hey
k heb helemaal geen contact met mijn familie, en op zich heb k dr ook niet zo'n behoefte aan. alleen mijn opa(vaders kant) ken k dus helemaal niet, k weet helemaal niks van hem, k weet niet hoe die heet, waar hij woont enz. k weet alleen dat mijn ouders en vooral mijn vader het echt een klootzak vind en mijn zus ook, waarom k heb geen idee, nou kan je natuurlijk zeggen:"vraag het dan", maar het ligt echt te gevoelig, als k dr over begin gaan ze helemaal flippen of geven geen antwoord en zeggen die wil je toch niet kennen en het is een lul.. nou daar heb k dus niks aan.
nu weet k wel dat hij vroeger bij mij op school heeft gewerkt en ook daarvan weet k dat veel leraren het een vreselijke man vonden. alleen 1 leraar is/was bevriend met hem. en toevallig heb k les van hem, nou liet ie laatst opeens merken dat hij hem kent enz. toen k dat later aan een vriendin vertelde vroeg zij zich af of k helemaal niet nieuwsgierig ben naar mijn opa, k dacht altijd van niet en dat zei k ook, het boeit me niet, het is toch een vreselijke man. maar goed, toen begon ze dus van, dus elke oude man kan het zijn, en miss loopt ie wel in wijk rond, wil je niet weten hoe ie eruit ziet.. k trok me dr niet zoveel van aan. maar nu begin k toch wel nieuwsgierig te worden..maar aan de andere kant wil k het ook weer niet weten. maar jah, straks is ie de pijp uit, en dan kan het niet meer.. of miss wil hij wel helmaal niks van me weten.. maar het idee dat k dr zo achter kan komen wie het is, is toch wel aantrekkelijk(klinkt een beetje dom) k kan dus zo naar die leraar gaan en het een en ander vragen..
maar jah. k weet dus niet of k het wil, en nu weet k ook dat k voor mezelf moet beslissen wat k wil.
en dat k zelf moet ondervinden of het echt zo;n lul is voordat k dat kan zeggen.
k weet echt niet wat k moet doen.. jullie weten dat waarschijnlijk ook niet, maar miss is er iemand die ongeveer hetzelfde heeft gehad..
en wat zouden jullie in zo'n geval willen, zouden jullie wel willen weten wie hij is??
kuzz mir
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 18:14.
|