..wel erg laat vind ik maar goed
Oud 13-06-2003, 23:44
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Nou, eerst naar de wc gaan, want ik was al op weg toen ik gebeld werd. Daarna wat te drinken gepakt en de film afgeken waar ik naar aan het kijken was. En ongeveer een half uurtje daarna naar school gegaan om die lijst even op te halen.
Oud 14-06-2003, 00:21
Mark
Mark is offline
Citaat:
born2dance schreef op 13-06-2003 @ 19:22:
jammer dat tie het niet doet ->> te veel verkeer
ja klopt, die webspace is van een vriend van mij. Hij zat binnen een uurtje op 500 mb verkeer, alleen van dat filmpje, werd iets te gek.

Maargoed, als je hem echt wil hebben kan ik hem alsnog via msn versturen, voeg me maar toe en vraag maar om het filmpje.

marksnowboarder@hotmail.com

Regels voor berichten