Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat heeft niet zoveel met je vraag te maken. We vinden elkaar erg aantrekkelijk maar we hebben beide niet het idee dat we voor elkaar bestemd zijn, en dus wilden we niet ontmoeten omdat we elkaar dan misschien te snel op een lichamelijke manier leuk zouden vinden (dwz verliefdheid)...tsja beetje stom maar goed dat was zes maanden geleden ik wil haar nu best wel ontmoeten...ik heb mezelf wel onder controle ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Béétje stom? Julie vinden elkaar al een jaar over internet lief en leuk en aardig en interessant en nog lekker ook. Enig idee hoe bijzonder dat is? Kom op, meeten met die meid! Schijtlijster!
Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 22:58. |
![]() |
|
![]() |
En voor de topicstarter: ze wil maar liefst een hele week bij je komen? Oh, die ziet jou helemaal zitten! zij twijfelt niet, dus waarom zou jij dat wel doen?
Misschien is ze niet zoals je had gedacht, maar ik kan me niet voorstellen dat je na een week elkaar niet 'gewoon' net zo aardig bent gaan vinden als over internet.
|
maandag komt er bij mij ook een jongen van msn logeren (1 nachtje maar)...vind ik eigenlijk ook wel eng enzow
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb me vriendin ook via internet ontmoet....... we hadden met elkaar 3 maanden gechat toen we elkaar gingen zien. Het was gewoon bij haar thuis. We wonen ong half uur met auto dan van elkaar vandaan.
IK was zenuwachtig en zij ook, logisch. Maar ik heb het wel gedaan en heb nu 4 maanden met haar. IK d8 dat ik zenuwachtiger zou zijn en er stille gesprekken komen maar dat was niet zo. ZIJ was zenuwachtig niet normaal ![]() Gewoon doen joh en jezelf zijn. IKdacht ook ze vind me lelijk misschien want heb nooit echt een vaste liefde gehad.... Maar kijk nu....... Als jullie van elkaar foto's hebben en het leuk klikte op internet moet het goed komen!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook zon klote periode gehad, en voel me sinds kort gelukkig weer helemaal happy!!! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |