Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Hey man, I just Quit smoking three days ago...
||
![]() |
Citaat:
![]() Bekend met de regels van puff puff pass? Nee? Ze zijn heel simpel, je kunt ze doen als je heeeeel erg stoned bent: -De joint gaat in de cirkel rond, iedere keer neem je 2 flinke hijsen en hou je goed in That's as simple as that, geen gezeik met rare smoke spelletjes dingen, gewoon lekker stoned zoals het hoort. ![]() I wanna talk to Samson... I wanna fly to the moon... ![]() ![]() - Sir Smoke a Lot Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 00:04. |
![]() |
|
whaaa half baked is een megastoere film!!!!!!!
nja wij hebben paar regeltjes.. draaier-baaier-bietsers.. de eerste sucken zijn voor de draaier.. de gene die betaald heeft komt daarna(als dat het geval is) en daarna de bietsers. overigens wel in een eerlijke cirkel. als het een klein jointje is, dan amerikanen of mexicanen we gewoon! dat waren ze wel zown btje.. als iemand die joint giert.(heel veel ervan oprookt) dan noemen wij dat marrokanen ![]()
||
Citaat:
omdebeurt een dier zeggen en de volgende moet steeds met de laatste letter van het vorige woord beginne en je moet de hijs inhouden totdat je iets weet te zeggen of het niet meer in kan houden als je nix weet, of niet op zit te letten en nie weet welke het vorige woord was of iets fouts zegt of iets zegt wat al geweest is dan moet je de volgende ronde overslaan
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ik vind de regels wel oke
![]() Het lijkt misschien triest maar als iedereen er gewoon aan mee doet werkt het prima. Zo ken ik van die mensen die ik ik heel af en toe zie en ook eigenlijk helemaal niet echt goed ken, die komen dan naar je toe en vragen kan je ff een joint voor me draaien (en dan bedoelen ze van je eigen wiet)? Dat vind ik gewoon fout. Als je mee smoked moet je af en toe ook wat draaien ofzow en als je dat dan al niet doet moet je gewoon niet aan de gene met wiet vragen of hij ff wat voor je wilt draaien ![]()
||
Citaat:
net of we anders niet stoned werden
|
![]() |
Umh.. wij roken meestal allemaal een eigen joint, we hebben geen regels maar het is wel normaal dat de geen die hem draait m opsteekt..
Als iemand niet zijn eigen joint heeft krijgt hij natuurlijk halen van de andere, we blijven vrienden toch Ik vind regels trouwens nergens op slaan.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken een gast en zijn vriendengroep doet aan communistisch blowen, dat houdt in dat als iemand wiet heeft hij het op een vaste plek legt en de genen die willen blowen pakken dat en draait een stick.
Lijkt mezelf erg irritant, want je hebt altijd wel iemand die NOOIT wiet heeft en toch van iedereen bummed. Verder de ongeschreven regels zoals als die bij ons gelden: - Draaier, baaier, bietser (maar waar gaat dit nou anders?) - Niet de stick te lang voor jezelf houden - Als je het aller laatste stompje bietst om nog op te gaan roken heet je Stompie Lompie - Joint nooit nat roken - Zorgen dat er over een lange periode iedereen ongeveer even veel wiet dokt dan de ander, Scavangers zijn inderdaad extreem kut - Je helpt geen kleinere broertjes of zusjes van je goede vrienden aan de drugs (als het het broertje of zusje van een kankerlijer is dean mag dit natuurlijk altijd ![]() ![]() - Nooit te veel en opgefokt vragen of je eindelijk die fokking joint mag - Als je goede vriend de joint aan jou (de baaier) vraagt of hij de joint mag en een of andere bietsende loser heeft al om je joint gesmeekt(you all know that fealing) dan mag je altijd voorrang verlenen aan je vriend - Als iemand geen geld heeft maar zegt de volgende keer zegt de wiet te betalen dan betaal jij dit keer Maar ja ik ben op dit moment ook zo knetter als een visotter dus er zit een hoop gezwam tusen ![]() Verder ken ik het lange inhoud spel, een variant van maxen (mexicanen), waarbij je een wedstrijdje zolang mogelijk een lange hijs wiet inhouden doet. Verder kan je Russisch rouletten met een klappertjes pistool(werkt zowel bij bier als wiet), een klappertje doe je in het gun (gewoon een zo'n ladinkje kruid uit zo'n rood rondje knippen, in de gun doen en spinnen), je schiet, als ie afgaat ad je een biertje of je neemt drie doorgaande hijsen van een suck en die houd je in tot het gun weer bij jou is, gaat hij niet af dan is de volgende. O ja, nog een regel, ska gaat altijd voor in de muziek selectie als je knetter bent. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Onze dochter van 14 blowt. Adviezen gevraagd. Close2U | 20 | 16-04-2016 10:07 | |
Drugs & Alcohol |
blowen Zowieso | 73 | 26-07-2009 13:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
Drugs & Alcohol |
Jamaicaanse blow 'regels' Dave Rhubarb | 28 | 14-09-2004 18:37 | |
Drugs & Alcohol |
Blowen op straat hansjuh | 67 | 12-04-2004 12:49 | |
Drugs & Alcohol |
Zout in pis? Xellent | 17 | 17-09-2002 20:12 |