![]() |
|
goed hoor!
![]() mijn vader rookte tot 10 jaar terug elke dag een pakje sigaretten. is van de ene dag op de andere gestopt. hij hield het vol door elke week het geld wat hij bespaarde door niet meer te roken, aan iets anders te besteden. bij hem was dat een verzameling die hij toen is begonnen, maar jij hebt vast ook wel iets waar je voor wilt sparen ofzo! zal een hoop schelen, dus kijk als je trek hebt in een sigaretje maar op je afschrift of in je spaarpot ![]()
|
ik ben ook gestopt
heb nu verrassend genoeg al heel lang niet meer gerookt, denk dat mn laatste sigaret alweer vorige week was ik stop, en dan begin in weer. heb nooit het vermogen om vol te houden... hoop dat jij er beter in bent dan ik, suc6 ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De beste tip is gewoon NIET roken. ![]() Ik heb er nu af en toe nog steeds wel eens zin in, maar dat is meer op de manier van dat je ook wel eens zin in een biertje kunt hebben en het vervolgens gewoon niet doen. ![]() ![]()
|
Ik ben ruim een half jaar geleden gestopt.
Het begin is klote. De eerste week niet, de maand daarop wel. Heel veel water drinken is erg belangrijk. Ik dronk zo 2 liter extra op een dag. Dat helpt echt enorm. Maar het is wel moeilijk. Nog steeds denk ik nog wel eens 'was ik maar niet gestopt', maar het merendeel van de tijd ben ik heel tevreden met het feit dat ik wél gestopt ben. Reken maar dat het op de lange termijn zeer relaxt is. |
![]() |
||
Citaat:
Want weer beginnen met roken is klote. Want een keer stoppen moet je toch wel. En dan moet je wéér door die eerste weken heen. En dat is voor 1 keer wel oke, maar dan ook niet meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kmoet zeggen die eerste paar dagen zijn goed te doen, alleen daarna ![]() Maar bewondering voor diegene die het gelukt is ![]()
||
Citaat:
Als ze niet wilt lukt 't ook niet, je moet er wel helemaal achter staan. Pleisters schijnen goed te helpen ![]()
||
Citaat:
Pleisters helpen wel even, maar niet lang. Je bent verslaafd aan de gewoonte, niet aan de nicotine. Van de nicotine verslaving is je lichaam na een weekje wel weer af, maar daarna, dan ga je het gemis van de gewoonte merken, en dat is klote. Dat kan maanden duren.. Water drinken helpt veel beter dan pleisters volgens mij. ![]() |
![]() |
|
www.ikstop.nl
www.stoppenmetroken.nl Altijd blij te horen als mensen stoppen! Heb dit weekend mijn oom weer eens gezien die net hersteld is van een zware operatie... kantje boord was t. Het is echt geen pretje m zo te zien, ook al is t nu na die operatie beter dan daarvoor. En dat allemaal dankzij zo'n kutgewoonte.
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat bedoel ik serieus.. ik kreeg problemen met opstaan, werd loom enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu probeert ze weer te stoppen en ze zegt dat pepermuntjes helpen. Jezelf een doel voor ogen stellen is ook geen slecht idee. "Als ik stop en het lukt dan..." Het duurt trouwens 6 maanden voor alle nicotine uit je lichaam is.. succes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De teer in je longen en zo is blijvend, maar verminderd wel na een eindje (heeel langzaam natuurlijk). Misschien een weddenschap aangaan om jezelf nog meer te motiveren? (bij mij lukte dat niet maar kom.... ![]() 'k Ga stoppen na de examens ik. (proberen toch en als het niet lukt tenminste wat minder gaan roken) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Films, TV & Radio |
Strong Medicine Verwijderd | 13 | 24-05-2006 16:21 | |