Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik irriteer me aan de stem van de zanger, ik irriteer me aan de stomme teksten, ik irriteer me aan die gitaristjes die staan te springen terwijl de gitaar helemaal niet ruig is, ik irriteer me aan dat stuk in die rechtzaal met 'Thats not music!', ik irriteer me aan hun hoofden
Ik vind het niks |
![]() |
|
Verwijderd
|
Genuanceerd:
Ach ja als je van blink, sum41 en offspring houdt is dit inderdaad exact hetzelfde dus is het ook leuk. Aan mensen die van wat meer vernieuwende muziek houden is het denk ik niet besteed. De waarheid: Wat een prut band zeg! Ze voelen zich echt te punk maar lopen ook met slipknot shirts rond... beetje vreemd |
![]() |
||
Citaat:
![]() kvind dat singletje wel grappuig, niet al te boeiend verder
|
tja ik bedoel.... ik geloof dat ze vroeger een popbandje waren, maar nu omgevormd zijn tot punkbandje. Heel jammere muziek, de mensen zijn heel jammer. ZOals die 'punker' met zijn hanekam, en al zijn stoere badges op, terwijl de ander nog even hun sponsormerk moet dragen.
Ik vind het echt een ongelovelijk gemaakt bandje, en als ik ergens een gloeiende hekel aan heb zijn het gemaakte bandjes. EN aan meisjes die enthousiast daarover zijn en bij wie elk rationeel denkvermogen weggevaagd lijkt te zijn.
|
Verwijderd
|
IK had nog hele oude mp3's van ze van vroeger, langzame rockpop muziek, beetje punky songs erdoor maar vooral langzame tranensongs.
Toen vond ik het nog wel te doen. Die laatste cd en singles en clip zijn echt zo made idd, en die gasten zien er niet uit, vooral die dikke met die uitgelopen make up. Zo veranderd, voor de fame. Toch kan je ze niet echt vergelijken met blink 182, das ook poppunk maar echt van een stuk hoger niveau en ze hebben al heel wat bewezen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk ik ben ook niet echt fan van good charlotte, t zijn wel grappige nummertjes ofsow en natuurlijk zijn er al 1000 bands voor hun die dezelfde dingen hebben gedaan als hun nu doen, maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat ze niet met een slipkknot shirtje mogen rondlopen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop nog steeds dat heel tmf en mtv een groote grap is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ach waren The Ramones en de Sex Pistols dan niet commercieël ??
(die zaten toch ook echt bij Major Labels).. Punk of geen punk, dat zou eigenlijk niet veel uit moeten maken.. Muziek is simpel en catchy, dus ik vin het niet erg om er naar te luisteren.. Om nou te zeggen dat ik er een cd van zal kopen, nee dat net weer niet..
||
Citaat:
![]() Ontopic: de leden Good Charlotte denken dat ze echt punk zijn maar hun muziek is gewoon standaard, niks bijzonders. Het is zeker geen 'true punk' ![]()
||
Citaat:
|
|